ברכות למוסלמים על המסגד המפואר והמרשים

להעביר את עזה לשם וגם לאירופה ברכבת טיסות אווירית


גורם מדיני: ישראל מוכנה לממן הטסת עזתים שמעוניינים להגר מהרצועה
לדברי גורם בפמליית ראש הממשלה, ישראל הציעה למדינות שונות לקלוט תושבים מרצועת עזה המעוניינים לעזוב אותה, כאשר העברתם תמומן על חשבונה
 

גוטרמן3

Well-known member
לכי למסגד להכיר את המוסלמים אולי תמצאי שם

מוסלמי עשיר שתנקי את ביתו
 

קצה

New member
האישה היא רכוש הגבר ומותר לו להרוג אותה זה החוק שם

זכויות אדם בצ'צ'ניה:
במרץ 2011 דיווח הארגון Human Rights Watch כי הממשלה קידמה אכיפה של קוד לבוש איסלמי מסורתי ועוד מסורות שמדכאות נשים. הנשיא רמזן קדירוב טען כי "יש לי זכות לבקר את אשתי, לה אין זכות כזו. אצלנו (בחברה הצ'צ'נית) אישה היא עקרת בית. אישה צריכה לדעת את מקומה. אישה צריכה להעניק את אהבתה לנו (הגברים)... היא הרכוש (של הגבר) והגבר הוא הבעלים. אצלנו, אם אשה לא מתנהגת כיאות, בעלה, אביה, ואחיה אחראים. לפי המסורת שלנו, אם אישה עושה שטויות, המשפחה שלה הורגת אותה. כך זה קורה (היום), אח הורג את אחותו או שבעל הורג את אשתו... ובגלל זה הבחורים שלנו בכלא. כנשיא, אני לא יכול להרשות שיהרגו אותן. אל תתנו להן ללבוש מכנסיים קצרים."בהזדמנויות אחרות הגן הנשיא בצורה גלויה על "רצח כבוד".
בשנת 2017 דיווחו ארגוני זכויות אדם וכן העיתון הרוסי Novaya Gazeta על רדיפת גאים בצ'צ'ניה: השלטונות הצ'צ'נים הקימו מחנות ריכוז, אחד מהם ב-Argun, שבהם גברים גאים נחקרים, חשופים לאלימות ונרצחים. בראשית שנת 2019 דיווחו פעילי 'רשת הלהט"ב ברוסיה' על רציחתם של שני צ'צ'נים המזוהים כלהט"בים והיעצרם של 40 להט"בים צ'צ'נים.
(ויקיפדיה)
 
למעלה