אנטישמים שונאי ישראל מייחלים לתבוסת ביבי ולניצחון הסמאלנים

tgranot1

New member
אנטישמיים ושונאי ישראל מייחלים דווקא לניצחון ביבי

כי הכיבוש והדיכוי של ממשלות נתניהו מצדיק את קיומם.
 

katomish

New member
זו הסיבה שאיראן לא מפרסמת את החומרים על גנץ

ועל הרומן שניהל לכאורה בזמן צוק איתן עם מישהי מפורסמת , כמובן הכל לכאורה.
גם העיתונאים לא מפרסמים זאת, אבל זה מתגלגל
ומתגלגל ומתגלגל, ומפאת כבודו של הגנץ גם עיתונאים מהימין לא חושפים.
&nbsp
אם האיראנים היו רוצים לטרפד את גנץ, ציוץ אחד קטן היה עושה את כל העבודה.
 

ספי111

New member
ואולי אין כלום כי לא היה כלום?

ואולי האירנים יודעים על נתניהו דברים?
 

katomish

New member
לפי פירסומים זרים יש לעיתונאים ידיעה מה היה על הטלפון של גנץ

ומדובר בסוד גלוי, שהיה לו רומן שהתנהל בזמן צוק איתן.
האיראנים אם היו רוצים להפיל את גנץ היו מפיצים כל דבר גם אם לא היה נכון,
והיו מציבים את גנץ בעמדת התגוננות בעייתית שהייתה מאלצת אותו לחשוף את כל החומרים כדי למנוע ספקות.
כלומר אם לא היו חפצים בהחלפת נתניהו.
 

tgranot1

New member
רומן עם נאווה ג'ייקובס ללא ספק


 

katomish

New member
תמיד היית חסר סבלנות


גם גנץ כנראה לא הזדי.. בסבלנות
 

tgranot1

New member
אתה יודע איך מראש ידעתי שמדובר בזיבלון....

כי לו היה מדובר במידע אמיתי, מן הסתם היו צצים שם כל מני אירועים ביטחוניים בסיווג גבוהה שהציבור בדרך כלל אינו מודע להם במקום רומן למשרתות.

אז טרחתי גם לגגל את המקור. וכפי שחשדתי מדובר בזיבלון פייק ניוז ימני תוצרת אמריקקה.
 

katomish

New member
המקורות לידיעה הם מהארץ, השמועה מסתובבת פה כבר חודשים ארוכים

מישהו כנראה החליט להדליף החוצה
אולי זה אהוד ברק :)
 

ספי111

New member
הרשת גם הריצה ידיעה שקלינטון מעסיקה ילדים ברשת מזון

בתנאי עבדות.
 

katomish

New member
זו לא שמועה שרצה ברשת, אלא על ידי עיתונאים שכבר רמזו עליה

וכעת זה מפורסם במקור תקשורת - לא ברשת
 

ספי111

New member
לפני שבועים היא הכריזה שהיא הולכת לגלות דברים

שירעידו את אמות הסיפים. אני עוד מחכה.
אין אף עיתונאי שטען שהוא יודע משהו שגם לפי דבריה התרחש בלי עדים לפני 40 שנה.
 

katomish

New member
אתה מבלבל בין 2 דברים שונים לא על לפני 40 שנה עסקינן

אלא על לפני 5 שנים
 
אנא ממך קרא את המשפט הבא....

"היש בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב־עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות"

את המשפטים הללו כתב שמאלני בשם ברל כצנלסון ...{כנראה שהכיר היטב את צאן מרעיתו
} והם מתארים במדויק אותך ואת מרבית האוטואנטישמים אשר כותבים בפורום זה.

תמיד תהיתי מדוע כל המרגלים היהודים אשר ריגלו נגד ישראל על רקע אידיאולוגי היו שמאלנים ?.....רשימה כל כך ארוכה עד שבא להקיא , אולי בהזדמנות אמנה את שמותיהם בפניך וזאת עוד מבלי להזכיר את טלי פחימה וענת קם.

