דעה אישית: אלוף (מיל') אבי מזרחי.

jackie111

Well-known member
דעה אישית: אלוף (מיל') אבי מזרחי.

אני חרד מאוד לגורלה ולכיוון שאליו היא מנווטת על ידי הימין הלאומני. שירתי עשרות שנים בצה"ל מאז היותי בן 14 בפנימייה הצבאית בחיפה ועד שהשתחררתי כאלוף פיקוד המרכז.
הממשלה הכי ימנית בתולדות ישראל לא מצאה לנכון בארבע שנות כהונה לבטל את הסכמי אוסלו ולספח את יהודה ושומרון. נשאלת השאלה מדוע? ובכן, נראה שראש הממשלה בנימין נתניהו מבין את ההשלכות המקומיות והבינלאומיות של מהלך כזה ולכן הוא נמנע מיישומו. אולם זהירותו נזנחה בשל שיקול אחר כלשהו שהביאו להבטיח זאת לבוחריו במסע הבחירות האחרון ולדון בכך רגע לפני הרכבת הממשלה הבאה.
סיפוח יהודה ושומרון למדינת ישראל בשלב הנוכחי וללא הסכם עם הרשות הפלשתינאית עלול להביא לקץ החזון הציוני של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. לא פחות מכך . אין סיפוח לוקסוס! גם סיפוח "רק" של שטחי C, כפי שהציעו בנט ומפלגתו דאז, או "רק" של הישובים היהודיים או כל "קומבינה" אחרת יוביל בהכרח, בתהליך מהיר מכפי שציפינו, לסיפוח של כל יהודה ושומרון.
חייבים לזכור שבצד השני יושב עם שמצפה ומקווה למשהו אחר לגמרי. האם הוא יישב בשקט? להבנתי, לא. התיאום הביטחוני ייפסק, הרשות לא תחזיק מעמד וצה"ל יידרש להתפרס על כל השטח מחדש. בעקבות כך, יקרו התרחישים הבאים:
מדינת ישראל תצטרך לדאוג לחיי היומיום של 2.6 מיליון פלשתינים על כל המשתמע מכך: החל ממיליארדי שקלים כל שנה שיבואו מתקציב המדינה (שכן אין סיכוי שהמדינות התורמות כיום לרשות הפלשתינית ימשיכו לתרום כאשר ישראל שולטת במקום), דרך ניהול החינוך, הבריאות, הביוב וכיוצא בזה. לא נוכל עוד לטמון את ראשנו בחול ונצטרך להגיע להחלטה האם לתת להם זכויות מלאות או לא.
לא משנה מה נחליט, זה יהיה סופו של החלום הציוני. במידה ויושתת שיווין מלא, נקבל כנסת עם יותר מ-40 חברי כנסת ערבים והמשמעות ברורה.
אם נספח ללא מתן זכויות מלאות, דהיינו אזרחים סוג ב', נזכה מהר מאוד להכרה כמדינה חריגה בקהילה הבינלאומית ואת ההשלכות מכך ניתן ללמוד ממה שעבר על דרום אפריקה.
 

jackie111

Well-known member
המשך:

אומר זאת בפשטות, אין אפשרות גם לספח וגם להשאיר את מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית שאנו מכירים ורוצים: במקרה של סיפוח, נהפוך למדינה דו לאומית ומהר מאוד למדינה עם רוב ערבי מוסלמי, מסוכסכת.
זו לא הפחדה של גנרלים המשתמשים בדרגותיהם לצרכים פוליטיים. זו אמירה של מפקדים בכירים, במצטבר, עם אלפי שנות שירות בצה"ל ובגופים הביטחוניים האחרים של מדינת ישראל. זו אמירה של אלו שנלחמו וחרפו נפשם למען ביטחון המדינה היקרה שלנו. אנחנו לא מסתתרים ולא כותבים בעילום שם, אנחנו מצביעים על מה שעלול לקרות פה על סמך ניסיוננו ועבודת מחקר עם טובי המומחים, דבר שלצערנו לא נעשה על ידי הממשלה.
אנו מדברים מדם לבנו, אל תתנו למקוששי הקולות להטעות אתכם.
לא משנה כמה יכפישו אותנו ויפיצו בדיות אודותינו אנחנו אך ורק רוצים את טובת המדינה.
העם צריך לדרוש מהממשלה שלו להיות רצינית ושקולה בבואה להחליט על נושא משמעותי זה, ולכל הפחות לדרוש מהגופים הממלכתיים השונים להציג בפניה את המשמעויות הנגזרות מהחלטה שכזו ולהביאן לידיעת הציבור שברובו (כולל מצביעי ליכוד) נגד סיפוח.
 
זה הסבא שקרה לכם 'ערבו-נאצים'?


אופס...זה היה סבא אחר:
&nbsp
&nbsp

 

איציק3332

New member
דעה אישית:אני מציע להכניס את כל אלופי צהל למשרות ציבוריות

אחרת הם פושטים רגל ומסתבכים.
 

jj25

New member
גם לספח את שטח C,גם נטרספר,גם נטהר

שמענו כבר את כל האלופים והמומחים לפני פשע
אוסלו...הבטחתם לנו שלום ואחווה...שקרנים.
 

jackie111

Well-known member
הסכמי אוסלו לא

הושלמו. הגיעו לאיזה הסכם ביניים שהוא
לא זה ולא זה. עכשיו הכי כדאי לימין לחזור
למצב הקודם. משמע ישראל תשלוט בחברון
שכם ועזה.
 

marabo

Well-known member
הם לא הושלמו כי הם התפוצצו בנהרות של דם

כך שאת העצות והרעיונות שלכם כבר ראינו.
 
זה החבר של גנץ שגיבור שלך

חבר אליו
וזה מה שיקרה עם הגיבור הטיפש שלך ימשיך לעמוד בסרובו
ממשלת שמאל של אלופים במיל שינפו פיקציה
 
עוד אלוף שמשקר

תרבות השקר בצה"ל היא ידועה
אין 2.6 ערבים ביו"ש יש לכול היותר מליון וחצי אולי 1.8 מליון
אבל נתנחם בעובדה שהשמאל ירד בשקרים שלו מ5 מליון ל2.6
 
למעלה