51 סורות מתוך 114 הסורות שבקוראן, מתייחסות ופונות ליהודים

51 סורות מתוך 114 הסורות שבקוראן, מתייחסות ופונות ליהודים
מעת לעת אצטט כאן מובאות מעניינות מהפסוקים השונים והמורכבים על דרך הפשט (לא הדרש...), ללא התאמה פוליטית או לעורר דיון דתי / בין דתי, אלא כדי לעורר מחשבה נוספת בפרספקטיבה של זמן לגבי השלכות הספר הקדוש עבור רבע מהאנושות, ואשר נכתב כ600 שנה לאחר מותו של ישו.....

אני משתמש בתרגום המדהים שערך סובחי עלי עדוי בשיתוף מרכז ביאנת :

הַקּוּרְאָן בלשון אחר
 
1) סורת הפותחת
הורדה במכה ופסוקיה שבעה : בשם אללה הרחמן והרחום, התהילה לאללה ריבון העולמים, הרחמן והרחום, מולך יום הדין אותך עובדים, ובך מסתייעים, הדריכנו אל דרך הישר, דרכם של אלה אשר גמלת להם חסד, לא של הזעומים ולא של התועים.
&nbsp
2) סורת הַפָּרָה
&nbsp
פסוקים 40 עד 105 מתייחסים לבני ישראל :
&nbsp
הוי בני ישראל, זכרו את חסדי אשר גמלתי לכם, וקימו את בריתי למען אקים את בריתכם, ומפני חרדו! והאמינו במה שהורדתי, מאשר את מה שאתכם (=הקוראן מאשר את מה שעמכם, התורה).......ואל תלבישו את האמת בבטל(=בשק וכזב).......וקימו את התפילה, ותנו את הזכּאת (=צדקה).......המצווים את האנשים על החסד, ושוכחים את נפשותיכם, כשאתם קוראים בספר?(=תורה).
&nbsp
הוי בני ישראל, זכרו את חסדי אשר גמלתי לכם, וכי העדפתם על העולמים (=עמי העולם באותו הזמן להפצת דתי ביניהם).....וכאשר הצלנוכם מאנשי פרעה, אשר היו מענים אתכם העינוי הקשה, זובחים את בניכם ומחיים את נשותיכם(= בחלומו פרעה ראה כי מלוכותו תחלוף ע"י אחד מבני ישראל) ובכך מבחן מריבונכם עצום.
&nbsp
וכאשר קרענו בפניכם את הים והצלנוכם, והטבענו את אנשי פרעה, כשאתם מסתכלים וכאשר נועדנו עם משה ארבעים לילה, אחר כך עבדתם את העגל אחריו (=אחרי לכתו להר), כשאתם עושקים אחר כך מחלנו לכם לאחר מכן, שמא תודו.
&nbsp
וכאשר נתנו למשה את הספר (=התורה) ואל-פורקאן (=המפריד בין האמת לשקר), שמא תמצאו את הדרך וכאשר אמר משה לבני עמו : "הוי בני עמי, הנכם עשקתם את נפשותכים בעבודתכם תא העגל, ולכן חזרו בתשובה אל בוראכם, וקטלו את נפשותיכם, זה טוב יותר לכם אצל בוראכם, וקיבל את תשובתכם, הנהו המקבל שבים והרחום!".
 
