אכזריות

הפרבולה

New member
אני אסביר- גם אם אתה מתנגד לגרוש הערבים מרמלה לוד... ב 48

עדין אתה נהנה מהפירות של אותו גרוש, כי אתה גר על האדמה שממנה גורשו אותם ערבים.
זה כביכול עושה אותך שותף לדבר עבירה, אמנם התנגדתה ועדין מתנגד לאותו "שוד" של אדמות ערבים ב 48 אבל מצד שני עושה שימוש באותה "סחורה גנובה" .
&nbsp
רק אדגיש שאני לא רואה באותו גירוש של הערבים מלוד רמלה יפו חיפה עכו , אשקלון טבריה צפת .... עבירה כלשהיא אלה פעולה מוצדקת לחלוטין של עם שמתגונן מול אויב שמצהיר בפירוש על כוונתו להשמידו ולגזול את אדמתו ( בקווי החלוקה אז ) , ולכן לא רואה שום צורך להתנצל או לתת פיצוי כלשהוא על כך .
 
הפכת לעורך דין של הדביל?

אתה טועה עובדתית. אני גר בשטח שלא היה כלול בעיר הערבית לוד, ממנה גורשה האוכלוסיה הערבית.
במקום בו אני מתגורר היה קודם לכן פרדס, אשר נרכש מבעל קרקעות ערבי ממשפחת חסונה בשלהי המאה ה-20, ובמקום הזה הוקמה שכונה חדשה.
אז את מי עשקתי? באיזה רכוש שדוד אני מחזיק? מהי כאן הצביעות שלי?


מכיוון שנולדתי כאן קצת לפני קום המדינה, מה הייתי אמור לעשות על מנת לא להיות צבוע?
לקפוץ לים?
להגר לגולה ולהשאיר את מולדתי לכהניסטים?
 
אלוהים אדירים!!!!

כמות הטימטום המדובל שנוזל לדגנראט הזה קוקוריקו
מכל הנקבים היא כל כך גדולה, שאני מנתק מגע!!!

אין לי סבלנות להתקלח כל שתי דקות מהדרעק שמושפרץ ממנו....
חבל על הזמן!!

אני גם חוסך ע"י זה במים וסבון.....
 
מאחר ואתה מגלה כזאת "בקיאות" בדמויות היסטוריות

שאינך "מבין" את משמעות פעילויותיהן, אז תרשה לי להביא בפניך ציטוט
מנאומו של אותו זה שקישרת אליו מבלי שתבין מילה אחת מדבריו ואיך
דבריו אלו מתקשרים אליך - כאילו שהכיר אותך (ואת שכמותך) באופן אישי:

"עד מתי, (קוקוריקו), עוד תנצל את סבלנותנו? כמה זמן עוד ישטה בנו
טירופך שלך? עד אנה תשתולל חוצפתך שלוחת הרסן? (
.....) כלום כל
אלה לא עשו רושם עליך? כלום אינך מבין שמזימותיך נחשפו, כלום אין
אתה רואה שהקשר שלך נתפס ומוחזק ברשת ידיעתם של כל היושבים
כאן? (
....) היכן היית, את מי כינסת, מה החלטת - כלום סבור אתה שיש
בינינו מי שאינו יודע זאת?"


מתקבל הרושם שהוא הכיר אותך, או יותר נכון מישהם כמוך, באופן אישי ביותר.....
 

הפרבולה

New member
גם אם הבית שלך ספציפית לא היה שייך לאיזה ערבי מ 48

עדין יתכן שמקום העבודה שלך נמצא על קרקע שהיתה פעם של ערבים או הסופרמרקט השכונתי שממנו אתה קונה היה כזה, או הכבישים שאתה נוסע בהם לעבודה לים או לכל מקום היו פעם של ערבים.

מה אתה אמור לעשות ? אני לא בטוח..... אולי להגר מכאן כדי שחלילה לא תחטא בשימוש ברכוש גנוב שאתה מתנגד לשוד שלו ולהשאיר את המולדת לערבים שמהם נשדדו אותם אדמות . או לחילופין לדאוג לא לדרוך במקומות שנכבשו ב 48 ( כמו שאתה עושה לגבי השטחים של 67)

אם אתה טוען שאתה מתנגד לשוד שביצעו מפא"י ובן גוריון ב 48 אז נראה לי לא הוגן להשתמש ברכוש שנשדד, הרי אתה לא רוצה להיות פושע וגנב כמו אותם כהניסטים תומכי מפא"י ( כיום מפלגת העבודה ) שעושים שימוש ברכוש הגנוב.

