השמאלנים הצבועים הם היו אלו שמימשו את תורת הרב כהנא

marabo

Well-known member
השמאלנים הצבועים הם היו אלו שמימשו את תורת הרב כהנא

הם היו אלו ששחטו ערבים חפים מפשע, טרנספרו אותם ואחר כך שדדו את בתיהם ורכושם. אחרי המלחמה צפצפו על החלטות האו"ם שקראו להשבת הרכוש הגזול ועוד הוסיפו חטא על פשע כאשר עיגנו בחוקים שלהם את השוד והגזל.
בפליטים אומללים שרצו אחרי המלחמה לחזור לרכושם הם ירו כמו בכלבים.
היום באם צאצאיהם כאן ומטיפים לנו כאן מוסר נוטף צביעות חלאתית על "כהניזם" ו"גזענות" ו"קבלת האחר".
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
להקיא מהצביעות הזאת.
 
לעומת זאת מתנחלי הימין ,הרגישים ההומנים הליברלים המתקדמים

הנאורים , יושבים בקריית ארבע לצד חברון ולא הרסו אותה וכו' וכו' ...

מצא את ההבדלים

יחי ההבדל הקטן .
 
תיקון טעות: הרב כהנא לא קרא לרצוח ערבים כמו שעשו יפי הבלורית

והתואר - מהגליל העליון דרך לוד ורמלה ועד בואכה שדמות הנגב.

הם לא היססו גם לרצוח יהודים ניצולי שואה חסרי מגן ונשק, כמו בטבח אלטלנה.

הם המשיכו לרצוח גם אחרי קום המדינה, ואירגנו בין הייתר גם את הטבח הנורא בכפר קאסם.

אחרי הטבח שאותו הם ניסו להסתיר באמצעות הצנזורה הצבאית הם גם חננו את הרוצחים הישירים שנשפטו.

את הקצין הבכיר שלהם ישכה שדמי שהיה אחראי על הטבח הם הוציאו ב'קנס' של עשר פרוטות.
 

marabo

Well-known member
גם הטבח והרצח שעשו השמאלנים בערביי קאלוניה

שעל אדמותיהם בנו את מוצא - מבשרת.
 

marabo

Well-known member
לא היה כמעט שום הבדל בין השמאלנים לדע"ש

למעט אופן הרצח במובן הטכני הם התנהלו אותו דבר במקומות שהם כבשו.
 
