יועצים חינוכיים בעד רפי פרץ: "לא פוגעים בילדים"

marabo

Well-known member
יועצים חינוכיים בעד רפי פרץ: "לא פוגעים בילדים"

לאחר הקריאות לפטר את שר החינוך, מתייצבים לימינו יועצים המועסקים בבתי ספר דתיים, ומגלים: "תלמידים רבים הופנו על ידינו לשיחות עם פסיכולוגים ואנשי מקצוע". אחת מחותמות המכתב: "רק רוצים לסייע להם בהתמודדות, שירגישו טוב עם עצמם"
 
תדייק בבקשה. מדובר ביועצים דתיים בבתי ספר דתיים.

אף אחד לא חולק על כך שיש עוד רבים שחולקים עם מר פרץ את דעותיו החשוכות.
 

marabo

Well-known member
ועדיין הם יועצים בעלי מקצוע מוסמכים

 
ועדיין רפי פרץ הוא שר החינוך

אי אפשר למנוע מדתיים תעסוקה על רקע הדת שלהם, אבל אין ספק שלצערנו יש מקרים רבים בהם יש סתירה בין המקצוע שלהם לבין האמונה הדתית שלהם. ראינו זאת בדוגמאות רבות, למשל כשחיילים דתיים נדרשו לפנות יישובים הם עשו בעיות כי הם חשבו שלרבנים שלהם יש איזושהי סמכות (ומן הסתם אין להם).
 

בוזי15

New member
אם הרב פרץ זקוק ליועצים חינוכיים . אנו בעד שהייעוץ ינתן לו

כמעט של שר ימני או דתי מחזיק צוות יועצים בתחומים שונים . ברור שאם הרב פרץ שבשל דחיית הבחירות מונה לשר החינוך של כל הישראלים זקוק לייעוץ יש לאפשר לו לקבל ייעוץ !!! כבר נפגענו מכל מיני שרים פגומים וחסרי נחישות שלא ניתן להם הייעוץ המתאים ואין להעניש את השר החדש ואין למנוע ממנו לקבל ייעוץ
 

Henry0

Well-known member
זו הטעיה

להפנות לטיפול פסיכולוגי זה חיובי, אבל זה ההפך מטיפול המרה שהוא שלילי.

לולא הגישה השלילית של החברה ללהט"בים, לא היתה נוצרת שום בעייה.
הבעייה היא רק הסטיגמה החברתית.

טיפולי ההמרה מחמירים עוד יותר את הבעייה, כי הם מדגישים לאדם שמשהוא לא בסדר איתו, וזה מדרדר את מצבו עוד יותר, עד להתאבדויות.

טיפול פסיכולגי זו גישה חיובית, וזו הגישה ההפוכה לטיפול ההמרה, כי הטיפול הפסיכולוגי מנסה להשפיע על האדם שהוא לא צריך להתבייש בעצמו, והוא צריך להרגיש, להתנהג ולפעול ככל אדם מן השורה.
 
למעלה