ואגב למה אתה מתנגד ל"שוד" שביצע מפאי ב48 , וכי היתה לנו ברירה ? מה רציתה שנעשה? נהגר לגולה כדי להמנע מעימות עם הערבים שעלולה להביא ל"שוד " כמו שהיה ולגרוש מאות אלפי ערבים במקרה הטוב או לחיסולינו הפיזי במקרה הרע ? נראה לך שהיה לנו בכלל לאן לברוח שנתיים אחרי סיום השואה ?
 

marabo

Well-known member
לא ניראה לי שהוא מחפש דיון אמיתי

כי מה שאתה כתבת כתבתי גם אני.
הוא שומע מה שהוא רוצה לשמוע ועונה רק על מה שמתאים לו ומעוות את הכול.

ורק הערה על הסיפא של דבריך, אני דווקא לא מקבל את הטיעון הזה, אם זו לא ארצנו ואדמתנו אין לנו זכות להלחם ביושבי הארץ ולשדוד את אדמותיהם, הנימוק של השואה לא תופס כאן משתי סיבות:
1. זה שעשו לך רע זה לא אומר שמותר לך לעשות רע לאחרים.
2. מסיום המלחמה ב 1945 שערי העולם היו פתוחים בפני ניצולי השואה, מדינות אירופה קלטו בחזרה מי מאזרחיהם המקוריים ששבו אליהם ואף ארה"ב פתחה את שעריה בפניהם, לא היה אילוץ פיזי להגיע דווקא לארץ.

השמאלנים שלא מאמינים בדת ישראל, ביהדות ובארץ ישראל ובהבטחה האלוקית ולכן הם אימצו את נרטיב השואה כצידוק למלחמה והכיבוש, לא סתם הם גוררים כל אורח זר ליד ושם כדי ששם יקבל את הצידוק לשוד והגזל של הארץ.
הבעיה היא שהשנים שחלפו מקהים את זכרון השואה וגם אורחים מבחוץ כבר פחות משתכנעים שבגלל משהו שקרה לפני 80 שנה מחזיקים כאן בשוד וגזל.
אני במקום זה הייתי לוקח אותם לישיבה חרדית כמו חברון או מיר בירושלים שיראה שם מאות יהודים לומדים תורה, התורה ממנה עם ישראל ינק את הקשר שלו לארץ ישראל, זה עכשוי וזה מרשים הרבה יותר.
לא סתם הסרטון הזה קיבל מעל 7 מיליון צפיות, בלי קשר לשיר ולזמר תקרא בתגובות מה הגויים חושבים כשהם רואים את הכמות הגדולה של לומדי התורה שרואים שם.

 

הפרבולה

New member
קודם כל זה כן ארצינו , יש לנו זיקה היסטורית למקום הזה

הרבה יותר מאשר לכל מקום אחר בעולם.
לא עשינו רע לאף אחד שבאנו לכאן , גם הערבים היגרו לכאן יחד עם העליה הציונית וזו לא היתה הארץ שלהם מלכתחילה, ולא נועדה להיות הארץ שלהם ( רישמית הם קיבלו את ירדן כמדינה פלסטינית) וזה בלי קשר לשואה.
ואם כבר הערבים לקחו צד במלחמת העולם הששניה - הצד של היטלר, ככה שזה לא בדיוק שעשו לנו רע ואנחנו עושים רע למישהו שלא קשור , מלחמת 48 היתה במובן מסוים המשך המילחמה של היהודים בנאצים וממשיכיהם.

לכן אין לנו שום תלונות למפאי ולבן גוריון על שביצעו גירוש מסיבי של ערבים ב48 אלה להיפך אנחנו מודם להם מאד. יש לנו תלונות לשמאל של היום הצבוע שמדבר על "כיבוש".

ולא חושב שהיה לנו הרבה אופציות לאן לברוח, גם אם האירופים "פתחו שעריהם" ראינו מה קרה ליהודים שחזרו לפולין אחרי המילחמה, ואיך אפשר לחזור למקום שבו השכנים שלך שיתפו פעולה עם הנאצים שרצחו את בני משפחתך ואולי אפילו השתתפו בפועל בהשמדה.
 
אתם מזכירים לי

את הנימוק של אוכלי הנבלות נגד הצמחונים: רק בגלל שהם, הצמחונים הצבועים, חיים על פני כדור הארץ, ועלולים לדרוס במקרה נמלים או חרקים אחרים, אז כל הצמחונות שלהם זו צביעות.

או: מכיוון שהצמחונים שוטפים ידיים וירקות/פירות לפני האוכל, הם רוצחים חיידקים מסכנים, וכל הרחמנות שלהם על בעלי חיים היא צביעות.

