עוד מקרה אונס. והפעם, מצד רופא.

דיברגנט חדש

Well-known member
הנה דוגמה שלו לזלזול בך, כמתבקשך


אִישָׁרְמֻוּטַה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם היא חיפשה נקמה סביר להניח ששיקרה

כמו נשים שגברים מכניסים אותן להריון ואחר כך מתנערים מאחריות ולא מוכנים לא לממן הפלה ולא להכיר בילד ולתמוך באישה ובילד שיוולד, אז גם להתנקם מאשימות באונס למרות שזה היה בהסכמה, אבל לאחר שיש השלכות ליחסי מין והגברים מתנערים מאחריות ומשפילים אותן בטענה שהן מופקרות והילד יכול להיות של כל אחד אחר, אז מרוב שהן פגועות הן טוענות שזה היה בכוח, אבל זה עדיין שקר, גם אם זה היחס הראוי לגבר כזה. אז גם הבריטית נפגעה והמציאה סיפור שלא היה ובכל מקרה אם הייתה מבקשת מהם להפסיק שהיא לא רוצה להמשיך אז היו רואים גם את זה בהקלטה.
 
טענתך אינה נכונה. היא מצג שווא של "הגיון" כביכול.

לא כל נסיון להתנקם על השפלה הוא בהכרח המצאה של שקר. אדם יכול להחליט לחשוף את האמת שלוּ לא היה פגוע, היה שומר אותה לעצמו. (כמה חושפי שחיתויות בחברות כלכליות ובפוליטיקה כבר היו! אפילו מה שמם, העובדים בבית ראש הממשלה, שחשפו את התנהגותה הרודנית של שרה, האם נאמר מראש שהם משקרים?). האשה הבריטית טענה שתי טענות: א. שצילמו אותה ללא ידיעתה מקיימת יחסי מין. ב. שאחד הכלבים המחוצ'קנים דרש ממנה לקיים איתו יחסים, וכשסירבה, גירש אותה מהחדר. האשה הגיעה לחברותיה ולחבריה וכן לרופא בוכה בכי מר, ממוטטת. רק מנוול זיכרי שתמיד יחפש לזכות את הזכר יטען שהיא משקרת. אתה בטח גם טוען שקצב הוא כנראה זכאי.....( ואיציק מרדכי..... ונתן אשל..וההוא, שהיה ראש עירית אור יהודה.... וכל שאר הזכרים בעמדות ציבוריות שהואשמו בתקיפת נשים או בשחיתות מינית) .אתה בטח גם לצדו של ביל קלינטון במקרה של מוניקה לווינסקי ובכל שאר המקרים בהם דיווחו נשים שהוא התחשף בפניהן והציע יחסי מין.... ואתה בטח לצדו של ג'ק קנדי, שאובחן כחולה-מין (סקס מאניאק),ובין השאר קיים בבית הלבן יחסים כאשר אשתו ההרה היתה בפלורידה. הפך את הבית הלבן לבית קלון. ואתה בטח גם לצדו של ההוא, שחקן הקולנוע, שהיה נשוי, או בזוגיות,וירד ברחוב לזנות, עם אשה שמוכרת את גופה. וההוא השחור, שחקן סדרת הטלויזיה, שעשרות נשים העידו כי תקף אותן. כן, האשה תמיד משקרת, מה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפני כמה חודשים מוניקה לוינסקי חשפה את הסיפור מלפני 20 שנה

ובאמת התרגשתי וביל קלינטון היה נבל ופחדן שעניין אותו רק הצרכים הפוליטיים שלו ומוניקה לוינסקי הייתה קורבן תמים.

לגבי משה קצב היועץ המשפטי רצה לסגור את התיק כמעשה מגונה כי הגיע למסקנה שלא המילה של קצב ולא המילה של המתלוננת לא שוות את הרוק שיוצא עליהן. מפתיע אותי שבמשפט שבו שני הצדדים הואשמו בהיותם שקרנים פתולוגיים אף אחד לא דרש בדיקת פוליגרף.

