העולם המטורלל בו אנו חיים אינו זה של 1,939

העולם המטורלל בו אנו חיים אינו זה של 1,939 אז לא הייתה תוכנית ריאליטי שקידמה איש עסקים מפוקפק וכושל לנשיאות ארה"ב, או קומיקאי יהודי שהגשים סיטקום קומי בו הוא משחק כנשיא, לזכיה וודאית בנשיאות אוקראינה.
..
 

katomish

New member
העולם של היום הרבה יותר טוב
למשל תוחלת החיים הממוצעת עלתה ב 25 שנה לפחות מאז רק במדינות המפותחות,
במדינות הלא מפותחות בהרבה יותר.
ואני מדבר על לפני מלחמת העולם השניה, כי בזמן מלחמת העולם השניה היה הרבה יותר גרוע.
&nbsp
 

סוהי 7

New member
כן,חמוד....בטח! אז ניצב איש קטן,רזה עם שפם מגוחך,פצה את פיו,הניף את יד ימין,הציג את כף ידו מול ההמון,ותוך שנים ספורות קופחו חיי עשרות רבות מל מיליוני אנשים,נשים וטף את חייהם ומאות מיליונים נותרו נכים פיזית ונפשית......וזו רק דוגמא ו-1939 לא היתה השנה היחידה בהיסטוריה שהפיקה אירועים מחרידים......אבל בימינו,כוכב הריאליטי,הקומיקאי היהודי עדיין לא עשו כל נזק לעולם ולהיפך,כל מעשיהם ות׳וכניותיהם הם רק בכיוון של שלום ורגיעה בעולם.
 
"הם רק בכיוון של שלום ורגיעה"
גדול
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתה טוען שהיהודי שנבחר לנשיאות אוקראינה
הוא תומך של בנדרה ומשתפי פעולה עם הנאצים למרות שהוא יהודי?
 
רגע! אתה, הבוקע הגלובלי, וכל השאר
לא תמכתם ב"שלמותה הטריטוריאלית" של מדינה החוגגת רשמית את יום הולדתו של בנדרה, מקימה אנדרטאות לכבודו, וקוראת לרחובות ולכיכרות על שמו?

לפחות מישהו מכם הצטרף אליי לגינוי הזמנתו של נשיא מדינה זו ליד ושם?

אז למה אתה כל כך "מתפלא" פתאום, שיהודים תומכים בבנדרה?
במה, למשל, מתבטאת אי-התמיכה שלך בו? אתה יכול להצביע על תגובה אחת שלך, בה הצטרפתָ אליי לגינויו?

בינתיים, כל פעם שאני כותב משהו נגד בנדרה, אתה מצטרף לבוקע הגלובלי בהחלפת הנושא! אתה מוזמן לבדוק.
 
המשך
בערך ב-2004 התקיימו באוקראינה בחירות לנשיאות, בהן התמודדו ויקטור ינוקוביץ', המועמד מטעם הנשיא קוצ'מה, שנחשב "מקורב לקרמלין", היות כנציג המזרח המתועש הוא חתר לשמירת היחסים הנורמליים המסורתיים, הכלכליים והתרבותיים, עם רוסיה, עם הפרטנרים העסק יים העיקריים בכל תחומי התעשייה, החקלאות והמדע,
מול ויקטור יושצ'נקו נציג המערב הלאומני והחקלאי, שחתר לזירוז ההתקרבות למערב.

כאשר הוכרז שניצח ינוקוביץ', נפתחה מהפיכה שלימה, שזכתה לתמיכה גורפת במערב ובישראל, שהכריזה על "זיוף הבחירות". אני זוכר שהיו מספר משקיפים ישראליים, שהכריזו שלא ראו שום זיופים, והתקשורת הישראלית תקפה אותם: איך זה שאת "לא ראיתם", כאשר כל העולם יודע שהיו זיופים!
בק יצור, כידוע, התקיימו בחירות חדשות, בהן, כצפוי, ניצחו "הכתומים" הפרו-מערביים האנטי-רוסיים (להבדיל מהנשיא היוצא קוצ'מה, שהתקרב חזק מאוד למערב, ובו זמנית לא ניתק קשרים כלכליים עם רוסיה). יושצ'נקו נעשה נשיא, ויוליה טימושנקו, שבימים ההם נשאה את הצמה "הבלונדינית", נעשה ראש ממשלה.