וכאשר אמרתם
"הוי משה, לא נאמין לך עד אשר נראה את אללה עין בעין!", אז הכתה בכם האש (=אש מן השמיים), כשאתם מסתכלים. אחר כך הקמנוכם לתחייה לאחר מותכם, שמא תודו והצלנו עליכם בענן, והורדנו לכם את המן ואת השלו : "אכלו מטוב מה שפרנסנוכם!, ולא עשקונו, ואולם את נפשותיהם היו עושקים.....וכאשר ביקש משה להשקות את עמו מים, אמרנו:
"הכה במטך את הסלע!", ואז בקעו ממנו שנים עשר מעינות, וידע כל שבט את מקום שתיתו.
&nbsp
הנה אלה אשר האמינו (=המוסלמים) ואלה אשר התיהדו והנוצרים והצָאבְּאִים (=כת שהלכה אחרי נביא בתקופה הקרובה לאברהם אבינו) - מי שהאמין באללה וביום הדין ועשה מעשה טוב, להם גמולם אצל רבונם, אין פחד עליהם, והם לא יתעצבו.
&nbsp
ואכן כרתנו בריתכם, והרמנו מעליכם את ההר. קבלו את מה שנתנו לכם (=התורה) ברצינות , וזכרו מה שבו, שמא תיראו את אללה!
 
ואכן ידעתם את אלה אשר שלחו ידם (=חיללו) מכם בשבת
ואמרנו להם: "היו קופים בזויים!"......ואלה אשר האמינו ועשו את המעשים הטובים, אלה אנשי גן העדן, הם לנצח יחיו בו. ואכן כרתנו ברית עם בני ישראל :"אל תעבדו אלא את אללה, ועם ההורים היטיבו, ועם קרובי המשפחה, ןעם היתומים, ועם המסכנים, ואמרו לאנשים דברי נועם, וקימו את התפילה, ותנו את הזכּאת!". אחר כך פניתם עורף, אלא מעט מכם, כשאתם פונים עורף. ואכן כרתנו בריתכם : "אל תשפכו את דמיכם, ואל תגרשו איש את אחיו ממשכנותיכם!".

אחר כך קיבלתם עליכם, כשאתם מעידים על כך. אחר כם אתם אלה אשר קוטלים נפשותיכם ומגרשים קבוצה מכּם ממשכנותיהם, מתלכדים נגדם בחטא ובתקיפה.
וכאשר באים אליכם שבויים, תפדום, כשאסור עליכם גרושם.
 
ואכן נתנו למשה את הספר, ושלחנו בעקבותיו את השליחים,
ונתנו לישו בן מרים את האותות וחזקנוהו ברוח הקודש (=המלאך גבריאל). האם ככל שבא אליכם שליח במה שאין מאוות נפשותיכם, התנשאתם, בקבוצה כיחשתם, וקבוצה קוטלים! (=הכחשתם דברי אחדים מן הנביאים, והורגים אחדים אחרים).

"מי שהיה אויב לגבריאל (=היהדות תופסת את המלאך גבריאל כאויב), הנהו אשר הורידהו (=הוריד את הקוראן) אל ליבך ברשות אללה מאשר את מה שלפניו, הדרכה ובשורה למאמינים.....וכאשר בא אליהם שליח (=מוחמד) מאת אללה, מאשר את מה שאיתם (=התורה), השליכה קבוצה מאלה אשר ניתן להם הספר (=התורה) את ספר אללה מאחורי גבם, כאילו אינם יודעים והלכו אחרי מה שקוראים השטנים במלכות שלמה, ולא כּפר שלמה (=זיכוי שלמה מכפירה בהאשמתו כממציא הכישוף).....
 

קצה

New member
אהבל שמתחזה לערבי מי אתה חושב ערך את הקוראן ?
יהודים ערכו את הקוראן כי אף ערבי לא ידע קרא וכתוב בטח לא ברמה של לכתוב ספר כזה. זו הסיבה היחידה שיש בקוראן כל מיני משפטים שמהללים את עם ישראל.
המוסלמים מודים שיהודים ערכו את הקוראן.
כשאתה מחליט להתחזות תעשה קודם שיעורי בית
 
מוחמד נביא האיסלם אמר במפורש שירושלים אינה קדושה לאיסלם

רק מכה .

אם מוחמד היה חי היום ורואה מסגד על הר הבית היה מתעצבן תופס קריזה ,זה היה מעלה לו ת-סעיף .
 
