כבר יומיים שחברי הליכוד מתעדכנים בדף המסרים של מרצ

tgranot

New member
כבר יומיים שחברי הליכוד מתעדכנים בדף המסרים של מרצ

תמר זנדברג
‏15 בנובמבר‏ ב-‏18:43‏ ·
כבר יומיים שדוברי הליכוד מתדרכים בדף המסרים של מרצ.

מירי רגב אמרה הערב שצריך "לנצל את כל האופציות המדיניות" לפני יציאה מלחמה, ח"כ אמסלם אתמול: "אני לא מכיר מנהיג שהצטער על זה שלא יצא למלחמה", וח"כ ענת ברקו אמרה אתמול "תמיד קיימת האופציה לפעולה צבאית, אך יש בכך סיכון שעלול לגבות את מחיר חיי חיילינו".

אז מסתבר שבמשך שנים הימין משקר לציבור, מנפח שרירים ריקים ומתופף בתופי מלחמה - ואילו מרצ היא היחידה שאומרת את האמת: אין פתרון מלבד הסדר מדיני מול העם הפלסטיני בגדה וברצועת עזה. לא סתם אף אחד לא חוזר לגבעות הירוקות של ג'בליה והקסבות השוקקות של רפיח.

אם היו מקשיבים לנו לאורך כל הדרך, לא היו מזוודות כסף ותושבי עוטף עזה היו ישנים הרבה יותר טוב. זה לא תבוסתני לחתור לשלום, זה ישראלי ופטריוטי ובעיקר חכם.

בחדרים הסגורים, אלה בדיוק אותם דברים שנאמרים גם על ידי גורמי הביטחון הבכירים ביותר. האמת היא שלא שמים להם כלום במים. זו המציאות ששוטפת את הפופוליזם הזול ואת אמירות המחץ של "ריסוק, מיטוט ומכות קשות", וגורמת גם לימנים שבחברי הכנסת והשרים להבין היטב שיש מציאות שאין לה שום פתרון צבאי.

ומילה אחרונה לחבריי באופוזיציה - גבאי ולפיד - מה תורם לכם האיגוף המיותר מימין? האם אתם הייתם כובשים את עזה? האם אתם הייתם מסבכים את ישראל במלחמה מיותרת? הגיע הזמן שגם לאופוזיציה תהיה קצת פחות פופוליזם וקצת יותר אמת.
 
הפעם אני מסכים איתך.

צריך לכבוש את הרצועה לחסל את החמאס ולהגיע עם ערביי עזה להסדר מדיני מצויין בעבורם והוא שישראל בניגוד לחמאס תאפשר לכל ערבי תושב הרצועה להגר ליורופה מבלי לשלם 10.000$ (זה מה שהחמאס דורש בשביל שחרור) אלא נהפוך הוא האיחוד היורופאי ישלם לכל מהגר כזה בעל משפחה 10.000$ כתמריץ התחלה בארץ החדשה שלו.
 
לא . אתה אחד האשמים בזה שנתניהו נכנע לחמאס . כי

בין כיבוש מלא של רצועת עזה לפעולה מצומצמת יש הרבה מרחב .
יש 10 צעדים שיכלה ממשלת ישראל לעשות לפני כיבוש מלא של הרצועה .
בזה שאתה תומך בכיבוש מלא לא נשאר לנתניהו שום יכולת תימרון . היו לו רק 2 ברירות הסדר גרוע או כיבוש מלא .
 

tgranot

New member
החוח לא אשם בכלום

חוח ויתר על אזרחותו הישראלית לדבריו. הוא אפילו לא מצביע בבחירות לכנסת.
 
אני יודע . אבל חוח מביע דיעה נפוצה ודרכו תקפתי דיעה זו .

 

tgranot

New member
במקרה שלו לפרסונה יש משקל

שכן בניגוד לאחרים אינו מחוייב עוד לקחת שום אחריות על הדעה שלו.
זה בדיוק הדבר המעמיד את הקיצוניות שלו באור עוד יותר מגוחך.
 
אני לא אשם בכלום.

לא חבר קבינט ולא שר בממשלה ולא מצביע לכנסת ישראל.
אני תומך בכיבוש הרצועה וחיסול החמאס.
ואני תומך כמובן בהישארות צה"ל ומדינת ישראל ברצועת עזה .
זה עדיף על 500 רקטות לעבר ערי וישובי מדינת ישראל.
צה"ל יכול לבצע זאת? כן.
כמו כן אני תומך בגירוש אבו מאזן ואש"פ מהשטחים המשוחררים כניסת צה"ל והחלת הממשל הצבאי בשטחים המשוחררים כלומר בגדה כלומר ביהודה ושומרון.
 
אני נגד כיבוש מלא של רצועת עזה .

זה מטופש ויכניס את ישראל לצרות גדולות .
הרבה לפני זה יש הרבה פעולות שישראל יכולה לעשות נגד החמאס בעזה .
 
