דרוש תג מחיר ממשלתי

סוהי 7

New member
דרוש תג מחיר ממשלתי


בניגוד לפורעי החוק הקיצונים המכונים ״תג מחיר״ הגורמים לנו רק נזק ביטחוני ובושה מול פני העולם על הממשלה לקבוע תג מחיר במלוא משמעותו מול פעילות הטרור פלסטינית על כל סוגי תג המחיר הממשלתי אסור שיהיה מידתי אלא רב מימדים ועוצמתו לעומת כל מעשה או פעולת טרור נגד אזרחי ישראל אני בכוונה מפריד ומבדיל בין פעולה אלימה נגד צה״ל לבין פגיעה ובאזרחים ובמיוחד מעשי רצח ועל אחת כמה וכמה נגד ילדים.
בעיני יידוי אבני לעבר רכב נוסע הוא ניסיון רצח לכל דבר ונתחיל מכאן כל הפרה של ההוראות לב נושא שמירת מרחק מגדר המערכת לאורך רצועת עזה דינה ירי במטרה לפגוע ניסיון פריצת הגדר יש לירות על מנת להרוג את המחבל כל זיהוי מי שמשתתף בהתפרעויות על הגדר ומשתמש בנשק קטלני כולל רוגטקה דינו מוות.יש לחוקק חוק הנותן בידי שר הביטחון את הסמכות העליונה לקבוע אם ומתי להרוס בית של מחבל רצחני ללא רשות לערער בפני בית המשפט האזרחי.יש לאפשר חלופה של גירוש המשפחה ומשתפי הפעולה לישוב מרוחק לפחות ל-10. שנים ואפילו בנוסף להרס הבית.
הפרחת בלוני שריפה טו נפץ כמוה כשיגופצמ״ר או רקטה.חובה לפגוע במשגרים ולחסל אותם יד עם גילויים.שיגור רקטה מחייבת תגובה עוצמתית כגון הריסה מוחלטת של תשתיות טרור,בסיסי אימונים,מפקדות,מחסני אמל״ח ועמדות טרוריסטים באשר הם.אם כל זה עדיין לא ירגיע את כנופיות הטרור האלה יש לפגוע בהנהגה - בבתיהם הפרטיים וברכושם ובמקומות המסתור שלהם ואם גם זה לא יעזור יש לחסל אותם באופן ממוקד.
הערה : מנהרות חדירה טרוריסטיות יש להרוס באופן יזום בלי כל קשר לנ״ל בכל פעם הן מתגלות לצה״ל.
 

הפרבולה

New member
יש כמה בעיות בהצעה שלך

אם איש חמאס בא להרוג חיילי צה"ל ולא אזרחים,
לפי מה שאני מבין ממך במקרה הזה לא צריך לנקוט בתגובה לא מידתית, אבל איך נדע מראש את מי מתכוון לרצוח אותו מחבל ? אולי הוא כיוון את הפאצמר\רקטה אל בסיסי צה"ל ובגלל אי דיוק הטיל או הרוח נפגעו "אזרחים בלתי מעורבים " בצד שלנו, הרי ידוע שצה"ל נלחם מתוך אוכלוסיה אזרחית.

ואם הוא זורק אבנים על מכוניות ישראליות ופוגע בקצין צה"ל שנוסע עם משפחתו במכונית, הרי עקרונית לא מדובר בפגיעה באזרחים, מה הערבים אשמים שחיילי צה"ל מסתתרים מאחורי אוכלוסיה אזרחית תמימה.


אמרתה ש "במטרה לפגוע ניסיון פריצת הגדר יש לירות על מנת להרוג את המחבל "
ואם מדובר באיש חמאס שמתקרב לגדר אבל הוא מכוחות הריסון ? איך נבדיל ?
 

הפרבולה

New member
ועוד בעיה , אתה לא יכול לספק רובים לאויב כמו שביבי עושה

ואחר כך להלחם בו. וזה בדיוק מה שביבי "הימני" עושה - הסחורות חשמל דלק ומזומנים שביבי מעביר לאויב בעזה מאפשרים לו לפנות משאבים ותקציבים להתחמשות ולבנית כוח צבאי. זה לא ביבי שצעק פעם "אל תתנו להם רובים"? מה שביבי עושה זה הרבה יותר חמור ממה שרבין עשה בזמנו.

אז זה די מגוחך לדרוש מצה"ל להלחם באויב שראשי מערכת הבטחון הם בעצמם משכנעים את ביבי "הימני" שיש להמשיך ולהעביר סחורות חשמל דלק ומזומנים לעזה, ולחפש דרכים לשיקום עזה מתוך מחשבה שמאלנית מטופשת שזה ירגיע את האויב.
 

רשוי

New member
חלק גדול ממוסלמי ישראל והרוב בגדה תומכים בחמאס

חולמים לשחוט את כולנו,את זה לא מבינים בעם ובטוח לא הממשלה הקיקיונית
 
למעלה