מעניין שחתונתם של עדי שילון ויוסף סוויד

סתוונית333

Well-known member
מעניין שחתונתם של עדי שילון ויוסף סוויד

לא עוררה מכזאת סערה כמו זו של לוסי וצחי.
אולי בגלל שהיא יהודיה אז לפי ההלכה ילדיה יהודים וזה מה שחשוב חחחחחחחחחח
מדינה מפגרת שחיה לפי חוקים שנכתבו לפני חמש מאות שנה!
 
כעת הבאת הוכחה שמה שרשמת אתמול זה שקר וסותר

הפ-חד של הלאומנים ההזויים מהימין מהתבוללות
סתוונית333
משעשע אותי.
ואפשר לחשוב שבדמם זורם דם יהודי טהור.!!!
חבורה של פסיכים
 

סתוונית333

Well-known member
דביל מצוייץ, איפה הסתירה? כתבתי בציניות

הדתיים ככלל מפחדים מהתבוללות ולהם זה לא משנה אם האמא יהודייה . חשוב להם לא להתערבב עם גויים כי אם זה לא היה חשוב להם אז משמרות הצניעות לא היו רודפים יהודיות שנישאו לערבים ומנסים בכוח להחזיר אותן לביתן..
 

tgranot

New member
את מנסה לנהל ויכוח עם ציצים.....

עדיף כבר לדבר מול תוכי.
 

סתוונית333

Well-known member
נראה לך שאני סופרת אותו?

התגובה שלי מיועדת לעוקבים אחריי.
 
שני הצדדים בדיון ההזוי הזה אינם מציגים טיעונים הגיוניים . זו

רק במה לעלבונות הדדים .
אפילו אתה או סתוונית נסחפים.....................
להתבוללות יש היסטוריה שתוצאותיה ידועות
פיחות מתמשך בגודלו של העם היהודי .
ההתבוללות היא צעד אחד בתהליך של התרחקות מהעם היהודי שסיומו ניתוק מוחלט .
 

סתוונית333

Well-known member
אתה חי בפנטזיה ! אין גזע עברי ואנחנו לא יוצאי חלציהם של 12

בני יעקב שהפכו לעם מיוחד כפי שטוענים המיתוסים הרבניים.
וגם אם נניח שהסיפור על האבות ויציאת מצרים הוא היסטורי ולא מיתולוגי , גם אז אין
סיכוי הקל שבקלים שקיים היום גזע עברי שיש לו קשר גנטי לבני הגזע העברי שיצאו ממצרים. בשלושת אלפי השנים האחרונות עם ישראל איבד את רוב דמו הגזעי וקלט לתוכו כמויות אדירות של דם נוכרי. כתוצאה מכך, בימינו כל בני ישראל נושאים בורידיהם הרבה יותר דם זר מאשר דם עברי וכל מי שמאמין שהוא שייך לעם נבחר כלשהו כנראה מעדיף מיתוסים על פני עובדות ואשליות רבניות על פני האמת ההיסטורית.
מה עוד שקיימות עדויות לנוכרים שנטמעו בקרבו של העם הנבחר ושהביאו עימם את הגנים של העמים מהם הם באו.
מתקופת האבות ועד ימינו ,בני ובנות ישראל נישאו בנישואי תערובת, הטמיעו גרים, עיברו שפחות והולידו ילדים לאנסים זרים וכך הם יצרו עם המורכב מעמים רבים .
 
כמעט כל הילדים לאם יהודיה ואבא ערבי הפכו לערבים

בחלק גדול מהמקרים האם אולצה להתאסלם, וגם באותם מקרים שהאם נשארה יהודייה , הילדים קיבלו חינוך מוסלמי רגיל.
ברוב המקרים הדור השני , הנכדים אפילו לא מודע לכך שהיתה להם סבתא יהודייה.
 
