כחלון הוא אפס מאופס.

כחלון הוא אפס מאופס.

חבל שהוא קיבל 4 מנדטים והימין החדש קיבל 0 מנדטים.
בממשלה הקודמת הוא הגן על השיטה של בית המשפט העליון ומנע מהשרה שקד להמשיך ולבצע את מה שטובת הציבור וטובת הדמוקרטיה דורשת והיא התערבות הבג"ץ בעבודת הכנסת ושלילתה לחלוטין מביצוע רצון הבוחר.
 
הבג"ץ בדמוקרטיות הוא כלי חשוב והכרחי

אבל יש להוציא את הב"ץ מהצבא וממערכת הביטחון.
זה לא התפקיד של הבג"ץ להתערב בהחלטות מערכת הבטחון באשר למלחמה בטרור ולאמצעים שיש לנקוט כדי להקטין את פיגועי הטרור ולשמור על חיילי צה"ל בעודם מבצעים את עבודתם בהתנדבות עבודה המסכנת חיים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ייתכן והמשפחה שלי אחראית לזה

אנחנו הצבענו לבנט ב-2013 וב-2015, חוץ מאימא שלי שהצביעה לליכוד ב-2015. ובבחירות האלה אבא שלי, אימא שלי, אחותי וגיסי הצביעו לכחלון והפעם הייתי יחיד במשפחה שהצביע לבנט. ומרחק הקולות אמנם לא 4 קולות, אבל דומה כחלון 4 מנדטים מעל לאחוז החסימה והימין החדש כ-1000 קולות מתחת לאחוז החסימה.

אבל לא כל המשפחה המורחבת הצביע לכחלון, סבא שלי, סבתא שלי, בת דודה שלי, בעלה של בת דודה שלי ודודתי הצביעו לליברמן.
 
הוא גרוע בלי קשר לטיעון שלך

בגלל שהוא יוצא נגד משקיעי הנדלן כאילו הם אשמים בהכל.
יש איזה דיעה כאילו בית המשפט העליון מונע כל הזמן מהממשלה לבצע דברים. 99.99 אחוז ממה שהממשלה עושה בג״צ לא מתערב, 99 אחוז מהחוקים הוא לא מתערב.
בנוגע למסתננים אין שום בעיה שביבי ישלח את המשטרה שבכוח יעלו אותם על מטוסים חזרה לארצם. הבעיה שביבי חתם ברוב טפשוטו על כל מיני אמנות בינלאומיות והוא רוצה שהמסתננים יחתמו שהם עוזבים מרצונם, בית המשפט לא מאפשר למדינה לכלוא אותם עד שהם יסכימו אבל קדימה נראה את הלוזר עומד מעל בימת האו״ם וקורא לגזים את האמנה שחתם עליה ומודיע שהוא מצפצף על זה. יותר קל לנסות להכריח את המסתננים שכאילו יעזבו מרצון כדי שהמדינה לא תפר שום אמנה.

זה כמו הגט שבעל חייב לתת מרצונו ואם הוא לא רוצה נותנים לו עונשים עד שירצה, אז יאללה תזרקו את החוקים המפגרים שלך לפח אשפה הקרוב ותגידו שלא צריך שיסכים והאישה משוחררת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וארה"ב לא חתומה על האמנות האלה

שהיא מגרשת מהגרים לא חוקיים חופשי?
 
אין דין ישראל כדין ארצות הברית

כי
1. ארצות הברית קובעת את החוקים - החזק קובע את המוסר, המוסר העולמי הוא האמריקני והסיני. בעוד שארצות הברית קובעת הרבה אמנות ישראל רק פסיבית משתפת או לא
2. אני לא יודע אם ארצות הברית בכלל בכל מיי אמנות של האו״ם בעניין פליטים
3. ארצות הברית פועלת לגירוש הפליטים ולא לשכנע אותם לעזוב מרצון בעוד שביבי מנסה להכריח אותם שיעזבו מרצון ותוך כדי כל מנסה להתעלל בהם ולזה בית המשפט העליון לא מסכים וטוב שכך. שיהיה גבר ויגרש אותם בלי כל מיני טריקים של גירוש מרצון וכו.
4. גם בארצות הברית בית המשפט העליון שם מוציא צווים נגד הגירוש ויש שם משבר פרלמנטרי כשהדמוקרטים מתנגדים וטראמפ הכריז שישים קבוצת מהגרים לגור ליד הבית של ננסי פלוס שהיא יו״ר הקונגרס
 
למעלה