אלי ציפורי - "צריכה להפתח חקירה על נסיון הפיכה שלטוני"

katomish

New member
אלי ציפורי - "צריכה להפתח חקירה על נסיון הפיכה שלטוני"

העיתונאים שהונו את הציבור ב"פרשת" המניות של נתניהו וטיסנקרופ: רביב דרוקר, אביעד גליקמן, אמנון אברמוביץ', בן כספית וגור מגידו מעיתון "הארץ דה מרקר"; נגדם ונגד הגורמים במשטרה ובפרקליטות שהדליפו את מכירת המניות של נתניהו צריכה להיפתח חקירה על ניסיון הפיכה שלטונית המשותף לגורמים באכיפת החוק וגורמים בתקשורת
========================

האישור הרשמי היום של טיסנקרופ שאין שום קשר בין החטיבה הימית שלה לגרפטק רק מחזק את מה שידוע מראש: הניסיון להדביק את מכירת המניות של נתניהו לעסקת הצוללת הוא עלילת דם נפשעת ובתרמית העיתונאית הגדולה ביותר בעשור האחרון
=======================

הסקופ המצוין שהביע היום אראל סג"ל, סקופ שבו מודה טיסנקרופ שגרפטק מעולם לא היתה בקשר עסקי ישיר עם החטיבה הימית של התאגיד ורק היתה קשורה לעסקי הפלדה ובכלל, גרפטק אומרת טיסנקרופ, היא אחת ממאות ספקים של עסקי פלדה של התאגיד והיקף העסקאות איתה הוא בטווח הנמוך של הסחר עם השותפים האחרים, צריכה להדהד בכותרות הראשיות של האתרים ושל העיתונים מחר, אבל זה לא יקרה. אתם יודעים למה? טוב, זה ברור: זה יפריך אחת ולתמיד (שלא היה ספק בכך, כתבתי זאת פעם אחר פעם בימים האחרונים) את עלילת הדם והתרמית העיתונאית הגדולה של העשור האחרון, שלא נעשתה בתום לב, אלא עם כוונת זדון ברורה.

רשימת העיתונאים שהיתה חלק מהתרמית הזו, שהונתה את הציבור, היא ארוכה אבל הכנתי רשימה קצרה: רביב דרוקר ואביעד גליקמן (חדשות 13), אמנון אברמוביץ' (חדשות 12), בן כספית (מעריב), גור מגידו ("הארץ דה-מרקר" וחבריו בעיתון, שקרובים לדרוקר). כל אלה הדהדו האחד את השני, פמפמו את השקר שנתניהו עשה לביתו כתוצאה מעסקת הצוללות, קשרו את גרפטק בכוח לטיסנקרופ והפכו אותה לספק עיקרי של יצרנית הפלדה. מי שאחראי יותר מכל על השקרים שהופצו הוא, כרגיל, עיתון "הארץ דה מרקר", שעובד בשיתוף פעולה צמוד עם רביב דרוקר, שדעתו הרי לא נחה מעולם שפרשת הצוללות לא דבקה בנתניהו. הוא מנסה להדביק אותה בכוח, בכל מחיר, גם במחיר של בדותות והמצאות באמצעות ידידיו בתקשורת, בעיתון שיש לו טור קבוע וכל חבריו לאג'נדה עובדים שום ("הארץ"). אין שום קווים, אין שום עכבות, אין שום ערכים ואין שום מוסר. יש רק מטרה אחת: להפיל שלטון שלא נראה לחבורה הזו בכל מחיר.

הפסטיבל הנוכחי התחיל מהדלפה לאביעד גליקמן על מכירת המניות של נתניהו מתוך הצהרות ההון שלו. אין ספק בכלל, גורם ערל לב, במשטרה או בפרקליטות, החליט להדליף זאת בעיתוי מסויים כדי להשפיע על הבחירות. כל חבורת העיתונאים הכוחנית עטה על כך כמוצאי שלל רב והחלה פסטיבל של שקרים, של רמייה, של הונאה – אחת מהחמורות בעיתונות הישראלית. ואני יודע על מה אני מדבר וכותב – אני נמצא בעיתונות למעלה מ-30 שנה ויודע היטב איך החבורה הזו עובדת.

ראו מה קרה אתמול בראיון של קרן מרציאנו עם נתניהו. הברנז'ה העיתונאית יוצאת מגידרה כדי להלל ולשבח אותה על האגרסיביות שלה. הם שכחו דבר קטן: בשאלה הראשונה שלה, מרציאנו נפלה בשקר גס. היא פנתה לנתניהו ושאלה אותו על מניות "הפלדה" שברשותו. כמובן שזה לא נכון, כי לא מדובר במניות פלדה ולא קרוב לכך. אפשר לצפות מעורכת כלכלית של הערוץ הכי נצפה בטלוויזיה שתידע את זה, אבל גם מרציאנו כנראה רוצה לשאת חן בעיני הברנז'ה.

