מתברר שמוסלמ י הצית את כנסית נוטרדאם

רשוי

New member
מתברר שמוסלמ י הצית את כנסית נוטרדאם

הוא למד מחבריו המוסלמים המציתים כנסיות בצרפת,וחהגרוע זו ממשלת צרפת שמשקרת שהיה קצר
 

tgranot1

New member
אברי גלעד העריך כי מדובר במוסלמים. כלומר זרק ספקולציה

בעוד שפותח את הפוסט קובע עובדה ללא ממצאים.

הכי מצחיק שאם ימצא שבבירור לא הייתה פעולת חבלה, האינטלגנט ומקהלת הקולגות יגידו משהו בסגנון " אבל אברי גלעד אמר" מבלי להבין את הפאלטה.


בקיצור, ג'קי יקירי, אל תצפה מהם לתבונת יתר.
 
לא יודע מי הצית , אבל לממשלת צרפת יש אינטרס ברור

להסתיר מיידע אמיתי מהציבור אם ייתברר שזו הייתה הצתה מוסלמית .
 

דיברגנט חדש

Well-known member


 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה יותר מספקולציה, כי מדובר בתרחיש הגיוני מאוד לאור ההצתות

של הכנסיות האחרות.
 

tgranot1

New member
פעם ועדין רצים תרחישים שיהודים אופים מצות מדם ילדים נוצריים

ויש מי שמשוכנע שגם זה הגיוני מאוד. בפולין זה צץ רק לאחרונה.

ממצאים אמפירים שמוסלמים הציתו את נוטר דם יש? שאלה רטורית כמובן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למצות מדם אין שום בסיס

לעומת זאת 99% ממתקפות הטרור ב-20 השנים האחרונות היו כשהמחבלים הם מוסלמים.
 