כעומק החקירה כך עומק הקריסה של סמרטוטיהו

פסטיבל האיתרוג של סמרטוטיהו ע"י הסמאלנים בעיצומו.
&nbsp
את האיתרוג מוביל גדעון לוי בשטירמר תחת הסיסמא: 'ביבי איש שלום'.
&nbsp
בסוף אחמד טיבי
&nbsp
יהיה שר הביטחון של ביבי.
 

הפרבולה

New member
לא מדובר ביומיים אלה ב 8 שנים, מה שמוכיח שדרך השמאל נכשלה

ביבי מקיים את משנת השמאל ועובד על בוחריו שנים שכאילו הוא "ימין".
הוא עושה את כל מה שציינתה שצריך לעשות ומקשיב לכל מה ש"גורמי הבטחון " מיעצים לו . הוא קורא ללא הרף לאבו מאזן שיחזור למו"ם, קורא לו שיעביר כספים לעזה, נותן למצריים לקדם תהליך שלום אמיתי בין .... הפאתח לחמאס.
ממשלת ביבי מגיהב במידתיות מוגזמת ומטופשת לאלימות של האויב העזתי , וממשיך להאכיל אותם יום יום במשאיות של מזון דלק ועוד. הוא אפילו מקפיא את הבניה ביו"ש ובירושלים יותר ממה שרבין וברק עשו בזמנו.

מה שביבי עושה זה אפילו יותר גרוע מהשמאל, השמאל לפחות הכה באויב ביותר הצלחה ( עופרת יצוקה ), אפילו בשמאל יש כאלו שמתנערים מקו המחשבה המסורתי של השמאל
 
אבל אתה עוד ענית לשאלה שלי

אם לא נתניהו אז מי כן ?
ואל תכתוב הבית היהודי כי אין שום סיכוי שהנשיא יטיל על בנט להרכיב ממשלה .
 

הפרבולה

New member
הבית היהודי

גם אם לא יוטל עליו את הרכבת הממשלה יש הבדל בין ממשלת ימין בראשות הליכוד עם 8 מנדטים של הבית היהודי לבין 15 מנדטים.
 
מסכים איתך אבל עדיין צריך ליכוד

גדול כדי להקים קואליצה ימנית לכן בקורת על נתניהו מבורכת אבל צריך להזהר לא לשבור את הכלים לגמרי ולא להאשים אותו בשמאלניות כי זה ישחק לידיים של השמאל ואז כלונו נפסיד או כמו שאומרים לא לשפוך את התינוק עם המים
 

tgranot

New member
אתה משקר קודם כל לעצמך...

נתניהו לא קיים את דרך השמאל. נתניהו זגזג על מנת לשרוד בשנים הללו.
 

הפרבולה

New member
בהחלט קיים, עובדה ששמאל קיצוני משבח אותו על

התאפקותו מול עזה.
גם בתחום המדיני הוא הולך בדרך השמאל , הוא הקפיא את ההתישבות ביו"ש ובירושלים בממשלה הקודמת ונתן לציפי לבני לקיים תהליך מדיני בחסות גון קרי. הוא המשיך בהקפאה גם אחרי שההמו"ם התפוצץ ( כצפוי) ועד היום אפילו בעידן טראמפ אין בניה בירושלים המיזרחית כפי שמצופה מממשלת ימין. הוא גער באבו מאזן על זה שהוא לא מעביר כספים לעזה ( הרי זה דרך השמאל לחכות שאבו מאזן יקח אחריות על עזה )
&nbsp
"הימניות" שלו מתבטאת רק בדיבורים בזה המתבטא "הזיגזוג" שלו, הוא מכריז על אישור בניה בירושלים ( בד"כ על תוכנית שהוא הכריז עליה הרבה פעמים בעבר ) ואחר כך דואג לטרפד את התהליך. הוא מברך על הפסקת הסיוע לאונר"א ושלח את צחי הנגבי לטראמפ כדי שלא יקצץ זה בדיוק משנתו של השמאל.
 

tgranot

New member
מי זה השמאל הקיצוני? יש לו שם של איש בודד - גדעון לוי

יש גם בשמאל מי שקורא לו אידיוט נאיבי לגבי נתניהו.

קח מאמר של רן אדליסט מהשבוע האחרון .. יסביר לך את סוגיית נתניהו יפה מאוד.