הגירסה שכתבת עכשיו שונה מאוד מהגירסה הראשונית של המתלוננת שלפיה עברה אונס קבוצתי על ידי עשרה חרמנים ובכל מקרה נעצרו גם 4 צעירים שכל חטאם שהיו רשומים באותו מלון ולא היו בכלל נוכחים באירוע.
 
כפי שאני חוזרת וכותבת כל הזמן,

יש להאמין ל-2 טענותיה הבאות של הבחורה הבריטית: א. שצילמו אותה ללא ידיעתה מקיימת יחסים ב. שאחד הכלבים דרש ממנה לקיים יחסים ולאחר שלא הסכימה הוא גירש אותה מהחדר. כמוכן, חברותיה וחבריה העידו שהגיעה אליהן ואליהם ממררת בבכי, והרופא העיד שהגיעה אליו וכמעט התמוטטה (כמעט התעלפה). בקשר לזיִן קצב, זה לא היה המקרה הראשון בו הטריד ואף התקיף נשים. כבר כשהיה ראש עירית קרית מלאכי, וכשהיה שר התחבורה, כולם ידעו שהוא מטריד ותוקף נשים.
 
שום נוכלת. הנוכלים והפושעים הם הכלבים המחוצ'קנים

ה"נערים" ה"ישראליים". (איזה נערים. בגיל 15- 16 הם כבר מזדיינים , ובלי לברור, והם כבר אלימים שכוונתם להשפיל נשים. נערים.... צריך לשפוט אותם כמו זכרים שמעולם לא היו באמת ילדים, ובגיל הנעורים הם כבר קופים מיוחמים אלימים ומסורחים, מתקיפי נשים).
 

קצה

New member
אנס אותה פעמיים

בהפרש של כמה חודשים
באחד המקרים במרפאה בה הוא עובד
 
מה בעל משפחה עושה איתה? זה, כמובן,

לא עולה בדעתך, מה? "תמיד האשה היא האשמה" חחחחחח. הסיסמה של המסרחים והדתיים.
 
דתי מסריח. תמיד, אצלכם, "האשה היא האשמה".

הגבר אינו קל דעת כמובן.....אינו מוכן לפשוט את תחתוניו ולקפוץ למיטה עם כל הינף אצבע.... הזין לא מוליך אותו...... הביצים לא לוחצות ומענות אותו.... האשה, האשה היא תמיד אצלכם האשמה. "חפש את האשה" חחחחח.
 
בהחלט. כאשר הגבר נשוי אין שום סיבה להניח הסכמה
בחורה לא אוהבת שגבר נשוי מטריד אותה ובוגד באשתו,
באופן כמעט-גורף זה מגעיל אותנו.
&nbsp
ואז,
במקום לדון בטיפוס הגועלי,
מתחילים בהשמצות כלפי המסכנה שלא שתקה.
ודורשים שהיא תוכיח שלא הסכימה
 
את מתפלאת? זו דרכם תמיד.

למשל מתוך כל הפורום הזה, שניים, שניים בלבד, הוכיחו את עצמם כגברים הראויים להערכה, תמכו בcase של הנשים המותקפות. (ואחד מהם הוא הערבי המותקף ומנואץ פה בפורום השכם והערב, שובו).
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ממש לא

כשהייתי סטודנט, היינו צוחקים שצריך לשים טבעת נישואין על האצבע בכדי להדליק את הסטודנטיות.
 
לא תמיד אפשר. עקב מיעוט רופאות
צריך לבחור בין פגישה עם רופאה עוד 3 חודשים,
או עם רופא בשבוע הקרוב.
&nbsp
&nbsp
 

tgranot1

New member
גם את סוג של קופה,. אז....

מה את רוצה לומר בזה?

. עניין אבולוציוני.
 
מר תגרן, מה אתה מיתמם.

"קוף", "בבון", הוא הכינוי שלנו הנשים לזכר גס רוח , מנוול. תוקפני מינית, ובכלל תוקפן. כאילו אתה לא יודע זאת.
 
למעלה