האם שנאת הגברים אופיינית לבנות להטביו"ת או שמדובר בשגעון

במושב? אצלנו בחצרות יש המון חתולות וחתולים,

אני אישית טיפלתי בעשרות, בעבר. כיום מאכילה כמה וכמה. בעיקר "זכר מחמד" אחד. (הנקבה כנראה מתה. היא נעלמה.). ועם כלבים וכלבות גדלתי כל ימיי. אתה לא תספר לי איך מתנהגים הזכרים והנקבות האלה. אגב, "זכר המחמד" שלי, שאני מאכילה אותו, הוא חתול שאינו נעים אופי (בהבדל מהנקבה שהיתה לי איתו). הוא נרתע מאנשים, אינו מאפשר לעולם לגעת בו, ללטף. היחס הטוב שלי במשך שנים גרם לו להתחיל להראות התנהגות מתפנקת כשאני בסביבה, וכן ליילל אליי. אבל הוא מוסיף לא לאפשר לגעת בו בשום אופן. זכר אחר, שהראיתי לו חיבה מיוחדת לפני שנים, היה מטבעו דווקא אלים ושוחר קטטות (כלפי זכרים כמובן. הוא רדף את הזכר הנוכחי שלי בכל דרך). היחס הטוב שלי אילף אותו להתיידד איתי. להגיב אליי בהבנה. (מפליאה). זה לא אומר שהוא לא היה אלים וייצרי, ויום אחד כשליטפתי אותו הוא פשוט נשך אותי בכף היד (כפי שזכר נושך עורף של נקבה-חתולה כשרוצה להזדווג איתה). הוא קיבל על הראש, כמובן, וזחל לפניי והתנצל. (חוכמתו הרגשית הזו הפליאה אותי!)
 

tgranot1

New member
בהחלט שיש לך מה ללמוד...

את מנסה לקחת דוגמה מהפרט אל הכלל. טעות חשיבה לוגית שרצוי להיגמל ממנה כבר בילדות.
 
מר תגרנות, אתה קורא בכלל מה שאחרים כותבים? ואיפה ההגיון שלך?

(זכרים תמיד דוגלים ב"הגיון".... בד"כ פשטני.). הלא כתבתי שיש לי נסיון עם עשרות חתולים וחתולות. ושגדלתי עם כלבים וכלבות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
האישיות של החתול עושה את ההבדל ללא קשר למין.

אם הם מסורסים – אין באמת הבדל גדול בין המינים. חתולים זכרים שאינם מסורסים נלחמים על הטריטוריה שלהם בחוץ, ובתוך הבית הם ישאירו ניחוח חזק של שתן על הקירות והווילונות, כדי לסמן אותה. נקבות שאינן מעוקרות ישאירו אף הן ניחוחות בבית מדי פעם אבל פחות. רק שבעונת הייחום, לעומת זאת, הן יאמללו אתכם עם יללות רועשות ותנוחות גוף מוזרות.
סירוס ועיקור, חשוב לדעת, משפרים במידה ניכרת את אישיות החתולים כדי להתאימם לגידול בבית. יש כאלה שיגידו לכם לאמץ רק זכרים ויש כאלה שיאמרו לכם רק נקבות אבל בשורה התחתונה האישיות של החתול עושה את ההבדל ללא קשר למין.
 

tgranot1

New member
אז את רוצה להגיד לנו שניסיון שלך מעולם לא כלל התנהגות

תוקפנית מצד נקבות החתול או הכלב שהיה צורך לחנך על מנת למנוע אותן.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לי דווקא יש ניסיון הפוך משלך ובו החתולות לא נתנו להתקרב

אליהן במיוחד לאישתי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ממש לא

הדוגמה הכי קלאסית היא היתושים כאשר היתוש הזכר הוא יצור תמים ובלתי מזיק, שבדומה לפרפרים ניזון בכלל מצוף של פרחים. הנקבות הן אלו שמוצצות את הדם, שכן הן זקוקות לחלבונים הנמצאים בדם כדי לייצר מהם כמה שיותר ביצים.
&nbsp
עוד דוגמה, היא האריה והלביאה כאשר האריה אינו צד חיות ורק שומר על הגורים ואילו הלביאה צדה מזון. אם אכניס למשוואה את נושא הייחום, אז בכלל אין על מה לדבר בנושא התוקפנות
 
למעלה