Ran Edelist
20 שעות ·
כמה הערות לפני שתכניות החדשות של שישי בערב יזבלו פעם נוספת.
בנט דורש להיות שר הביטחון. אין סיכוי שהוא יחולל מהפכה עד הבחירות והוא יודע זאת. התרגיל הוא להיכנס למשרד, 'להיאבק על דעותיו' ואחרי שאיזנקוט נתניהו והקבינט ילעסו ויפלטו אותו, ללכת לבחירות תחת הכותרת זה אני או הם. השאלה היא מתי המסר הזה יעיל יותר : בחסות הטייטל של שר ביטחון, או כרס"ן שמתיימר לנצח מן האופוזיציה. אגב, כדאי לבנט לא להתהדר בקטע הביוגרפי כ"קצין בסיירת מטכ"ל". בנט היה חייל במטכ"ל שהלך מיוזמתו לקורס קצינים. כשסיים הוחלט שם לא לקבל אותו והוא הלך למגלן.
הערה שנייה נוגעת לחבוק המשונה שביבי זכה לו מגדעון לוי בהארץ ("בגופו עצר את המלחמה"). גדעון חביבי, באמת חביבי, אתה אידיוט, באמת אידיוט. ותמים. נתניהו לא עצר את המלחמה, אלא איזנקוט וקציניו כאשר הניחו בקבינט את תוצאות הכניסה הקרקעית לעזה בחסות חיל אוויר ש'מפנה את הדרך' כדי להפחית את מספר הרוגינו. הברירה יותר נכון חוסר הברירה בפניה עמד נתניהו היא או לתמוך בעמדת הצבא ולהתגבר על תגובת הבייס שלו בעזרת ה"אשראי הפוליטי שצבר" (ביטוי שלו) והזמן שיחלוף עד הבחירות, או ללכת למלחמה בידיעה ברורה שאת תוצאותיה הידועות מראש (גם לציפורי הטרף מימין שחגים מעל ראשו ומחשבנים את המנדטים שידמם) הוא ישלם בראשו. אולי תסביר לעצמך גדעון (ובהזדמנות הזו גם אמנון אברמוביץ') איך ניתן לתמוך במי שהבעיר את הבית ואחר נמלט מאחריותו כדי להציל את ראשו ? ועוד עשוי לחתום עם בנט על צילום מצב לקואליציה של אחרי הבחירות ? וגרוע מכל : להיכנע ללחץ ובכל זאת ללכת ל'מבצע'.
 

הפרבולה

New member
הוא טועה, נתניהו עצר את המילחמה!

הקצינים שהמליצו לו לא לצאת למילחמה בעצם התפרצו לדלת פתוחה. נתניהו רוצה להתהדר בזה שכאילו שנות כהונתו התאפינו בשקט בטחוני למעט "קצת מתיחות בדרום" ומילחמה תהרוס לו את זה, ובכלל ביבי הוא שמאלני שגם מאמין כמו "מומחי הבטחון" בנוסחה המטופשת של "הומניטרי תמורת רגיעה" , סינוואר הבהיר אתמול שוב שלא יקנו אותם בדולרים ובסולר והם ימשיכו להלחם על הסרת "המצור" ( כלומר "זכות השיבה" )
&nbsp
גם בעצמיך אמרתה שאם נתניהו וממשלתו היו רוצים היו יכול להחליף את המטכ"ל במטכ"ל יותר תוקפני, אז זה לא בעיה המטכ"ל.
&nbsp
ושוב אתה מעמיד את המצב רק בין 2 ברירות קיצוניות, או להסכים להפסקת אש או לכבוש את עזה כאילו אין איזה 100 דרגות של תגובה ביניהם ( למשל צעד ראשון סגירת מעבר כרם שלום ולדחוף את האחריות על עזה למיצריים, לשם זה לא צריך לגייס מילואים).
 

tgranot

New member
אז אתה רוצה לסגור את כרם שלום

ולהמיט על עזה אסון הומניטרי. ואף אחד לא יראה כלום בדרך נכון?
נראה לי שבכח אתה מנסה לשחק ליידיים שלהם ולדאוג לכך שיתערבו פה מעצמות זרות בחסות בי"ל שיבטלו כל יתרון צבאי שיש לך עליהם. מבריק!
 

הפרבולה

New member
העולם לא מבין את הטיפשות שלנו

איך אנחנו מעבירים אספקה לאויב שיורה עלינו טילים ומנסה לפלוש לכאן ללא הרף. ברגע שנפסיק את האבסורד הזה העולם יבין אותנו הרבה יותר. הקטע ההומנטרי שלכם נכשל בגדול , מה פתאום החלטת שישראל היא הספונסרית של עזה, שהאחריות על עזה נופלת עלינו, אתה חושב שתצליח לצרוב את התודעה של הערבים באמצעות שוחד של סולר ומזומנים ? יש לעשות הכל להתנער מהאחריות על עזה בכל מחיר.

אין שום אסון הומניטרי בעזה גם בשמאל מבינים זאת, יש להם גבול עם מצריים, מי שיבוא אלינו בטענות על מחסור בדלק נפנה אותו למיצריים, אפילו נגיד שאנו מוכנים לסיע נקודתית כמו שאנו מסייעים למדינות שחוות אסון טבע כמו צונאמי או רעידת אדמה, אבל לא תחת איומים וטרור. ומסחר עם עזה יש לנהל על בסיס כלכלי טהור ולא תחת איומים. גם בקיבוצי עוטף עזה השמאלנים מתחילים להבין את האבסורד של הכנסת מאות משאיות ביום לעזה ששורפת את שדותיהם.

האם מקסיקו איימה שתירה עלינו טילים אם לא נשלח לה סיוע הומניטרי בעקבות רעידת האדמה שהיתה אצליהם ?
 
למעלה