לאחר ששלטונות אוקראינה החדשים הפכו לכינור ראשון במקהלה האנטי-רוסית העולמית, "קיללו" את רוסיה על ימין ועל שמאל, זה בשלב מסוים נמאס לרוסיה, והיא הכריזה: אם אנחנו כאלה רעים, אז למה אנחנו גובים מכם חצי מחיר עבור הנפט והגז שאנו מספקים לכם, בתור ידידים ותיקים?!
בקיצור, בתגובה למדיניותה העוינת של אוקראינה, רוסיה החליטה לספק לה גז ונפט לפי המחירים העולמיים, כמו לכולם.
ברור, שהמערב האשים את רוסיה בהתנכלות לאוקראינה המסכנה!
אז רוסיה הציעה למערב: אם אתם כל כך אוהבים את אוקראינה, אם היא כל כך קרובה לליבכם, אז אתם מוזמנים לממן לה את אספקת הגז והנפט! למה אנחנו, הרעים, אמורים לעשות זאת?!

אז אוקראינה ניצלה את העובדה שצינורות הגז והנפט מרוסיה לאירופה עוברים דרך שטחה, והיא פשוט סגרה את השיבר!
ושוב: מדינות המערב האשימו את רוסיה, שהיא מחבלת בהספקת הגז והנפט!


בכל זאת היתה איזושהי חלוקת תפקידים בין הנשיא המתלהם יושצ'נקו לבין ראשת הממשלה (כפי שאומרים עכשיו) יוליה טימושצ'נקו, שהיתה צריכה גם לנהל את המדינה, והיא בסופו של דבר נדברה עם רוסיה והמשבר הסתיים.

עם זאת, כעבור זמן מה, חתול שחור עבר בין מנהיגי "הכתומים". יושצ'נקו, שהרייטינג שלו צנח פלאים, יזם חקירה פלילית נגד ראשת ממשלתו טימושנקו באשמת "בגידה באינטרסים של המדינה" - בגלל ההסכם לחידוש הספקת הגז והנפט מרוסיה, כביכול בתנאים גרועים.

בשנת 2010 התקיימו בחירות חדשות לנשיאות אוקראינה, בהן התמודדו טימושנקו מול ינוקוביץ'. וראה זה פלא! "הזייפן הגדול", "הבובה של הקרמלין", ניצח!!! אמנם בהפרש ריאלי: 51% לעומת 49%. איכשהו האמריקאים נרדמו בשמירה ואפשרו את הפשלה הזאת.
תכל'ס, לא קרה מבחינת המערב שום אסון. ינוקוביץ' אפילו לא חלם לעצור את ההתקרבות למערב. אלא שאובמה החליט בשלהי 2013 לזרז את ההיסטוריה, לבצע את המחטף הגדול המכונה "מיידן"...
נחזור ל-2010. באיחוד האירופי החליט פתאום שזה לא טוב שאוקראינה (יושצ'נקו) הכריזה על בנדרה "גיבור אוקראינה", ודרשה מאוקראינה (ינוקוביץ') לבטל את המינוי הזה.

אחרי הקדמה ארוכה זו, שמטרתה היתה סה"כ להזכיר את הרקע, אני מגיע לקטע של "הבלבול".
כאשר ינוקוביץ' הפך לנשיא אוקראינה, בניגוד מוחלט לצפוי, במקום לבלום את המהלכים המשפטיים נגד יריבתו יוליה טימושנקו, שהואשמה ב"חבלה באינטרסים של אוקראינה" בגלל הסכם הנפט שלה עם רוסיה, הוא דווקא האיץ מהלכים אלה, שבעקבותיהם יוליה אכן נכלאה. בעוון "בגידה באינטרסים של אוקראינה לטובת רוסיה"! אני זוכר, שגם נשיא רוסיה פוטין הביע תמיהה על עמדה זו של ינוקוביץ' ה"פרו רוסי".
 
למעלה