האם שמעת פעם על יוליוס ואתל רוזנברג ? מדובר בזוג יהודים שמאלנים אשר הוצאו להורג בעוון הסגרת סודות הגרעין של ארה"ב לברה"מ בתחילת שנות החמישים של המאה הקודמת. { כנס לויקיפדיה וקרא }

יהודים שמאלנים מכנופיית השומר גם הסגירו חלק ממחתרת ניל"י לטורקים , יהודים שמאלנים מהפלמ"ח וההגנה הסגירו יהודים לבריטים תוך ידיעה גמורה שהם יועלו לגרדום בתקופת הסזון , יהודים שמאלנים ביצעו טבח באחיהם למרגלות האלטלנה מול חוף פרישמן בתל אביב....הרשימה עוד ארוכה אך קצרה היריעה.

מאז ומתמיד תיעבתי אתכם , תיעבתי את צביעותכם , את התנשאותכם ,את גזענותכם.......כשאני קורא אותך ואת יתר האוטואנטישמים אשר כותבים בפורום זה בא לי להקיא - זהו , רק רציתי שתדע עד כמה אני מתעב אתכם.
 

tgranot1

New member
מה בדיוק הסם שגורם ימנים לחטוא בהכללה בלתי פוסקת

והפעם: רק שמאלנים בוגדים. נקודה. סוף פסוק. אתה גם שמאלן. אתה אשם.

אבל רגע רגע....

על אנדרי קלצינסקי שמעת? אבא של סמדר. אישתו לשעבר של אסי דיין ז"ל אסמולן הידוע.

אבל לפני שאתה מתחיל לצאת במחול החרבות , הנ"ל היה חבר ליכוד וגם פרובוקטור וקרקרן קטן שמדי פעם היה מצית עצמו ושורף דברים במחאה על פשעי נאצים, גרמניה , ממשלת השמאל ועוד.

עד שיום אחד לקח את רגליו , טס לקליפורניה וגר עם סוניה כפי שאמרו פעם על ציפי פרימו מחולון לון לון. ואז מה התברר: שהליכודניק הנחמד היה שטינקר של הסי אי אי שהוביל למעצרו של פולארד. פולארד עתר על מנת לעצור אותו משחזר לישראל אבל דום שתיקה מצד ממשלת ישראל שמפחדת להסתבך שוב בעניין הזה.

ולאחר שניסית להדביק את הפק"פ אלי, לאיזה מקום בישבנך אתה רוצה שאנעץ בכך את הסיפור הזה.
 
אני סייגתי את עצמי באמצעות המשפט הבא...

"תמיד תהיתי מדוע כל המרגלים היהודים אשר ריגלו נגד ישראל על רקע אידיאולוגי היו שמאלנים" ?..

את סיפורו של הנ"ל הכרתי מזמן אך מעולם לא מצאתי שום רקע אידיאולוגי לבגידה בקורות חייו של האדון קליצ'נסקי ומאחר וישראל הניחה לפרשה מסיבות מובנות לא ניתן היה לגלות מה היו מניעיו.

מדובר ב "מחופף" מוזר אשר לא מן הנמנע כי נסחט ע"י שירותי הביון האמריקאי ולא "התנדב" למסור מידע כתוצאה של רקע אידיאולוגי והסיבה שסייגתי את דבריי נובעת אך ורק מן הסיבה שרב הנסתר על הגלוי בפרשה ספציפית זאת.

ראה יקירי , רובם המכריע של השמאלנים הם גזענים , צבועים , רכרוכיים ונעדרי גאווה לאומית , אין שום קשר בין השמאל של היום לשמאל הקשוח של קום המדינה....רובכם מתעבים את דת אבותיכם , בזים לה ומוקיעים אותה תחת כל עץ רענן (גילוי נאות - אני חילוני לחלוטין)

אני מעולם לא ראיתי שום איש ימין אשר ביקש לרדת מן הארץ בשל אי שביעות רצונו משלטון השמאל....אני חזיתי רק בשמאלנים רופסים וכפופי קומה אשר מתנהגים כך.

