הבריחה המבישה של החיילים , מקרה חד פעמי??

הבריחה המבישה של החיילים , מקרה חד פעמי??

איפוא הימים שרק מהכומתה של מג"ב היו עושים במכנסיים.
מקבץ פאדיחות מאשש: מדובר בתופה.
סמרטוטי השמאל סירסו את הצבא.

 

marabo

Well-known member
בזוי נשים זו פרקטיקה שמאלנית

בגידת השמאל בפעילות השלום שנפגעו מ-ינית
 


וכל המקרים שנחשפו של תקיפה מינית, התעללות , אונס, מצד זכרים חרדים (תכופות בתוך המשפחה). ועצם היציאה ממקום שנשים מופיעות בו בשירה היא ביזוי האשה. ועצם הנסיון לדחוף נשים לאחורי האוטובוס הוא ביזוי האשה. ועצם השלטים המנוולים הקוראים לנשים "לעבור למדרכה השניה" כי ליד "המדרכה הזו" יש זכרים שמתפלפלים בתלמוד הוא ביזוי האשה. ובכלל, כל ההרחקה בחוזק יד של נשים מלימודי התלמוד (חס וחלילה שתמצאנה את כל המקרים בהם חז"לזלינו דיברו בשנאה ובביזוי על נשים) אינו אלא שנאת האשה. וכל הטמטום לפיו "נשים אינן יכולות להיות רבניות, דייניות, אינן יכולות להעיד בבית משפט, אינן יכולות להבחר לשלטון" הוא שיא השנאה הנוראה והביזוי. מדינת ישראל היתה צריכה להכניס את כל הזכרים הללו לבתי כלא, מזמן.
 

marabo

Well-known member
עשית פה שקשוקה מ 10 דברים

אף אחד בציבור החרדי לא חולק על זה שתקיפה מינית מכל סוג שהוא זה דבר חמור שהעובר עליו צריך לבוא על עונשו, למעט אולי כמה מטורללים שיש בכל מקום ובכל ציבור איש שם לא מצדיק דברים כאלה.
לגבי שירת נשים - לא ברור לי מה הכפיה הנשית הזאת על גבר לשמוע אישה אם הוא לא מעוניין? אם הוא מונע ממנה לשיר זה דבר אחד וזה חמור, אבל אם הוא מחליט שזה לא מתאים לו ויוצא מהאולם זה עניין פרטי שלו. אי אפשר להכריח אדם בכוח להקשיב למשהו שהוא לא מעוניין. זה כבר טירוף פמיניסטי.
לגבי שאר הדברים על ההפרדות באוטובוסים, מדרכות וכו' זה עניין דתי, שני המינים מעדיפים להיות בהרחקה אלו מאלו כדי להמנע מאיסורים דתיים, זה לא שהגברים מרחיקים את הנשים מחברתם ולעצמם הם מרשים להסתובב במדרכה של הנשים או בחלק של הנשים באוטובוס, אילו זה היה המצב היה מקום לטענה שלך על ביזוי. בל כל עוד ההרחקה היא הדדית ושוויונית אין כאן שום בעיה, גם אצלכם יש הרחקה שוויונית בין המינים במה שנוגע לשירותים או מלתחות או מקלחות, אז הם לקחו את זה גם לעוד מקומות. אין כאן שום בעיה. זו זכותם להחליט על חייהם.
לגבי לימוד תורה לנשים, את עצמך אמרת שצריך לנשק לאישה את הרגלים כי היא נותנת את החיים לגברים. אישה היא זו שמולידה את הילדים, מגדלת אותם ונותנת להם חיים ואת צודקת. לכן חז"ל פטרו את הנשים מהעול (וזה עול כבד) של לימוד תורה ושאר המשימות האחרות כדי שתהיינה פנויות לטיפול ולגידול הילדים בראש שקט בלי עוד משימות על הראש.
 

tgranot1

New member
אתה רק חצי צודק...