הקשרים האלו הם טירור שקט

עדות נדירה מעומק השטח מספקת שרון (שם בדוי), צעירה בת 25 מאזור הדרום, שניאותה לשתף בסיפורה האישי המטלטל ולחשוף את שיטת העבודה שמאחורי קבוצות הפייסבוק. שרון מכירה היטב חלק גדול מהבנות והנשים בקבוצות ואת המנהלות, והיא עצמה חייתה עם ערבי במשך כמה שנים ואף ילדה לו ילדים. כאשר ביקשה לעזוב אותו ואת עולם הפשע והזנות שאליו הכניס אותה, נתקלה במסכת אלימות קשה. לדבריה, הקבוצות הללו בראש ובראשונה מהוות פלטפורמה לקשר של ניצול.
"פעם היו חבורות קטנות, ובת הייתה יכולה להיות בקשר עם כמה ערבים. היום זה מגיע למצב שכל בחורה או ערבי ימצאו מישהו זמין בכל רגע נתון ביממה, כי יש אלפים בתוך הקבוצות האלה. אחד כותב 'מי באה לאילת או לטבריה' והוא ישר ימצא. הבחורות הגיעו למצב שכבר לא מעניין אותן מי הערבי. הן מקבלות טובות הנאה וקשה מאוד לצאת מזה. זה כסף, טיולים, וודקה, בגדים, סיגריות וסמים בחינם, מכוניות יוקרה. כמובן שזה לא באמת בחינם, אלא תמורת סיפוק של אותו ערבי שאיתו את נמצאת".
שרון מתארת את השיטה שבאמצעותה הופכים הערבים בסופו של תהליך את החברות בפייסבוק לאמצעי סחיטה ולחץ על הבנות, שביקשו מלכתחילה רק להכיר: "הם מדרדרים את הבנות לזנות, מכירים אלכוהול וסמים לבנות שלא ידעו מה זה. בקבוצות הללו כולם במלחמה ותחרות. ככל שערבי ישים תמונה עם יותר כסף, רכב יותר יקר, ככה הוא יצליח ליצור קשר עם יותר בנות. גם הן נכנסות למצב של תלות בכסף או בסמים ונמצאות בלחץ לספק את הסחורה כדי שהקשר ימשיך, כי בהתחלה הם נותנים הרבה כסף ואחר כך זה מידלדל ומתחילות עוד ועוד דרישות: תביאי בת חדשה, אני מביא חבר ותקבלי דמי תיווך, ואז הבנות הופכות לסרסורות והכנופיה מתרחבת".
מדוע בנות מצטרפות לקבוצות כאלה, של קשר עם ערבים?
שרון מסבירה כי הנערות הללו זקוקות ללגיטימציה חברתית, לאחר שיצרו קשר עם ערבים. "מצד אחד המשפחה מנדה אותך ואומרת שאין לך סיכוי ותקנה, ומצד שני מי תהיה בסביבה שלך אחרי שבנית לעצמך שם של אחת שהולכת עם ערבים? אז מתחברים לבנות שגם נמצאות במצב כזה".
מדוע הערבים מעדיפים בחורה יהודייה מאשר ערבייה מהכפר?
שרון, שחייתה שנים אחדות בכפר ערבי, מסבירה מדוע היהודיות הן טרף קל יותר: "אין דבר כזה שבחורה מהכפר תלך ותדבר עם סתם גבר, כי יש כבוד משפחה. גבר ערבי שיצאה איתו ערבייה זו בושה בשבילו, כי יגידו לו: איך יצאת עם פרוצה? הרי היא צריכה להישמר בבית עד לחתונה. אבל יהודייה מבחינתם זה התפקיד שלה - להיות נשלטת ופרוצה, ואז אומרים לו: כל הכבוד לך, איך הצלחת, שאפו".
לדבריה, לא מדובר בתופעה הקשורה לעבריינים או לצעירים ערבים בלבד. "המבוגרים וגם הצעירים, זו אותה שיטה. במקום להגיע בהיחבא לבית בושת בדרום תל אביב ולשלם שם, אז הוא משלם לבחורה יהודייה את אותם סכומים וקונה לה דברים ונוסע איתה ברכב כמו מלך ומקבל כבוד בכפר. המבוגרים אומנם יותר זהירים, אבל ראיתי ערבים בני 60 עם נערות יהודיות בנות 18. וזה לא רק עבריינים. אותי ניסה לקנות בכסף צעיר ערבי שהוא בן של קבלן עשיר. אחר הציע לי מכונית. כשהם רואים שיש דחייה, זה יותר מושך אותם. ערבי שהולך עם יהודייה זה דבר רגיל אצלם". שרון מדגישה כי לא קיים שום מימד של קרבה אמיתית במקרים הללו: "אין אהבה בסיפור הזה. גם מי שכביכול מצמיד אליו חברה קבועה, זה מבחינתו רק בשביל לעלות בדרגה - את שלי, נקודה. אף אחד אחר לא מתקרב אלייך".
 