אתם הצטיינתם עוד יותר: מכיוון שאני אזרח מדינה בה אוכלים נבלות, אז אני שותף מלא לפשע הזה!
וכמו שציינתי, למה להסתפק במדינה? בואו ניקח את כל העולם! אני חי על פני כדור הארץ, בו אוכלים נבלות, אז אני שותף מלא לפשע, גם אם אני מתנגד באופן נחרץ לאותו פשע!
והדרך היחידה שלי לא להיות צבוע, לפי ההיגיון שלכם, היא לעבור לכוכב לכת אחר, ולהשאיר את כדור הארץ לכהניסטים בלבד.

מצאת לך עיסוק מעניין


בנוגע לפליטי 48 הזכרתם לי משהו גם

אם אני לא מרחם עליהם אני צבוע. אם אני כן מרחם עליהם אני גם צבוע. ככה תפסתם אותי משני הצדדים.
כששלטונות אוקראינה (עוד לפני ההפיכה האנטי-דמוקרטית נגד הנשיא הנבחר) הפגינה איבה לרוסיה שכנתה, אז רוסיה ביטלה את ההנחה הגדולה במחירי הנפט שהיא סיפקה לאוקראינה, ועברה למחירי השוק העולמי. אז במערב הזדעקו נגד רוסיה האכזרית. אבל כשרוסיה שאלה לכבוד מה היא אמורה להעניק הנחה גדולה למשטר עוין, האשימו אותה שההנחה היתה אמצעי לשעבד את אוקראינה.
כלומר, ההנחה זה היה רע מאוד, וביטול ההנחה גם רע מאוד. זהו! תפסו את רוסיה משני הצדדים: מה שהיא תעשה או לא תעשה, היא תהיה אשמה, ומה שנשאר לה זה רק לעבור לכוכב לכת אחר או לקפוץ לים.
 

הפרבולה

New member
זה לא אותו דבר

"שוד האדמות" ב 48 היה מוצדק לחלוטין, הערבים הימרו על השמדת היהודים בגבולות החלוקה והפסידו ואיבדו אדמות , אין להם שום זכויות על האדמות האלו ואינם זכאים לשום פיצוי מישראל על כך , נהפוך הוא, הם עוד צריכים לפצות אותנו על 6000 ההרוגים שגרמה אותה מילחמה שהם יזמו כדי לגזול מהיהודים את מולדתם היחידה.
כנ"ל לגבי מלחמת ששת הימים ( ופה באמת באה הצביעות של השמאל שמכיר בכיבוש המוצדק של 48 ומסרב להכיר בכיבוש המוצדק של 67 ).

המצב של עובדים זרים הוא שונה , מדובר על אנשים שאנחנו הזמנו לכאן מרצונינו כדי שיעבדו בעבודות שישראלים לא מוכנים לעבוד בהם. לדעתי אסור לדרוש מהם שלא ינהלו בשנים האלו חיים נורמליים של זוגיות ושל הולדת ילדים, ואם צאצאיהם חיים פה תקופה ארוכה אין הצדקה לגרשם, על אחת כמה וכמה שמדובר בנערים שאמורים גם לשרת בצה"ל.
אם המדינה חרדה ל"אופיה היהודי" של המדינה אז שתשכנע את הישראלים לעסוק במקצועות אלו של סיעוד וכו במקום עובדים זרים.

לפליטים הערבים מ 48 אין שום עדיפות שום זכויות על הארץ הזאת ובטח שלא עדיפות על מהגרי עבודה שאנחנו הזמנו לכאן מרצונינו!
 

tgranot1

New member
הרבה מדי מילים שפכת עליו.

המלצה שלי , תעבור גם אתה לסיפורי פלאפל.
 

tgranot1

New member
"גמני" אבל לא את שלו.


בסופו של דבר גם אתה תגע למסקנה שאין טעם להתווכח עם אחד שהוא פשוט שונא אדם. מעבר לקללות ונסיונות התנשאות לא תפיק יותר מדי תוצרת ממנו.
לא רוצה פלאפל, תהפוך אותו למוכר בורשט. יאאק.....
 

tgranot1

New member
אם אמרתי יאאק פירושו כי נודע לי.

לא התלהבתי.
ועד כמה וכמה לא אגע במנה שהפלאפל מכין במידה ויחליט להרחיב את העסק הכושל שלו.
 
על טעם וריח אין להתווכח

וגם תלוי מי ואיך מכינים.
אני ימן הסתם מיושן מאוד: אני לא מצליח להבין את הקשר בין חולה הנפש שמוליק דגן לבין פלאפל או כל מאכל אחר. פעם היו אומרים "חכם כמו סוס בלגי", עכשיו אני לא מוצא את זה אפילו בגוגל.
 
למעלה