כדי שלא תשתעממו בחרתי לכבוד רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ

כדי שלא תשתעממו בחרתי לכבוד רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ

קטעים אלו
התייחסות למלה "תיאוריה" במובנה העממי, שלפיו לכל נהג מונית יש תיאוריה כיצד לפתור את הסכסוך במזרח התיכון ולכל אב טרי יש תיאוריה על גידול ילדים. המלה "תיאוריה" בהקשרה המדעי - פירושה מודל בדוק ומבוסס שמקשר בין מספר רב של תופעות ומציע להן הסבר קוהרנטי וניתן להפרכה. כך בנוגע ל"תיאוריית החלקיקים", "התיאוריה ההליוצנטרית" (שמעמידה את השמש במרכז היקום) ו"תיאוריית האבולוציה".
תארו לעצמכם מורה להיסטוריה מודרנית שמותקף על שהוא מעז לטעון שהיתה שואה., "מכחישי השואה חיים וקיימים. הם קולניים, טענותיהם נשמעות סבירות לכאורה והם משכילים להתחזות למלומדים". בפני המורה מוטחות בהתמדה "דרישות תוקפניות 'ללמד את שני צדי המחלוקת' ולהעניק 'זמן שווה' לאותה 'תיאוריה חלופית' הגורסת כי השואה לא היתה מעולם, אלא היא המצאתו של קומץ בדאים ציונים. חבורת אינטלקטואלים אופנתיים מן האסכולה הגורסת ש'הכל יחסי' מצטרפת למקהלה וטוענת שאין בנמצא אמת מוחלטת: והם טוענים שהשאלה אם היתה שואה או לא היתה היא עניין של אמונה אישית; כל נקודות הראות תקפות במידה שווה, ויש 'לכבד' אותן במידה שווה".
יש מפגן מרשים של ראיות לאבולוציה כתיאוריה מדעית מבוססת (בהזדמנות זאת, כדאי לשים לב להבחנה בין האבולוציה - כל היצורים החיים קרובים זה לזה - לבין הברירה הטבעית: הישארותם של המתאימים ביותר, שהוצעה על ידי דרווין כמנגנון העומד בבסיס האבולוציה. בשום אופן אי אפשר לערער על האבולוציה. אפשר, אולי, לערער על הברירה הטבעית כמנגנון היחידי המסביר אותה .
הקטעים הועתקו מעיתון הארץ 24 בנובמבר 2010‬ עם מעט שינויים זעירים .

אז
האדם לא נברא ביום השישי מעפר .
בני האדם כולל בצלאל סמוטריץ ורפי פרץ הם צאצאים של אוסטראלופיטאקוס . סוג של קוף קדמון .

גם אני
 
למעלה