ראו מה קרה לדנה וייס, שהעזה לאמר באולפן שישי שנתניהו לא ידע על הסרטון על אברמוביץ' שהברנז'ה החליטה לעשות ממנו פסטיבל של צביעות וצדקנות. רוני דניאל התנפל עליה בעוד התקף של זעם קדוש ומזוייף. יש בעיה אחת: רוני דניאל הוא חבר אישי מאוד ותיק וקרוב של גבי אשכנזי, הוא לא מדבר מ"דם ליבו" כפי שנוהגים לאמר, אלא מדם חברותו עם אשכנזי. הצדקנות והטהרנות שלו, כמו של חבריו, מביכה ונלעגת. הציבור לא קונה את זה, ולא קנה את זה מעולם. הוא בז לטהרנים.

ראו מה קורה לכל מי שלא מיישר קו עם הברנז'ה, עם החבורה הבריונית הזו, שחוסמת כל דעה אחרת ומתנפלת על מי שמבטא אותה כאילו הוא "כתב חצר" או "מקבל שוחד" או "לקקן", כאילו החבורה הזו כוללת את האנשים הכי ישרים וצדיקים בעולם. הם לא, רחוקים מאוד מכך. לא צדיקים, לא נאורים וממש לא ישרים. הם חבורה מאוד כוחנית, אלימה ובריונית שרוצה להוריד שלטון בכוח ומנדה מקרבה כל מי שלא חושב כמוה. אני חש את זה על בשרי ביתר שאת בשנים האחרונות: מנדים אותך, משמיצים אותך, מפיצים עליך שקרים, מעלילים עליך עלילות דם, מקללים אותך בגסות רוח, רודפים אותך שוב ושוב שבתקווה שתישבר. אלו פניהם המכוערות, אלו פניו של רביב דרוקר, שנוהג לחסל חשבונות עם יריביו בצורה מתוחכמת מאחורי הקלעים (אגב, זה כבר לא מצליח לו).

לסיום: גור מגידו מ"הארץ דה מרקר" התבקש להתעמת איתי. הוא סירב. הוא יודע גם למה, כולכם יודעים גם למה. הוא מפחד מהאמת.
 

ספי111

New member
כל כך נוח להאשים את העיתונאים בטענה של מבקר המדינה.

ואם טיסנקרוף הוציאה הודעה זה לא סקופ כל כך גדול ובכל מקרה,אראל סגל כבר שיקר בעבר.
 

katomish

New member
חבל שאתה מבזבז את כל התירוצים כבר עכשיו

אתה תצטרך אותם לאחרי הבחירות.
 
נתניהו אישר מכירת צוללות גרמניות למצרים זאת

בלי לספר לרמטכל , בלי לספר לקבינט הביטחוני . בלי להתייעץ עם אף אחד
מלבד הניר בחדר השרותים .
שכב בובלה , שכב על הקוצים בשבילו .
 

katomish

New member
עד אתמול גם צעקת שהוא לקח שוחד

וגם כשיסתבר לך שהסרת ההתנגדות למכירת צוללות למצרים הניבה לישראל הישגים דיפלומטיים וביטחוניים גדולים לעין שיעור, אתה תמשיך לצעוק משהו אחר.
ותאמין או לא, אני מבין אותך לגמרי
אתה פשוט אוהב לצעוק.
 
את נתניהו צריך להחליף . אולי גם אתה תבין את זה .

כן נתניהו קיבל שוחד . הוא הודה בזה .
נתניהו משלם פרוטקשן
כי
נתניהו חלש מול החמאס .
והאישור לגרמנים ?

התייעץ עם הטבח .
ובוגדנות היא קו אופי של נתניהו .
 

בוזי15

New member
אפשר להירגע .נסיון ההפכה השלטוני יכשל בענק

בחודשיים האחרונים מתקיים ניסיון ההפחדה הגדול ביותר שהיה בעשור הזה על כך שמתקיים ניסיון להפכה שילטונית עי התקשורת הישראלית ובנוסף כמה רמטכ"לים ואלופים במיל מנסים לעשות הפכה צבאית . ניסיון ההפחדה הזה בנוסף לניסיון ההפחדה שביבי וגנץ יחלקו את ירושלים .לא יצלח ואנו נשאר חזקים ונחושים ולא נפחד מכל המנסים להפחדינו מבפנים בנוסף מכל המנסים להפחידנו מבחוץ
 
למעלה