האמן לי כי אילו האויב הערבי היה מעיף מבט חטוף על פרצופכם התבוסתני הוא מיד היה מבקש לכבוש את כל ארץ כנען...איכס.

איני מבין איזו סיבה יש לכם להתנגד לחוק הלאום , איזו סיבה יש לחלקכם לתמוך בהשארת מסתננים לא חוקיים אשר אינם פליטים ?

השמאל הציוני הולך ונעלם....עוד מעט ולא ישאר ממנו זכר ואנו ניוותר עם יהודים אוטואנטישמים אשר מתביישים בדת אבותיהם והתומכים במדינת כל אזרחיה וכל מסתנניה.

אנשים מסוגך יעדיפו את ערביי ישראל על פני אחיהם היהודים חרדים וזה לכשלעצמו אומר הכל. (ויש לי המון ביקורת על התנהלות חלק ניכר מן החרדים )
 

tgranot1

New member
תשובות....

בגידה היא בגידה.. בין אם המניע הוא אדיאולוגי , כספי , סחיטה. או משולב. וכפי שהבנת, כל אחד מסוגל לה.

רובם המכריע של השמאלנים הם גזענים , צבועים , רכרוכיים ונעדרי גאווה לאומית , אין שום קשר בין השמאל של היום לשמאל הקשוח של קום המדינה....רובכם מתעבים את דת אבותיכם , בזים לה ומוקיעים אותה תחת כל עץ רענן (גילוי נאות - אני חילוני לחלוטין)

גזענות תמיד הייתה קיימת. גם היום היא קיימת. בעיקר בשם הלאומיות. לקרוא לאדם אידיוט ועבד נרצע על נגזרותיו אינה גזענות. להגיד על אתיופים/ערבים שהם סרטן זאת גזענות. ואתה יודע יפה מאוד מי עושה זאת. מחאת האתיופים האחרונה לא יצאה לפועל בגלל בן גוריון.

צביעות - שוב תכונה אנושית. קיימת אצל כולם ללא הבדל דת, גזע, מין , או דעה פוליטית.

רכרוכיות, לא חסרים שמאלנים המגיעים לסיירות גם כיום. בכלל, ברמה הלאומית. בניגוד למצב המקובל בשמאל העולמי כמה מפלגות שמאל בארץ ראית שאפילו רומזות שיש לפרק את צה"ל. לא תמצא זאת לא במר"צ, לא עבודה גשר ולא בכחול לבן. אז אולי, פשוט אולי, הגיע הזמן שתחשוב על כך שבניגוד לאגדות שהליכוד הלעיט אותך גם בשמאל מודעים לסכנות ופשוט חושבים שיש גם דרכים אחרות לפטור אותן.

העדר גאווה לאומית - כשאני רואה לאן הימין מוביל אותנו הדבר גורם לי להתבייש. אבל לעולם לא אתבייש על עצם העובדה שהמדינה הזאת הוקמה.

דת אבותי - את הדת והמסורת וודאי אינני מתעב. אני מקפיד להתכנס עם משפחתי המורחבת לטכסי קבלת שבת. אין לי שום בעיה עם יהודים שומרי הלכות. אדרבא, יצא לי לא מעט פעמים לארגן אירועים טעם חברות ומוסדות שלמדתי בהם ותמיד הקפדתי להתייעץ עם הדתיים שבחבורה לגבי הקייטרינג והמזון על מנת שיעמוד בסטנדרטים המקובלים על כולם. אפילו באירועים משפחתיים כוללים אני מקפיד על כשרות מינימלית בגלל צרכים של חלק מהנוכחים. גם עם זה אין לי בעיה. הבעיה שלי היא עם רבנים חשוכים המתעקשים לכפות את הדת הרבה מעבר לצרכים הקיומיים שלהם ושל קהלם כמו גם לנצל אותה על מנת להתחמק מנטל הלאומי של מיסים ושירות בטחוני כמו גם שדידת הביטוח הלאומי.