מסכים לכך שאווילי לחייב מי שאינו מעוניין בכך להאזין לשירת נשים. חלק מבעייה של אירגון צבאי שהנוקשות לא פעם מובילה לטימטום אבסורדי. דוגמה לכך הייתה גם אם אותם חיילים שרותקו לאחר שהחזיקו גבינה ונקניק באותו מקרר. לא פלא שנהוג לומר שבצבא ההגיון נעצר בש"ג.

לגבי התייחסות לנשים. הבעיה היא שרוב המגבלות בהלכות צניעות בלבוש מכבידות על נשים. מבחינה זו , אין שיווין. כמו כן, היהדות הרפורמית והקונסרבטיבית הוכיחה שבניגוד לעמדת חז"ל - שקבעו קביעות אנושיות הניתנות לערעור- אשה בהחלט יכולה ליצור מערכת זוגית שתגדל את ילדיה באופן נאות בשיתוף בן זוגה, ויחד עם זאת להיות היא שתגיע לתפקיד רבה. במיוחד אם האישה היא שמוכשרת יותר לתפקיד.
 

marabo

Well-known member
אותם הלכות צניעות מכבידות גם על הגברים

גם הם נאלצים ללכת בחוץ ב 40 מעלות עם מעיל שחור וכובע שחור. לאישה לפחות זה בגד צבעוני ונושם שקולט פחות חום. מבחינה זו אין כאן אפליה, הם לא דורשים מהנשים מה שהם לא דורשים מעצמם.
מה שמכונה ההיהדות הרפורמית זו דת אחרת לגמרי, זו דת שדי קרובה לנצרות, היא טוענת שהרעיון של ארץ ישראל ושיבת ציון כבר לא אקוטאלי והיהדות הזאת צריכה להיות מוחלפת בעקרונות חדשים של הומניזם אוניברסלי. מין נצרות מודרנית.
הקונסרבטיבים עשו חצי דרך, הם נשארו עם כל עקרונות היהדות למעט העניינים שבינו לבינה. הם למעשה לא שיפרו את מעמד האישה אלא הנחיתו אותו, אם ביהדות המקורית היא פטורה מרוב המצוות כדי שתהיה פנויה לגדל את ילדיה בנחת אצלם היא לא פטורה מזה אלא הם מחילים עליה את החובות של הגברים.
 
בהמות. מה זה "פטרו את הנשים מהעול של הלימוד"?

כן, והם גם "פטרו את הנשים" מה"עול" של היות שופטות, מעידות במשפט, ובכלל בעלות קריירה ציבורית. בהמה: האשה אמנם בורכה ביכולת הבלעדית ליצור בעיקר את החייםולקיים בחיים את צרור הבשר העלוב , המיועד למוות (זכר שנולד. הבנות נולדות חסונות). אבל החרדים הנבלות הפכו את הייתרון הזה לחיסרון: הם מגבילים את האשה רק לכך. אף אדם בוגר אינו יכול לבלות את חייו בטיפול בעוללים ובילדים בלבד. בת אדם בוגרת זקוקה למעמד ציבורי, המוכשרות זקוקות לקריירה רוחנית וציבורית. הפמיניזם שחרר את האשה לקריירה מקצועית (לימודים ואח"כ עבודה), וחברתית (אנחנו היום הכל, כולל ראשות ממשלה ונשיאות מדינה). הזכר החרדי הנבל מתנגד לזכויות היסוד האלה של האשה, והיה רוצה להחזיר את החברה לימי החושך.
אשר לשמיעת שירת נשים: למה בכלל מחנכים את האידיוט ששירת נשים אסורה לו? אידיוטים. והלא יציאתם מאולם בו שרות נשים היא יריקה בפנינו. אגב, לא מחנכים את האשה החרדית ששירת גברים היא טמאה, ושתימנע מלשמוע אותה!! בקשר להפרדה בשירותים, במלתחות ובמקלחות, זו הפרדה בנושא קו אדום טבעי: המינים לא רוצים לראות אלו את אלו עירומים. לא אנשים זרים. אגב, בשירותים, יש מקומות שכבר לא מפרידים. ואין כל בעיה!! אתה סתם מתפלפל: אצל החרדים הנבלות, מטרידים את הנשים החוצה מ"איזורים של גברים" שאין בהם כל טעם ממשי. ההפרדה אינה טבעית. זו החמרה מנוולת, שבאה לדחוק את הנשים מכל מרחב ציבורי. נבלות זיכרית.
 

