מרד בעבודה: חברי מפלגה יצביעו מרצ

Yam7M

New member
מרד בעבודה: חברי מפלגה יצביעו מרצ

בלעדי • חברי המפלגה זועמים על החלטת היו"ר אבי גבאי שלא להתאחד עם מרצ וחלקם החליטו להצביע למפלגתה של תמר זנדברג על מנת לפעול להצלתה
יורי ילון
פורסם ב: 23.02.2019 11:560

זעם בקרב חלק מחברי מפלגת העבודה על כך שיו"ר המפלגה אבי גבאי החליט לסרב לאיחוד בין מפלגתו לבין מרצ. בעקבות ההחלטה, מתכוונים חלקם להצביע למרצ בבחירות הקרובות. לא מדובר רק באקט מחאתי אלא גם כדי לפעול להצלת מרצ, שנמצאת בסכנה שלא לעבור את אחוז החסימה.
ההחלטה החריגה הזו ממחישה את עוצמת העוינות שיש בקרב חלק מחברי מפלגת העבודה כלפי היו״ר גבאי, שנחשב בעיניהם כאחראי הבלעדי למצב הנוכחי של המפלגה, שצנחה מ-19 חברי כנסת בכנסת הנוכחית לסקרים הצופים לה נתון חד ספרתי של מנדטים בבחירות הקרובות.
התפיסה הרווחת בקרב חלק מחברי המפלגה היא שיש משבר מנהיגותי חמור וכי גבאי, שהתפאר לאחר שנבחר להוביל את המפלגה כי יהיה ראש הממשלה, אינו מסוגל אפילו לחבור למרצ, בניגוד לרצונם של בכירי מפלגתו.
אייבי בנימין, ציר ועידת מפלגת העבודה, אמר ל״ישראל היום״: ״בעקבות החלטתו האומללה של גבאי שלא לחבור למרצ וכדי לוודא שהאחרונה לא תיכחד, רבים במפלגה ימתינו לרגע האחרון וחלקם צפויים לתת את הקול שלהם למרצ על מנת לוודא שיישאר שמאל בישראל לאחר החורבן של עידן גבאי״.
כזכור, שעות לאחר הודעת האיחוד בין מפלגת "יש עתיד" ל"חוסן לישראל", הופעלו לחצים רבים מצד בכירי מפלגת העבודה על גבאי לפעול לאיחוד עם מפלגתה של תמר זנדברג אך לבסוף, בתום שעות מורטות עצבים, שוחח גבאי עם זנדברג והודיע לה כי האיחוד רק גורע מנדטים מהגוש ולא מוסיף לו, כך שבמצב ששתי המפלגות עוברות את אחוז החסימה אין סיבה להתאחד.
http://rotter.net/forum/scoops1/534957.shtml
 

Yam7M

New member
"בקיצור, הצבעת לגנץ אז הצבעת למפלגת העבודה, כלומר הצבעת

למפלגת מרץ, כלומר הצבעת לרשימה המשותפת."

תגובה מדוייקת מרוטר Uncle Sam
 

aaa123

Member
ההחלטה של גבאי היתה לדעתי החלטה נכונה מבחינת גוש השמאל

יש אנשים שלא היו מצביעים עבודה במקרה שהעבודה היתה מתאחדת עם מרצ כך שאני מעריך שכתוצאה מההחלטה של גבאי גם מרצ וגם העבודה יעברו את אחוז החסימה גם אם לא בהרבה,ויהיה להם יותר מנדטים ממה שהיה לרשימה המאוחדת אילו היתה רצה.
&nbsp
העבודה אולי תאבד מנדט או 2 כתוצאה מהחלטת גבאי אבל הגוש של העבודה מרצ יקבל יותר להערכתי.
 

Yam7M

New member
הוא לקח סיכון. זה לא תלוי רק בו...גם במה שאחרים יעשו

כולל מפלגות ימין או שמאל.
פה הבעיה שלו..שהתחיל מרד
 

katomish

New member
מה שמם של היצורים שרצים בהמוניהם אל הצוק וקופצים אל מותם ?

שמאלמינגים מסכנים שכמותם.
 
מדובר דווקא באנשים חכמים שמבינים ש 2 המפלגות באזור החסימה...

ומאוד חכם מבחינתם להמתין לסמיכות הבחירות ולראות את הסקרים, לבחון אם אפשר להציל את אחת המפלגות, יען שלא תהיה הכחדה מוחלטת.

מקווה שיכשלו, כי ישראל רוצה וצצריכה את ההכחדה הזאת.
 
דווקא קרבת מפלגות השמאל לאחוז החסימה מזכיר "נבלות"...

תת רמה מלכלכי השמאל האלו, אתם מזיקים למדינה, שונאים אתכם, נמאס ממכם
 
למעלה