בביובית הסמאל יורים: "המחנה הציוני מתנגד לביטול חוק הלאום"

בביובית הסמאל יורים: "המחנה הציוני מתנגד לביטול חוק הלאום"

המחנה הציוני מתנגד לביטול חוק הלאום

ההצעה לביטול החוק תעלה מחר להצבעה במליאת הכנסת בקריאה טרומית. עם זאת, חברי הסיעה החליטו להתנגד לה בטענה כי "את חוק הלאום צריך לתקן ולא לבטל". ח"כ מוסי רז ממרצ שיזם את המהלך: "במפלגות המרכז מחליפים דעות כמו גרביים"
...............

[ללקק את השפתיים]

המחנה הציוני מתנגד לביטול חוק הלאום

לאחר התלבטות, החליטו חברי הסיעה שהובילה את המאבק בחוק להתנגד להצעת חוק המבטלת אותו ותעלה מחר להצבעה בכנסת. "את החוק צריך לתקן ולא לבטל", מסרו. ח"כ רז: מחליפים דעות כמו גרביים


18.12.2018 18:42 |עודכן ב: 18:52

...........

במחנה הציוני, שהיתה ממובילות ההתנגדות לחוק הלאום, התלבטו בימים האחרונים אם לתמוך בחוק שמבטל אותו או להתנגד לו, בשל התדמית שעשויה להיווצר למפלגה על רקע הצבעה נגד עקרונותיו הבסיסיים: קיבוע מעמדה של ישראל כמדינת הלאום היהודי והגדרתם של סמלי המדינה. לבסוף החליטו להתנגד לו.

ח"כ רז, שיזם את ההצעה שתובא להצבעה, מתח ביקורת על ראשי המחנה הציוני ויש עתיד וטען שיו"ר האופוזיציה, ציפי לבני ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אינם מבינים את תפקיד האופוזיציה. "רק לפני חודשים ספורים עמדו ראשי המחנה הציוני ויש עתיד נאבקו בחוק הלאום", אמר רז. "יו"ר האופוזיציה לבני אמרה שמנסחי החוק שכחו את מגילת העצמאות, יו"ר יש עתיד לפיד ציין בצדק כי הוא נועד להעליב אזרחים. אבל כנראה שבמפלגות המרכז מחליפים דעות כמו גרביים, כי השבוע הם מתכוונים להתנגד להצעת החוק שלי לביטול חוק הלאום". רז הוסיף ואמר: "אולי זה היעדר עמוד שדרה, אולי זו פשוט שיכחה, אבל כדאי להזכיר: חוק הלאום מנוגד למגילת העצמאות ומעליב אזרחים. לא רק את האזרחים הלא־יהודים החוק הזה מעליב, אלא גם את כל מי שהדמוקרטיה בישראל חשובה לו".

https://www.haaretz.co.il/news/politi/1.6761179
 
קודם הזבלים נדחקו כעדר בהמות בכיכר השיכור תחת דגל אש"ף

וצרחות 'ברוח ודם נפדיכ יא פילסטין' בהובלת הברטנרים שלהם מרשימת הטרור הערבית המשותפת, עכשיו הם יורים אחד על השני בתוך הביובית הסמאלנית המצחינה...
&nbsp
וזה אחרי שהם הכניסו את סייעני החמאס והחיזבללה מרשימת הטרור הערבית לתוך הגועליציה שלהם בחיפה בהנהגת אשת הסמאל הקיצונית ד"ר קלישה.
&nbsp
הבחירות מתקרבות, ופתאום הם לא רוצים להיות בסירה אחת עם סייעני הטרור הערבי מהמשותפת ומשרצ, אלא להונות את הציבור עם הופעה 'סהיונית'.
&nbsp
וכל העם רואים את הקולות.
&nbsp
הלוואי שיוציאו אחד לשני את הקישקעס, אמן ואמן.
 
אתה כל כך שונא אותנו שבטח יוצא לך עכשיו עשן

מהאזניים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רק 1-2 ח"כים הגיעו להפגנת עוכרי ישראל

ראשי האבודה ניסה להתרחק ממנה כמו מאש וגבאי אף אמר שאם הרשימה המשותפת מארגנת אין להם מה לעשות שם.

במועצות העירוניות הערבים נמצאים חופשי ולא בחיפה, לממשלה הם לא יכולים להיכנס כי כל שר אחראי על צה"ל ומבחינת כל ירייה של חייל צה"ל בפלסטיני בלי קשר לנסיבות היא פשע נגד האנושות ולכן הם לא יכולים להיות שרים שאחראים על חיילים שמגינים על עצמם במקום להתאבד כמו שהרשימה המשותפת מצפה מהם. אבל מועצה עירונית לא אחראית על צה"ל, אז הם נכנסים חופשי לקואליציות. בחיפה הם בבחירות תמכו בראש העיר הקודם שהתמודד על ראשות העיר בפעם הזאת כנציג של כחלון. גם שגם יונה יהב של לפיד וכחלון היה לוקח סגן ערבי.
 
אין לי התנגדות לסגן ראש עירייה ערבי, וגם לא לראש עירייה ערבי

ערבי שנאמן למדינה זכאי מבחינתי למלא כל תפקיד.
&nbsp
הבעייה היא שבמקום לחפש ערבים הנאמנים למדינה הזבלים האלה מחזרים אחרי סייעני הטרור ותומכי החמאס והחיזבאללה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפיד וגבאי תמכו בתיקון חוק הלאום לא בביטולו והחלטתם טבעית

במיוחד לאור השם המחנה הציוני שהטענה שלהם שהם תומכים בשתי מדינות לשני עמים כדי שהמדינה תוכל להישאר גם יהודית וגם דמוקרטית ועושים דהציוניזציה לתומכי ארץ ישראל השלמה, אז אם היו מצביעים בעד ביטול מוחלט של חוק הלאום ה"ציוני" בשם מפלגתם היה נראה מגוכך.
 
למעלה