תאונת העבודה במוצקין: הפועל מת מפצעיו בבית החולים

תאונת העבודה במוצקין: הפועל מת מפצעיו בבית החולים
http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=36985&msgid=57387707

https://newshaifakrayot.net/?p=142016

תאונת העבודה באתר בניה בשכונת משכנות האומנים בקריית מוצקין הפכה לקטלנית: מרמב"ם נמסר כי הפצוע מת לפני זמן קצר מפצעיו

קארין רוזקובסקי

בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע לפני זמן קצר מותו של הפועל, אשר נפצע מוקדם יותר הערב (ראשון) בתאונת עבודה בקריית מוצקין.

התאונה אירעה באתר בניה ברחוב יוסי בנאי במשכנות האומנים בעיר.

מהמשטרה נמסר כעת: "בהמשך להודעה בדבר תאונת עבודה קשה בקריית מוצקין, במסגרתה נפצע באורח אנוש בן 44, התקבל כעת עדכון מבית החולים כי נקבע מותו. חוקרי משטרה יחד עם משרד העבודה חוקרים את נסיבות האירוע".
 
פארס חאלד חמודה

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5526163,00.html
&nbsp
האסון באתר הבנייה: נהרג שנים לאחר מות אשתו מסרטן, הילדים יתומים
&nbsp
אשתו של פארס חאלד חמודה שנהרג באתר הבנייה בקריית מוצקין נפטרה לפני כ-12 שנים מסרטן והותירה אותו עם שלושה ילדים. הוא התחתן שוב ונולדו לו שלושה ילדים נוספים. קרוב משפחה: "מסתכל על הילדים ובוכה"
&nbsp
חסן שעלאן
&nbsp
פארס חאלד חמודה, בן 44 מהכפר בועיינה-נוג'ידאת, הוא הפועל שנהרג אתמול (א') באתר הבנייה בקריית מוצקין. לפני 12 שנים נפטרה אשתו הראשונה ממחלת סרטן והשאירה אותו עם שלושה ילדים. הוא התחתן שוב ונולדו לו שלושה ילדים נוספים. הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים.
&nbsp
"אנחנו במצב נפשי מאוד קשה", סיפר קרוב משפחתו. "הוא עבד קשה מאוד כדי לפרנס את בני משפחתו, שמאוד אהבו אותו. הילדים תמיד חיכו לו, בהם שלושת הילדים מהאישה הראשונה, שאיבדו את אמם".
&nbsp
הוא הוסיף: "עכשיו שלושה ילדים נותרו יתומים ללא אב ואם, בכל פעם שאני מסתכל עליהם אני לא מפסיק לבכות. גם שלושת הילדים האחרים היו קשורים לאביהם, שהקריב את חייו למען משפחתו. אנחנו בטוחים שאשתו תעשה הכל למען הילדים, למרות האסון המזעזע".
&nbsp
מפרטים ראשונים עולה שחמודה עבד על משאבת הבטון באתר הבנייה. במהלך עבודתו התהפכה משאית. הזרוע שבאמצעותה הזרימה בטון פגעה בו באורח אנוש. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים, שם נקבע מותו.
&nbsp
חובש בכיר במד"א, יהודה דהאן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בתוך אתר הבנייה גבר שנפגע מזרוע מנוף משאית. הוא היה מחוסר הכרה, ועם חבלות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, הרדמנו והנשמנו אותו. תוך כדי טיפול, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א, ופינינו אותו במצב קשה מאוד לבית החולים רמב"ם".
&nbsp
39 בני אדם נהרגו כאמור בתאונות עבודה מתחילת השנה, 23 מתוכם בענף הבנייה.
&nbsp
ד"ר הדס תגרי, מנהלת הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה, אמרה כי חמודה הוא "העובד השמיני שנהרג בחודש האחרון. לא רק שמספר ההרוגים בתאונות עבודה משקף עלייה תלולה ביחס למספרם אשתקד, אלא שזו השנה השנייה ברציפות לעלייה כזאת, ואנחנו רק בתחילת הקיץ -עונה שבה באופן עקבי יש הרוגים רבים באתרי הבנייה".
 

קצה

New member
ילדה נחטפה ונאנסה
ואתה מתעסק בבוגרים
אה כי היא לא ערביה
 
למעלה