marabo

Well-known member
זה לא קשור לזה

ביהדות יש מצווה ללמוד תורה לשם הלימוד כשלעצמו.
ניסית פעם לשבת ללמוד גמרא מבוקר עד ערב? זה עול מאודדדד קשה.
לכן פטרו מזה את הנשים. כדי שתהיינה חופשיות לגידול הילדים. אף אחד לא אוסר על אישה שרוצה ללמוד מלעשות את זה, יש היום נשים חרדיות עורכות דין וגם שופטות, הן פטורות מהעולם של לימוד התורה בלבד.
בדיוק כמו שלנשים בצבא יש פטור ממשאות כבדים שגברים מחויבים בהם.
ולגבי ההפרדה, כמו שכתבתי, זה לא שהגברים כולאים את הנשים במכלאות והם מסתובבים חופשי בכל מקום כולל בשטח המכלאות. בסך הכול המינים הפרידו עצמם אלו מאלו, אלו בצד ימין ואלו בצד שמאל, אלו לא נכנסים לצד של אלו. ככה זה הכי מתאים להם וזה שוויוני לחלוטין. מה זה עניינך?
ובאשר לשירות נשים, באיזו זכות אתן כופות על גברים לשמוע אתכן שרות? גבר שזה לא מתאים לו שלא ישמע.
 

tgranot1

New member
הקונטקסט שאת בוחרת לכנות גברים כזכרים הינו פוגעני ומבזה.

ואף מוציא את העוקץ מתוכן דבריך.

רק לתאר כיצד היית צועקת אם משהו היה מתייחס בקונקסט זהה לנשים כנקבות.
 
הענין הוא שיש זכרי זבל שמכנים נשים "נקבות"

אני רק התחלתי לכנות זכרים כך לאחר שנחשפתי למנהג זה של זכרי הזבל. ואני , כן, אעליב כל זכר בעקבות זאת.(אגב: הללו מאדירים את המילה "גבר" כאילו היא באמת בעלת ערך עליון כלשהו. ורק בגלל זה מוטב לכנותם "זכרים")
 

tgranot1

New member
אז מה שאת אומרת בעצם....

ישנה קבוצה של "זכרי זבל" המעניקה לך את הזכות להתנהל "כנקבה" מהסוג הסרוח בכל עת לגבי כל גבר באשר הוא.

ועל זה כבר אמרו חכמינו : פאלטה לוגית.
 

marabo

Well-known member
ומה הוא קשור לסיפור שהבאתי?

טענו בחיטים והודה לו בשעורים.
 

marabo

Well-known member
את משווה חיטים לשעורים?

אני הבאתי מקרים של שמאלניות שנאנסו ממש על ידי ערבים כשהן באו להפגין למענם וארגוני השמאל השתיקו אותם.
דבר כזה את משווה לסתם מציצן?
 
אם נאנסו ע"י ערבים, וארגוני השמאל השתיקו אותן, זה פשע גדול.

אבל האדון אשל הוא סוטה מטרידן. ויש לפטר אותו מכל משרה. אגב, לאחרונה פורסם על חרדי שאנס את ילדתו בת ה4 . וביצע עוד פשעים בבנותיו. מסתבר שחינוך דתי לא מונע מפסיכופתים להיות פסיכופתים..... האם הפסיכופת הזה ייכלא לשארית חייו? או שהרבנים יעשו הכל כדי שלא ייכלא?
 
למעלה