ה כ ל

New member
אתה טועה, אבל הנזק שאנשים עם דעות כמו שלך גורמים, מבוסס

קבוצות שונות מתנגדות לחיסונים. יש המתנגדים משיקולים מוסריים ואתיים, ויש המטילים ספק ביעילות או בבטיחות של החיסונים, וטוענים כי יש אלפי מאמרים המראים על נזק כלשהו הנגרם מחיסונים[17][18]. לטענת המתנגדים משיקולי יעילות, החיסונים אינם מספקים הגנה יעילה. יש המנסים לקשור בין מספר חיסונים וביניהם חיסון כנגד חזרת, וחיסון כנגד הפטיטיס, שהכילו את החומר המשמר תיומרסל לאוטיזם[19][20];
טענה נפוצה היא שחיסונים הם קונספירציה של חברות התרופות. טענה זו מופרכת, שכן רווחי החיסונים אפסיים לעומת הרווחים מתרופות לטיפול במחלות אותן החיסונים מונעים.
למרות הטענות לגבי אוטיזם, המחקרים המבוססים בתחום הראו כי אין ביסוס לחששות אלה (ראו בהמשך). הטענה היא שהחיסון בגיל מוקדם כל כך הוא לא בהכרח בריאותי אלא מערכתי - המדינה מנצלת את העובדה שההורים באים בשנה הראשונה לטיפת חלב לצורך בדיקות, ואז אפשר גם לחסן את הילדים, בעוד שבגיל מאוחר יותר הסבירות שיבואו תקטן, ולא יהיה ניתן להבטיח שכולם יחוסנו.
יש גם דתות וכתות המתנגדות לחיסונים בטענה שהם סותרים את עקרונותיהם, וכן קבוצות פוליטיות הטוענות שחיסון כלל האוכלוסייה נוגד את חופש הפרט. בקרב החרדים בישראל ישנן קבוצות המסרבות להתחסן[21], אולם בעקבות מגפת החצבת בסוף 2007, עלתה בקהילה זו המודעות לנושא החיסונים[22].
הזרם המרכזי ברפואה המודרנית גורס כי מתן חיסונים מונע סבל ומקטין מקרי מוות, והתועלת שבהם עולה עשרות-אלפי מונים בהרבה על הסיכונים ועל התגובות השליליות לחיסון. לכן במספר מדינות בעולם הרשויות משתמשים באמצעים כדי לכפות חיסונים. בארצות הברית ברוב המדינות אי אפשר לרשום ילדים לבית ספר ללא הצגת פנקס חיסונים מלא. באוסטרליה הרשויות מתנות קצבאות והטבות מס בביצוע חיסונים החל מאמצע 2015.
טענות בדבר קשר בין חיסונים ואוטיזם, והפרכתן[עריכת קוד מקור | עריכה]
בשנת 1998 פרסם החוקר אנדרו וייקפילד (ועמיתים) מחקר שעסק ב-12 ילדים, רובם אוטיסטים ברמות שונות, שאובחנו זמן קצר לאחר קבלת החיסון המשולש לחצבת, אדמת, וחזרת[23]. במסיבת עיתונאים ב-1998, הציע וייקפילד כי עדיף לתת לילדים את החיסון בשלוש מנות נפרדות, במקום חיסון בודד. הצעה זו לא נתמכה על ידי המחקר שפרסם. מחקרים נוספים, שעברו ביקורת עמיתים, וסקרו קבוצות גדולות בהרבה, לא מצאו כל קשר בין החיסון לאוטיזם[24]. חוקרים ורופאים רבים ביקרו את וייקפילד על דרך פעולה שאיננה מדעית, ועל כך שגרם לירידה בשיעורי החיסון[25] וגם בענייני אתיקה, בנוגע לדרך ביצוע המחקר[26][27].
בשנת 2004, עשרה מתוך שלושה עשר הכותבים העמיתים של המחקר משכו רשמית את תמיכתם בפרשנות לפיה החיסון עלול לגרום לאוטיזם[28]. המרכז לבקרת מחלות (CDC) בארצות הברית[29], האקדמיה הלאומית למדעים של ארצות הברית[30] ושירות הבריאות הלאומי של הממלכה המאוחדת (בריטניה)[31] הסיקו כי אין כל ראיה לקשר בין החיסון המשולש לאוטיזם. סקירה מערכתית של ספריית קוקרן מצאה כי אין קשר אמין בין החיסון לאוטיזם, ושהחיסון מונע מחלות בעלות סיכון משמעותי לסיבוכים ומוות. לפי הסקירה, הפגיעה באמון הציבור ביחס לחיסון המשולש פגעה בבריאותו[32]. ב-2 בפברואר 2010 מחק כתב העת Lancet מהארכיון את מאמרו של וייקפילד. הגורמים למחיקה היו ממצאים שהראו כי וייקפילד קיבל שוחד בעבור הטיה מכוונת של המחקר, ומחקרים מאוחרים שלא הצליחו לחזור על תוצאותיו[33].
רישיון הרופא של וויקפילד נשלל בשנת 2010 עקב חשיפת מחקרו כשגוי, מוטה ומזיק[34].
תיומרסל[עריכת קוד מקור | עריכה]
תיומרסל הוא חומר משמר אנטי-פטרייתי, המשמש בכמויות קטנות בכמה חיסונים המשמשים למספר מנות, כדי למנוע זיהום[35]. למרות יעילות התיומרסל, השימוש בו שנוי במחלוקת מכיוון שהוא מכיל כספית. בשנת 1999 ביקשו המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן והאקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים מיצרני החיסונים להסיר את החומר בהקדם האפשרי, במסגרת עקרון הזהירות המונעת. נכון לשנת 2017, תיומרסל אינו משמש בחיסונים הנפוצים בארצות הברית ובאירופה, למעט בחלק מחיסוני השפעת[36]. (ייתכנו כמויות מזעריות בכמה חיסונים עקב תהליכי הייצור, בשיעור שלא עולה על 1 מיקרוגרם, כ-15% מצריכת הכספית הממוצעת לבוגר בארצות הברית, ו-2.5% מהכמות אותה מחשיב ארגון הבריאות העולמילסבילה)[37][38]. הסרת החומר עוררה חשש שתיומרסל קשור לעלייה בשיעורי האבחנה של אוטיזם[36], אך החשש הופרך, מכיוון ששיעורי האוטיזם המשיכו לעלות גם לאחר הסרת תיומרסל מחיסוני הילדות[39]. אין כעת (2017) ראיות מדעיות מקובלת לטענה שחשיפה לתיומרסל גורמת לאוטיזם[40].
נזקי תנועת ההתנגדות לחיסונים[עריכת קוד מקור | עריכה]
[שרלוט קלברלי ויסמן, שידיה ורגליה נקטעו עקב זיהום בחיידק מנינגוקוס. חסינות העדר הייתה מונעת את מחלתה לו סביבתה חוסנה.]
שרלוט קלברלי ויסמן, שידיה ורגליה נקטעו עקב זיהום בחיידק מנינגוקוס. חסינות העדר הייתה מונעת את מחלתה לו סביבתה חוסנה[41].
בעקבות טענות השווא נגד חיסונים חלה ירידה בשיעור המתחסנים בעולם המפותח, ועימה עלייה בשיעורי התחלואה. בארצות הברית לבדה מתו למעלה מ-9,000 איש כתוצאה ממחלות שחיסון מונע בין השנים 2007 ל-2015, ומספר הנדבקים בשנים אלה הגיע ל-150,000[42]. התפרצויות של מחלות התחוללו במדינות רבות בעולם המפותח[43], והנתונים מראים בבירור כיצד במדינות בהן תנועות ההתנגדות לחיסון הפחיתו את שיעור המתחסנים, עלתה התחלואה פי 10 עד פי 100 בהשוואה למדינות בהן שיעור המתחסנים נותר יציב[44].
בתגובה לירידה בשיעורי החיסון, החלו מדינות שונות להחמיר עם הורים שסירבו לחסן את ילדיהם. באיטליה נקבע שאי מתן חיסון היא עבירה על החוק, וחל איסור על ילדים לא מחוסנים ללכת לגנים ולבתי ספר[45]. באוסטרליה הוטלו סנקציות כלכליות על הורים שנמנעו ממתן חיסון ונאסרה הגעת ילדים שאינם מחוסנים לגנים ולבתי ספר[46]. בחלק מהמקרים הועמדו הורים לדין עקב מות ילדיהם בשל אי מתן חיסון[47].
חסינות העדר ותוצאות הפגיעה בה[עריכת קוד מקור | עריכה]
חסינות העדר (אנ') מסייעת במניעת הדבקה מאלו שהמערכת החיסונית שלהם פגועה (בשל מחלה אוטואימונית או בשל טיפול רפואי, כגון כימותרפיה לחולי סרטן) או אלו שמתן החיסון לא חולל אצלם תגובה אימונולוגית (עד 20% ממקבלי החיסון, בתלות בסוג החיסון). חסינות העדר פועלת על ידי צמצום מקרי החשיפה לפתוגנים, אך דרוש שיעור מתחסנים גבוה על מנת שהיא תפעל. כתוצאה מהירידה בשיעורי החיסון חלה פגיעה בחסינות העדר, וכתוצאה מכך נחשפה האוכלוסייה הפגיעה להדבקות, חולי ומוות.
 