מה זה עניינים אם תהיה תחבורה ציבורית בשבתות, יהיו מרכולים פתוחים, מסעדות כשרות, כל עוד באפשרותם לחיות אחרת? הרי בדיוק כך הם מקיימים חיים יהודים ושלמים בתפוצות.

אני מעולם לא ראיתי שום איש ימין אשר ביקש לרדת מן הארץ בשל אי שביעות רצונו משלטון השמאל. כאן אתה כבר ממש מנסה להיות עיוור בכח. חוח האחד ושמוליק דגן שכותבים בפורום הזה שנים על גבי שנים אז לבטח נתקלת בהם.
נאווה ג'ייקובס - הליכודניקית השרופה והמטורללת שבשנים קודמות הקלידה קול מחאה באופן גס כנגד תופעת MEE TO, שיבחה את גנץ בגאווה כבוגר הכפר הירוק, אך ברגע שהוא נכנס לפוליטיקה מחוץ לליכוד עלתה לה בראש פנטזיית אבר זקוף ברפת קסומה. אגב אתמול היא סיפרה לעולם שהיא אוהבת את המדינה, אבל כשנשאלה על כך השיבה שהיא רוצה להמשיך לחיות באמריקה. שאלתי אותה בנימוס האם אין הדבר מראה כי אינה אוהבת את המדינה כפי שהיא טוענת. וכמובן מייד נחסמתי אצלה.

לגבי האוייב הערבי - זאת בדיוק הבעיה שלו. הוא חושב שהדאגה היהודית לזכויות אדם שהיא חלק מהתרבות שלה היא חולשה במקום חוזק. ואז בכל פעם שהוא יוצא למלחמה נגדה הוא חוטף על הראש. לא מבין מדוע בקרב הימין יש כל כך הרבה המתעקשים לאמץ את ההתנהלות הנפסדת הזאת של המדינות הערביות
.
אינך מבין את ההתנגדות לחוק הלאום. כי היא אנטי ציונית במודע.
כי אפילו במסמכי היסוד כמו הצהרת בלפור ומגילת העצמאות התחייבנו לא לפגוע בתושביה הלא יהודים של הארץ הזאת. ואז בשם הגאווה הלאומית כביכול, יצר הימין חוק שמוריד מערכם של הלא יהודים הללו דרך סעיפים כמו מעמד השפה שלהם. חוק הלאום התעלם במופגן מלקבע את ישראל כמדינה דמוקרטית ובאותו זמן רואה בהתיישבות יהודית ערך לאומי שיש לבססו (סעיף 7) . השילוב הקטלני הזה הוא תקדים מאוד מסוכן להדרת לא יהודים . איפה זה ואיפה הסעיף המפורש במגילת העצמאות הקורא ללא יהודים לעזור ולהשתתף בבניית הארץ.

השמאל הציוני הולך ונעלם - הוא לא . מה שהולך ונעלם הוא הימין הציוני ההופך לגרסה משיחיסתית הזוייה שיותר ויותר ימנים ליכודניקים הארד קור תומכי א"י השלמה לא יכולים עוד להביט בפרצוף שלו ולזהות אותם עם ערכי ז'בוטינסקי שיסד את התנועה. בפרטים נא לפנות לרשימה הולכת וגדלה של חברי כנסת ליכוד לשעבר שמצהירים פומבית כי לא יצביעו למפלגה הזאת.

