משהו טוב שקיבלתי בפייסבוק מהצל:

משהו טוב שקיבלתי בפייסבוק מהצל:

"איש השב"כ נכנס עם לפטופ לתא של המחבל שרצח באכזריות את אורי אנסבכר בת ה19.
המחבל המאושר חייך לעברו ואמר לאיש השב"כ: מה הבאת לי מתנות?
איש השב"כ ענה לו: כן, איך ידעת? פתח את המחשב, שם פליי. בסרטון היה כוח של צה"ל פושט על בית הוריו של המחבל בחברון והקצין בסרטון מודיע למשפחתו יש לכם 10 דקות לארוז. המחבל שואל: מה זה?! האיש שב"כ עונה לו: סבלנות, תראה עד הסוף.
המחבל צופה בהוריו, אחיו, אשתו וילדיו נכפתים עם כיסויי עיניים ומועלים לרכבים עם כל רכושם שנמצא בשקיות זבל. המחבל שצופה בזה מתחיל לצעוק ולקלל ואמר לו: מה זה?? אסור לכם לעשות את זה! לאיפה אתם לוקחים אותם?
איש השב"כ מראה למחבל מסמך ואומר לו: אתה יודע מה זה? זה צו גירוש למשפחה שלך שחתום על ידי שר הביטחון, ועכשיו המשפחה שלך עוברת לביתם החדש בסוריה ואתה שלחת אותם לשם,
כמו ששלחת את משפחתה של הנערה לעולם של סבל. עכשיו המשפחה שלך יסבלו כל חייהם.
המחבל יושב מוכה הלם ובוכה והאיש שב"כ אומר לו: מה קרה? אתה כבר לא מחייך? המחבל צועק: אתם לא כאלה! אתם לא עושים דברים כאלו! אתם צבא מוסרי! אז האיש שב"כ אומר לו: נכון, ובגלל שאנחנו מוסריים אז אל תדאג, לא ניתן לך לסבול הרבה ומראה לו עוד מסמך. המחבל צוחק ואומר לו: אתה מאיים עלי? אין לכם חוק מוות, אתם מוסריים! השב"כניק אומר: נכון, אין חוק מוות וכנראה שגם לא יהיה . זה מסמך שאומר שמהיום ועד יום מותך אתה תחיה בבידוד בצינוק לבד. יהיה לך לפחות 50 שנה לחשוב לבד עם עצמך על מה שעשית ומה עובר על המשפחה שלך בסוריה. יותר טוב מאשר חוק עונש מוות למחבלים, עכשיו אתה לא שהיד, אתה לא גיבור, אתה כלום, אוויר. אמא שלך תשב בסוריה, בלי אוכל ובלי חשמל, אשתך תהפוך לשפחה של דאע"ש, והם לא ידעו בכלל אם אתה מת אתה חי, כלום. רצית להיות שהיד? לא יקרה יזלמה. רצית בתולות? נסדר לך 72 חולדות ומקקים כי זה הדבר היחידי שיהיה לך כי עונש מוות טוב מדי בשביל חלאה שכמוך, וזה מוסריות יכאלב!


ואז התעוררתי. החלום הזה רודף אותי כל פיגוע..."

מציע להפציץ עם זה את כל משרדי הממשלה הנוגעים בדבר,
ואם לא יגיבו - לעלות על בריקאדות עד שזה יהיה המודוס אופרנדי
של ישראל במיקרים כאלו!!!

יש רק להבטיח שחלאות כאלה לעולם לא יכללו בעיסקאות כלשהן!!!!
 
למעלה