כשהג'וניור של ביביהו מחלק מחמאות....

tgranot

New member
כשהג'וניור של ביביהו מחלק מחמאות....

יאיר נתניהו


12 בספטמבר 2017 ·
עו"ד יוסי כהן הוא עו"ד כל כך מעולה, שהיה גם מוציא את אייכמן והיטלר זכאים. בקיצור השמאלנים יכולים להמשיך כמה שהם רוצים בהפללות, אבא ואמא שלי מוגנים ע"י העו"ד הכי טוב שיש.


תנו לו לייק!
https://www.facebook.com/yairnetanyahufake/photos/a.826585650841984/826669007500315/?type=3&theater
 
אתה מתכוון לרוצח אבו צאלח, משרתו של היטלר ואבי ה'שעב' שלכם?

הינה הוא בפגישה אינטימית עם אדונו, שהיה ידיד גדול של השעב הפילסטיזי.

 
פגישת אבו צאלח עם הפיהרר = ארוע מכונן בהיסטוריה הפילסטיזית

הארוכה של השעב הפילסטיזי העתיק הקיים כבר 10000 שנה.
 
הפגישה התקיימה ביום א', ה-11 בחודש ד'ול קאדה שנת 1360 להג'רה

(30.11.1941) במאורתו של היטלר בברלין ובה דנו הפיהרר ומנגב התחת הפילסטיזי שלו ב'פיתרון הסופי לבעיית היהודים'.
&nbsp
הינה תמלול ה'שיחה' בין היטלר ל'אבי השעב הפילסטיזי':
&nbsp
המופתי החל את דבריו במתן תודה לפיהרר עבור הכבוד הגדול שהרעיף עליו בכך שאירח אותו. הוא ביקש לנצל את ההזדמנות כדי להודות לפיהרר, האהוד בידי העולם הערבי כולו, עבור האהדה שתמיד הפגין כלפי העולם הערבי, ובפרט הנושא הפלסטיני.
&nbsp
"המדינות הערביות משוכנעות שגרמניה תנצח במלחמה ושהאינטרסים הערביים ישגשגו. הערבים הם ידידיה הטבעיים של גרמניה מכיוון שיש להם את האויבים המשותפים לגרמניה, בפרט הבריטים, היהודים והקומוניסטים. מסיבה זו הם היו מוכנים לשתף פעולה עם גרמניה בכל לבם, והיו מוכנים לקחת חלק בלחימה, לא רק על ידי מעשי חבלה והסתה להפיכה, אלא גם על ידי יצירת לגיון ערבי.
&nbsp
"הערבים יכולים לסייע מאוד לגרמניה כבעלי ברית, יותר מאשר עשוי להיראות ממבט ראשון, הן מסיבות גיאוגרפיות והן בשל הסבל הרב שנגרם להם בידי הבריטים והיהודים. יתר על כן, יש להם יחסים קרובים עם כל המדינות המוסלמיות, שבהן יכלו להשתמש בשם המטרה המשותפת.
&nbsp
"יהיה יחסית קל לגייס את הלגיון הערבי. בקשה של המופתי למדינות ערב ולאסירים ממוצא ערבי, אלג'ירי, תוניסאי ומרוקאי בגרמניה תניב מספר רב של מתנדבים הלהוטים להילחם. העולם הערבי משוכנע בתוקף בניצחון גרמניה, לא רק כי הרייך מחזיק בצבא גדול, חיילים אמיצים ומנהיגים צבאיים גאונים, אך גם משום שאלוהים לעולם לא יעניק את הניצחון למטרה שאינה צודקת.
&nbsp
"המופתי הזכיר מכתב שקיבל מגרמניה, שבו צוין כי גרמניה אינה מחזיקה בשטחים ערביים ומבינה ומכירה את שאיפתם לעצמאות וחירות של הערבים, כפי שהיא תמכה בחיסול הבית הלאומי היהודי.
&nbsp
"הפיהרר השיב שהיחס הבסיסי של גרמניה לנושאים הללו, כפי שהמופתי עצמו כבר ציין, הוא ברור. גרמניה מתעקשת על מלחמה בלתי מתפשרת נגד היהודים. זה באופן טבעי כולל התנגדות אקטיבית לבית יהודי לאומי בפלסטין ולפעילות של השפעה הרסנית בידי אינטרסים יהודיים.
&nbsp
"גרמניה הייתה גם ערה לכך שהטענה שיהודים מובילים מהלך כלכלי חלוצי בפלסטין הוא שקר. כל העבודה שם נעשית בידי הערבים בלבד, ולא בידי היהודים. גרמניה נחושה, צעד אחד צעד, לבקש מכל אחת ממדינות אירופה לפתור את הבעיה היהודית, ובזמן הנכון לשגר בקשה דומה גם למדינות מחוץ לאירופה.
&nbsp
"גרמניה בתקופה הנוכחית מצויה במאבק של חיים ומוות מול שתי מצודות של כוח יהודי: בריטניה ורוסיה הסובייטית. תיאורטית, ישנו הבדל בין הקפיטליזם הבריטי לבין הקומוניזם הסובייטי. למעשה, עם זאת, היהודים בשתי המדינות רודפים אחר מטרה משותפת.
&nbsp
"הפיהרר סיכם באומרו שימשיך בלחימה להשמדה מוחלטת של האימפריה היהודית-קומוניסטית באירופה".
&nbsp
&nbsp
 
כול א-שעב אל-פילסטיזי כאז כן היום מעריץ את אביו המופתי הנאצי

הינה תלמידו הראיס אבו מה-זה מדבר בהערצה על מופתי פילסטין אל אכבר א-שהיד אל חג' מוחמד אמין אל חוסייני, החלוץ ופורץ הדרך שכול אל-פילסטיזיון חייבים לזכור אותו:

 
אנחנו מכינים חערבושים כמה דברים טובים. בשביל ההצלחה לוקחים

כדור נגד בחילה ומכשירים שרץ כדי להשמיד שרצים.
לשמחתנו נשארתם פרימטיבים ואתם לא מבינים מה ששכחנו לפני דורות.
 

העמק

New member
אני מקווה שבמהרה בימינו הילדים שלך ישתינו לך על הקבר

 
אני מבין שאתה קנאי לכוסות של הפרות על 2 שלך.אבל והתאבדות

יהיו בביתך ואתה מאחל לי מוות?
יא פסיכי מנייאק ואוכל מהתחת אני מציל לך את המשפחה בכך שאני עושה את תפקידך מטפל בכל הפרות(וואלה הבז'זים שלהן נטתנות לי סטירות שהן מעליי)
ואתה בן ונה מושתן מאחל לי מוות.

וואלה מה הפלא שהעם התרבותי הקיא אתכם.
 

אלי.

New member
אין ספק שהחינוך של אמו הפסי-כו-לו-גית הצליח מעל ומעבר


 

tgranot

New member
לא בטוח שהצליח. אבל אם יש אמת בלחישות

הילד הבין מגיל צעיר מאוד מדוע הוא זקוק לעו"ד כ'כ מיוחד.

 
משעמם לך אז אתה מתעסק בפוסט

מלפני שנה וחדש אגב שם לב שזה הפוסט האחרון שם מה שאומר שהדף פיקטיבי
 
למעלה