הגיע הזמן שגוש המרכז - שמאל ישים בצד את האגו

הגיע הזמן שגוש המרכז - שמאל ישים בצד את האגו ויתכנס תחת גוש אחד שימליץ על ציפי לבני כמועמדת הגוש לראשות הממשלה שמאחוריה יעמדו יאיר לפיד,מופז, אבי גבאי, יעלון, ברק, גנץ וכל מי שמבין שאבו יאיר הוא סכנה לדמוקרטיה ושעוד קדנציה של המסית הזה וממשלת הימין האנטישמי שלו תביא לחורבן.
 

MissStefani

New member
אין יותר גוש מרכז שמאל
לפיד השקרן הלך ימינה כדי לקושש קולות נוספים, ואיתו גם אבי גבאי המניפולטור.
ציפי לבני מרחפת בלימבו של אי-עשייה וקשקשת פוליטית. אני חותמת על זה שבקדנציה הבאה שלה היא תתחבר למפלגה אחרת (סיכוי טוב - גנץ) כי הרצוג רצח את מפלגת העבודה וגבאי קבר אותה לחלוטין.

כל היתר - מופז, יעלון וברק - גוויות פוליטיות. ההתנהלות הבזויה והמושחתת שלהם שרפה אותם ב-2 המחנות. אי אפשר לקחת אף אחד מהם ברצינות, בטח ובטח שלא אהוד ברק (ראש הממשלה הגרוע ביותר אי פעם).

היחיד שיש לו סיכוי אמיתי להשפיע הוא בני גנץ במפלגה עצמאית, אבל הוא בסופו של דבר יתפשר וילך עם ביבי, כמו שעשה כחלון, כדי להגיע לעמדת השפעה בממשלה. אין לטעות- בני גנץ הוא איש ימין, ותחת ביבי הוא היה צייתן לחלוטין. הימור שלי - ביבי יתן לו את תיק הביטחון כדי לקבור את שאיפותיו של בניטו מוסוליני ולצמצם מגע עם פינצ'ר המחמד שלו, ליברמן.
 
הכל נכון וכמעט כתבתי טוב ויפה
ויחד עם זאת, כמו שכתבתי בעבר, אני אהיה מוכן לשקול לשים בצד את תפישת העולם הפוליטית אסטרטגית שלי בשמאל הקיצוני= דמוקרטיה אחת בין הנהר לים, יחד עם כל מי שמסכים שעוד קדנציה של ממשלת הימין האנטישמי והמסית הראשי אבו יאיר שעומד בראשה תוביל לאסון, ולהתרכז תחת גוש אחד שלדעתי בהנחה שעמרם מצנע או עוזי ברעם או עמיר פרץ לא יזכו להוביל, רק ציפי לבני יכולה לחבר ולהתחבר במרחב האגו של רמטכ"לים לשעבר ולפידים וגבאים בהווה.
 

MissStefani

New member
מסכימה
אבל לא רואה את זה קורה. הנזק שהרצוג וגבאי עשו הוא בלתי הפיך, ועל ציפי לבני הרבה לא סומכים ובצדק. כל מי שאני מכירה, ללא יוצא מן הכלל, החליט שלא יצביע כרגע למפלגת העבודה.
יש סיכוי טוב שגנץ יצבור מומנטום טוב ויקח 10+ מנדטים. האהדה אליו היא אותה אהדה שהייתה ללפיד לפני שהקים את "יש עתיד", ואותה אהדה שהייתה לכחלון לפני שהקים את "כולנו". יתר הקולות המתנדנדים ילכו למפלגה של אורלי או למרצ.
 

marabo

Well-known member
מה לכם ודמוקרטיה שבאת ללמד אותנו "שיעורים בדמוקרטיה"?
במגזר שלך יש מדינה דמוקרטית אחת בעולם?
 

marabo

Well-known member
ומה כבודו עושה כאן?
מניח עבודתו במסגד ובא לכאן להשחית זמנו?
גש לדפוק את השטיחים ולסדר את הרמקולים להעיר את המאמינים.
 
ציפי ליבני
כשלה בניסיונה להקים קואליציה .
כשלה בניסיונה לנצח את מופז .
השיגה 6 מנדטים בהליכה עצמאית .
ציפי ליבני היא כישלון מהלך .
אם אתה מחפש תקווה לך על גנץ - בתנאי שיאחד 3 מפלגות .
להערכתי
רשימה הכוללת את יש עתיד , שאריות מפלגת העבודה ותומכים המאמינים בגנץ היא בעלת סיכויים סבירים לנצח את הליכוד .
 
זה לא משנה מי יעמוד בראש ה׳גוש׳ הזה
כל עוד המסרים שלו מסתכמים ב׳גם אנחנו רוצים מדינה יהודית אבל אין לנו רצון ללכלך את הידיים כדי להשיג את זה ולכן נמשיך לבלבל לכולם את המוח עם משא ומתן מתובל בשמירה על הצביון היהודי׳ - הציבור שאותו הם מנסים לשכנע תמיד יחשוב שב׳לאומיות׳ וב׳ציונות׳ ביברמנט תמיד יהיו עדיפים.
 
למעלה