יש לך מזל

שאין בתנ"ך היהודי (לא זה של ישו....) סיפורי מעשיות על ערבים מוסלמים,
בגלל ש(אבוי)עדיין לא הייתם קיימים בכלל ולא עלה עדיין בידכם לכבוש לנו
בהיעדרנו את האדמות שלנו, שעליהן ישבנו לפני שהייתם מחשבה חולפת
בראש של אלה שהשריצו אותכם, ואפילו לא הכרזתם עליהן כשלכם....


ולמה לא הכריזותם עליהן כשלכם????
כי אפילו בקוראן הזה, שאתה מתכנן להשליך עלינו ברוב חוצפה בלי שנתבקשת
על ידינו, כתוב במפורש מי הם בעלי הקרקע -- וזה לא אתם!!!!!

בכל אופן, אם הייתם קיימים כאשר אנחנו ישבנו כאן וכתבנו את התנ"ך שלנו, אתה
יכול להיות בטוח שגם אתה וגם כל הסובבים אותך הייתם נכללים תחת הסיפורים
על אשר עשה לנו עמלק, ואנחנו היינו מחוייבים מהתורה להתנהג כלפיכם בהתאם.....

אז אתה יכול לחסוך מעצמך את הטירחה.

כאן זה לא פורום לממירי דתות!!!!!
 
הקוראן: ארץ ישראל - ליהודים

פרופ' נסים דנה חושף בספר "למי שייכת הארץ הזאת?"
כי בניגוד לתעמולה האיסלאמיסטית כיום, השוללת כל זיקה יהודית לארץ ישראל - הקוראן ופרשניו הקלאסיים קובעים שאללה הוריש את הארץ לבני ישראל
*ישראל היום*
 
ירושלים והר הבית אינם קדושים לאיסלם הכל בלוף עבודה בעיניים

תקי אד-דין אחמד אִבּן תיימיה (ערבית: ابن تيمية) היה תאולוג ופרשן אסלאמי סוני שחי בחורן (22 בינואר 1263–1328), באזור טורקיה הגובל בסוריה של היום.
ידוע בכינוי שיח' אל-אסלאם.

הוא אמר :
"בירושלים אין אף מקום אחד קדוש לאיסלם , והדבר נכון גם לגבי חברון".
 
מוסלמי, בקוראן כבר קראת?

פסוקי קוראן מומצאים ורוב של מוסלמים שלא קראו בספר המקודש לדתם – זו תמונת המצב התיאולוגית-ערבית שמציג חוקר האסלאם פרופ' דנה.
בעשרה מקומות שונים בקוראן נקבע כי אללה הוריש לעם ישראל את הארץ, ולעומת זאת אין בו שום אזכור לכך שהוא נתן את הארץ למוסלמים, ערבים או פלשתינים.
*ערוץ 7*
 
מדענית אטום מצרית : ארץ ישראל שייכת ליהודים

נוהא חאשד יצרה קשר עם אנשי "נאמני ארץ" ובראשם פרופ' הלל ויס.
היא הציגה בפניהם צילומים שצילמה באוניברסיטת אל-אזהאר בקהיר,
המוכיחים מהקוראן את זכויות היהודים על ארץ-ישראל, בהתאם לאיסלאם. לדבריה, על פי חקר הקוראן והוכחות להכרתו בהיות הארץ המובטחת,
אכן מובטחת ליהודים, לדורי דורות, ולא היא בלבד אלא גם מצרַיִם וכל אוצרותיה ומשאביה.
*ערוץ *
 
הקשקושים שלו מגוחכים בעיניי, מציעה למוסלמים ללמוד את התנ"ך
במקור. העברית הזכה, הברורה, האירועים הברורים. לא העיסה של מוחמד. ובאיזו חוצפה בכלל הלה, כלי שני, ועכור, מרשה לעצמו להטיף לעם שיצר את התורה והתנ"ך וגדל עליהם? שוב: אני מציעה למוסלמים לקרוא את התנ"ך במקור. אולי יצטלל מוחם, ואולי אולי יתחילו להבין קצת את היהדות והעם היהודי.
 
למעלה