סתוונית333

Well-known member
ראיתי את הכנית שבה הדביל פלט את ההערה שלו וגם התעקש עליה

למרות שכתבת החוץ אמרה לו במפורש שהוא טועה .
אברי גלעד לא זרק ספקולציה אלא התייחס לשריפה כאל הצתה בזדון ומוכחשת ע"י הרשויות. .
 

Henry0

Well-known member
דעתי על שריפת נוטר-דם

כתבתי זאת כבר קודם, אך אני חוזר על ההשערה שלי.

ראשית, מה שבטוח, שזה לא היה מעשה מכוון.
אף ארגון טרור לא עושה מעשה כזה, בלי שכל העולם יבין מה המטרה.
אין לאף ארגון טרור שבעולם שום מטרה שהטרור שלו יראה כתאונה.

טונות העץ בגג
כידוע עץ הוא חומר חי, הוא מתכופף, מתפצל... מי שראה בבתים קורות עץ אפילו של כמה עשרות שנים מבין על מה אני מדבר.
וזה בסדר שהעץ כל הזמן משתנה, זה לא פוגע קשות בחוזק שלו, בתנאי שנותנים לו אפשרות להשתנות.
כשמחברים קורה אחת לשניה, עושים את המגרעת בקורה האחת מעט רחבה יותר, כדי שלקורה השניה יהיה מרווח להתעקם מעט, בלי לפגוע בחוזק החיבור.

כל זה בסדר, עד ששמו על הגג פסלי ענק מברונזה במשקל של מאות טונות.
הלחץ של הפסלים הצמיד קורות זה לזה, לא אפשר להם לזוז ממקומם, ונוצר לחץ פנימי בעץ.

יום-יומיים לפני השריפה, מנוופי ענק הורידו את הפסלים (בשביל השפוץ).
פתאום כל הלחץ על העץ הורד, והעץ התחיל לזוז למקומו הטבעי, אך הקצב של מאות שנים נעשה כעת ביום-יומיים.
זה יותר לחץ וחיכוך גבוה בין קורות העץ, נוצר חום גבוה, לפיצולי העץ יש שבבים מאד עדינים, והמרחק מכאן לשריפה הוא צעד קטנטן.

כרגע לא ידועים מה הסיבה, והקצר החשמלי הוא רק רעיון ראשוני.
אני הייתי קודם חוקר בכוון שחרור לחצי העץ, תופעה דומה לזו שיש בתנועות איטיות של קרומי כדה"א, כאשר פתאום כל הלחץ מהחיכוך משתחרר, ומשתחררת רעידת אדמה עם אנרגיה אדירה.
 

צדוק 30

New member
גם אם מוסלמי ביצע התקשורת לא תפרסם מפחדים מחקינים מוסלמים

 

Henry0

Well-known member
אתה חי בעולם דימיוני

מאות על מאות אנשים נימצאים בתוך הנושא,
עשרות עיתונים יודעים כל צעד וצעד שנעשה,
וכל העיתונים ישתקו? ויש בכלל כוח בעולם שיכול להשתיק את כל המדיה?

גם בשביל תאוריות קונספירציה הזויות, יש צורך במינימום של היגיון.
היגיון שאתה מוכיח שמאד חסר לך.
 

רשוי

New member
האם בדקת כמה ארגוני טרור לא מודים בפשעיהם?

מה שייך הורדת פסלים לשריפה?
 

Henry0

Well-known member
חבל שאינך יודע לקרוא

1. לא כתבתי שארגון טרור מודה או לא מודה
אלא כתבתי שארגון טרור דואג שהמטרה תהיה ברורה.
נדירות מאד שהוא לא מודה שהוא עשה זאת, אך לעולם לא ישאיר זאת ללא שהמטרה תוודע.
אחרת, בשביל מה לעשות את מעשה הטרור? שזה יראה כמו סתם תאונה?

2. מה הקשר בין הפסלים לשריפה.
כיון שכתבתי את הקשר, אני מבין שחסרה לך יכולת הבנה בסיסית (כפי שגם הוכחת בנקודה הראשונה לעיל),
כך שאיני מוצא טעם לחזור על דברי.
 
למעלה