בעין זייתון הם רצחו את השבויים הערבים הכפותים בידיהם ורגליהם

והשליכו את גוויותיהם לבאר עמוקה.
&nbsp
בהבדל מדאעש הם לא הלבישו את הקורבנות בבגדים כתומים.
&nbsp
אח"כ הם הורידו לבאר את נתיבה בן יהודה כדי שתתיר את הקשרים על ידי ורגלי הקרבנות, ואנשי הצלב האדום שעמדו להגיע למקום לא יראו את הזוועה.
&nbsp
"הראשונה שסיפרה על רצח השבויים בעין-זיתון, כעדת ראיה, היא נתיבה בן-יהודה, בספר "מבעד לעבותות", שהופיע ב-1985. אבל נתיבה חיברה ספר זיכרונות בלא לציין את השמות האמיתיים של האנשים שעליהם כתבה. לחברה הישראלית היה נוח להתעלם מעדות מפורשת של הטבח בעין-זיתון.
&nbsp
נראה שהיו כמה רציחות-שבויים בעין-זיתון.
&nbsp
ראובן נצר, שפיקד על כיבוש הכפר ועל הכוחות שחנו בו אחרי כניעתו, אמר לי בשנת 1981, בראיון שנערך בקיבוצו משמר העמק של השומר הצעיר: "זה מעיק על מצפוני עד היום. אחרי שכבשנו את הכפר התברר שהפלאחים נשארו בבתים עם נשיהם וילדיהם ולא ברחו. ריכזנו אותם בחוץ, בשני מקומות, אמרנו לחבר'ה לא לקחת שלל, ולרכז במסגד כל שלל רציני. היינו שם כל היום, ושוחחנו עם הערבים. לא ראינו בהם אויבים. לפני שלקחנו שבויים, כדי להחליפם בשבויים אפשריים, חברי רמות-נפתלי, אמר לי משה קלמן, בנוכחות כל החברים, 'קח את כל הצעירים, תעלה אותם על קומה שנייה של בניין ופוצץ אותם מלמטה'. התאספנו, כמה חבר'ה והחלטנו ללכת למטה של קלמן בפסגת ההר שמעל עין-זיתון ולומר לו שלא נעשה מעשים כאלה. כשהגענו אליו הוא אמר שהתוכנית הזאת בטלה מפני שיגאל אלון פקד לקחת שבויים כבני-ערובה. בחרתי שלושים, אולי יותר, ערבים צעירים, כמה חיילים הובילו אותם, בידיים מורמות, לבסיס שבהר-כנען. לא ידעתי שבחרתי אותם למוות. אני אמרתי לצעירים הערבים, אתה ואתה ואתה, וכו'. אחר-כך סיפרה לי נתיבה שהרגו אותם על המדרון של הר-כנען, זה שפונה לכיוון ראש-פינה"13.
&nbsp
אהרון יואלי סיפר: "לעין-זיתון הגיעו שלושה אנשים מצפת, לקחו עשרים ושלושה ערבים, ואמרו שאלה פורעים ורוצחים, קשרו להם את העיניים, לקחו מהם את השעונים ושמו בכיסיהם, הובילו אותם אל מעבר לגבעות והרגו אותם. זאת הייתה נקמתם של יהודי צפת. הבנתי שהמפקדים שלנו מחפשים עוד 'קילרים' שיעשו עבודה כזאת. בצפת לא כולם היו חסידים. לדעתי זה לא היה רצח שבויים, זה היה הרג של רוצחים ערבים. את השאר גרשו לכיוון הג'רמק באותו ערב, וכדי לזרז אותם ירו בהם"14.
&nbsp
יצחק גולן מהגדוד השלישי סיפר ששלושים שבויים הובאו לחקירה בהר-כנען: "אנשי הש"י חקרו אותם, ואחרי החקירה הייתה בעיה, מה עושים איתם. כולם היו לוחמים. אמרו לנו להוריד אותם למשטרת ראש-פינה. בדרך הם ניסו לברוח ואז ירו בהם. לא הייתה ברירה. הייתה סכנה שהם יברחו לצפת ויספרו שם כמה מעט נשק וכוח-אדם יש לנו. יכול להיות שהם נהרגו קשורים. למחרת בבוקר נשלחה כיתה לקבור אותם"15.
&nbsp
וכך תיארה נתיבה בן-יהודה את הטבח: "כשהחבר'ה נכנסו לכפר הם אספו את כל אלה שנראו להם חיילים אמיתיים, או שהיו ממש קצינים, כלומר, נראו ממש כמו קצינים, אז הם לקחו את כל אלה, קשרו להם את הידיים ואת הרגליים וזרקו אותם למטה, בוואדי העמוק מתחת לעין-זיתון וככה הם שכבו שם שני ימים. כל הזמן הייתה תלויה באוויר הבעיה, מה לעשות איתם... אחרי שלושה ימים התברר שכולם הרוגים, אבל שני פלמ"חניקים שרצחו אותם בפקודת המג"ד השאירו את הגוויות עם ידיים ורגלים קשורות, והיה חשש שאיזה עיניים זרות16 עומדות לראות מה קורה כאן עם השבויים האלה".
&nbsp
לפי עדותה של בן יהודה חיפש המג"ד אנשים "שדם לא מבהיל אותם", ובחר בה. חוליה בפיקודה ירדה לוואדי, פיתחה את הקשרים וסילקה את החבלים שהגוויות היו קשורות בהם. בשיחה עם כותב שורות אלה אישרה נתיבה בן-יהודה שאכן כך עשתה. "אולי זה היה הרגע ששינה לי את כל החיים", כתבה בספרה. "הכי נורא היה... שהסתירו את כל העסק. אף פעם, אבל אף פעם, שום דבר לא יצא החוצה". היא ניסתה להבין את קלמן: "בן עשרים ושלוש, נזרק בלי שום הכנה למלחמה נוראה, שהיה תחת לחצים איומים, שרק שבועיים קודם נהרגו לו עשרים ושניים איש17 'ובכל זאת הוא התגבר על האסון והמשיך לעין-זיתון, ועוד לקח על עצמו את כל התפקיד הגדול של שחרור צפת עם מאות אלפי ערבים באיזור, והעיקר, אף אחד, בכל הגדוד לא נתן יד לדבר"18.
&nbsp
אחרי כשלושים שנה אמר משה קלמן למחבר שאחרי כיבוש עין-זיתון היה עליו לכבוש את צפת ולא היה לו "זמן להתעסק עם שבויים", ושאילו היה משחרר אותם ודאי היו מצטרפים ללוחמים הערבים בצפת19.
&nbsp
הסמג"ד מאיר דרזדנר סיפר שהוא התקדם עם פקודיו לכיוון צפת מיד אחרי כיבוש עין-זיתון ולא ידע על הטבח. אחרי ימים אחדים הגיעו אליו השמועות, אבל אז כבר היה עסוק בצפת, ועד ההפוגה נלחם ללא הפסקה. הוא מעולם לא דיבר עם קלמן על הפרשה הזאת20.
&nbsp
ב-6 במאי קלטו אנשי יחידת האזנה של הש"י בירושלים שיחת-טלפון בין מפקד הצבא הבריטי הגנראל מקמילאן ובין מפקד הצבא בצפון הארץ. מקמילן ביקש דוח על הטבח בצפת21.
&nbsp
מכל העדויות האלה עולה שהיה טבח בעין-זיתון. כמאה שבויים נרצחו אחרי כיבוש הכפר. הרוצחים היו יהודים מצפת שבאו לעין-זיתון כדי להרוג פורעים ערבים, מאבטחים שהובילו שבויים בדרך מהר-כנען לראש-פינה וסברו שהם בורחים, ושני אנשים מהגדוד השלישי של הפלמ"ח, שמילאו את פקודת המג"ד משה קלמן."
&nbsp
http://www.news1.co.il/Archive/002-D-91272-00.html
 

בוזי15

New member
אתה מצטרף בכבוד לחבורת המקיאים שבפורום

אתה לא הראשון ולא האחרון שבשל המצב בישראל בדור הזה ובדורות הקודמים רצונו החזק ביותר הוא להקיא !
 

marabo

Well-known member
אני לא מקיא מהמצב בישראל

אני מקיא רק מהצביעות הסמאלנית
 
השמאל הצבוע טוענים שאסור לשלוט על עם זר הכבוש משחית

ביפו אין ערבים אין שם עם זר ?

להקיא מהצביעות של השמאל .
 

אבנר ג21

New member
תגיד, זה נכון שזה שאיזה סרסור שחור בניו יורק רצח את הרב כהנא

כי הוא לא הסכים לשלם לפרוצה שאיתה בילה
וקיבל ממנה יופי של גוד טיים
 

marabo

Well-known member
הוא כנראה לא למד איך מתנהלים עם פרוצות

מה לעשות שהוא לא היה רגיל לזה.

 
למעלה