גם "אנשים מסוגך" נתנו פעם לערבים מעמד אזרחי. ע"ע ערכי ז'בוטינסקי מהסעיף הקודם. זה כל העניין. לא רוצה חרדים עם זכויות יתר וערבים עם זכויות חסר. כי אם נמשיך עם מצב לא מאוזן לא נוכל לקיים פה מדינה.
 
בגידה על רקע אידיאולוגי שונה לחלוטין מבגידה

על רקע אחר ואתה יודע זאת היטב ולכן גם סייגתי את עצמי אז מספיק להתפתל אך גם אם נלך לשיטתך האם ניתן להשוות בין הטרור הערבי ליהודי ? ברור שלא ולכן גם לא ניתן להשוות בין היסטוריית הבוגדנות השמאלנית הנאלחת לבין המקרה הספציפי הזה אשר ברור לכל בר דעת כי הוא לא בוצע על רקע אידיאולוגי.

גזענות - גזענות יש בכל מקום אך לעולם לא תמצא גזענים גדולים יותר מן השמאלנים , מבחינתכם כל מצביעי הימין הם להקה של בבונים. תפסיק להתמם...אתה יודע בדיוק למה אני מתכוון.

צביעות - יש צביעות בכל מקום אך לעולם לא תמצא צבועים גדולים מן השמאלנים.

רכרוכיות - פעם הייתם עמוד השדרה של חיילי השדה , היום צאצאיכם בקושי מגרדים פעילות מבצעית באופן יחסי כמובן.
אתה וחבריך תמכתם בהסכם הגרעין של אובמה ונעצתם מקלות בניסיונות נתניהו למגר את ההסכם הנורא....

אתם מוציאים את דיבת ארצכם בעולם , אתם בכיינים חלושים ורופסים אשר מהבוקר עד הערב מנבאים שחורות לעם ישראל.,."המדינה מתמוטטת , העניים קורסים ברחובות , המסעדות ריקות " רובכם אפופים פסימיות ומלנכוליה דוחה , לא סתם כינה אתכם נתניהו "חמוצים".

אני נאלץ לסיים כעת כי אני כותב בסלולארי ומעט עסוק אך אמשיך את תגובתי לך מאוחר יותר.
 

tgranot1

New member
ממש לא... הנזק זהה הסיבות שונות.

אדרבא - בוגדים על רקע אידאולוגי לפחות מתיימרים לתקן עולם. האחרים עושים זאת בשביל כסף ומעמד. חמדנות והנאה אישית בלבד.

גזענות. לקרא למצביעי ימין בבונים זאת הקנטה על רקע עמדה ומעשים לא גזענות. טכנית כל איש ימין יכול להשתנות. שחור/יהודי/ערבי זה משהו שנולדים איתו. אין שום סיבה לשייך לכך תכונות שאינן שייכות . כאן בדיוק הגזענות. חלק אפילו עושים זאת. אל תתימם גם אתה . ימנים גרועים בהרבה. במיוחד בקשר למקומות האקזוטיים שהם שולחים אותי.

צביעות - אז שאחליף שמאלנים בימינים ונמשיך בפינג פונג?

רכרוכיות - פעם באמת נלחמנו על קיומנו. היום מבקשים שנילחם בשביל שאיזה חולירה יוכל לשבת בחברון ולגדף ולהקניט את השכנים הערבים שלו ועוד פוטרים מכך דווקא את המשיחיים שדוגלים בטימטום הזה. זה לא יכול לעבוד. לא מתחבר לזה כי אין שום קשר בין זה לבין הקיום שלי ולכן אני מתנגד שהצאצאים שלי ישפכו על זה דם. שמאלנים יודעים יופי לשרוט ולנשוך כשצריך. עובדה שאנחנו מוציאים לכם את המעיים. לו הייתי צריך להתגייס כיום הייתי מתנקש על סעיף שיתיר לי המנעות משירות בשטחים לא שיפטור אותי משירות בצה"ל ככלל.
 
למעלה