טירור שקט חלק 2 ( אזהרה כולל תיאורים אלימים)

הקשרים הללו מביאים לא פעם ליחס אלים ואכזרי. דוגמאות ליחס הרכושני כלפי הבנות אפשר למצוא גם בפוסטים שמתפרסמים בקבוצות. כך למשל נכתב באחד הפוסטים: "למרות הכול את עדיין אוהבת אותו, למרות הכול הוא עדיין פוגע בך", כשלצד המשפט מופיע אייקון של שריר והכיתוב "אחלה בוקר". אחר כותב: "אל תסמכי על זה שיש לי לב טוב, כי אני אכזרי מאוד כשצריך", ולאחר מכן מאחל צהריים טובים בצירוף איורי לבבות.
"יש זלזול מטורף בבחורות מצד אותם ערבים", אומרת שרון, ומוסיפה תיאורים למעשים בוטים שהנייר אינו סובל. "שום כבוד. מכות רצח, חריטות על הגוף, סמים קשים וטריפים בכמויות שיכולות להרוג. ראיתי בנות ששלושה ימים לא קמות מהמיטה מרוב סמים שדחפו להם".
שרון עצמה, שלא גדלה בחברה דתית לאומית או חרדית, יודעת לומר כי התופעה לא פוסחת על אף מגזר. "זה הפך לתופעה מזעזעת שאף אחד לא מבין את העוצמה שלה. יש לי חברות דתיות וחרדיות שהכרתי דרך הערבים, נשים נשואות שמנהלות חיים כפולים, חלק מהן מהתנחלויות. זה לא ייאמן. אחת אומרת: לא ידעתי בהתחלה שהוא ערבי, אחת ככה, אחת אחרת".
למרות הקושי והאיומים הצליחה שרון להיחלץ ממעגל האימה, בין השאר בסיוע ארגון להב"ה בניהולם של בנצי וענת גופשטיין. מתוך ההיכרות עם הנעשה, מותחת שרון ביקורת נוקבת על התעלמותה של המשטרה מהפעילות העבריינית שמתרחשת מתחת לרדאר. "הבנות זרוקות מסטולות, עוברות מרכב לרכב, אבל על זה אסור לדבר בטלוויזיה כי זה גזענות. ערבים מבריחים בנות מהפנימיות שהן נמצאות בהן והמשטרה לא עושה כלום. אפילו ההורים לא יכולים לעשות כלום, כי במקרים שאני מכירה בנות צעירות הזמינו משטרה נגד ההורים וטענו שהם כולאים אותן ולא נותנים להן לצאת לכפר, אז המשטרה עוד באה בטענות להורים ורצו לעצור אותם על כליאה. למה ילדה צריכה להיות מסוממת בתוך כפר כשהאמא לא מסכימה? המשטרה יודעת מה קורה ולא עושה כלום, בטענה שהילדה רוצה כביכול. אבל יש פה בעילת קטינה! זה כבר נהיה רגיל ולא אכפת. אף אחד לא עושה סטופ. ברגע שירתיעו ויעצרו אותם, הם יפסיקו".

שרון מצפה לסיוע של המדינה לאותן נשים, שנמצאות בדרך ללא מוצא: "התחושה של אישה שנמצאת שם היא שאין דרך חזרה, גם כשרוצים לצאת. לקח לי שנתיים וחצי לצאת מזה. אף אחד לא מימן לי סיוע, והגעתי למצבים שאין לי אוכל לתת לילדים שלי. המדינה צריכה לעזור לממן את הטיפול, להעמיד דירות לבנות הללו, לשקם אותן וללמד אותן להתנהל כלכלית. יש בנות שנמצאות ברחוב מגיל 14, אז גם אם הן ייצאו מהחיים האלה, איך אתה מצפה שהן יידעו להתנהל כלכלית? הן יודעות לעשות רק דבר אחד כשהן צריכות כסף, וככה הן נשאבות עוד ועוד לזנות והתמכרות".
מיכל (שם בדוי) היא קרובת משפחה של צעירה יהודייה שנמצאת כמה שנים בקשר עם עבריינים ערבים וחברה בקבוצות הפייסבוק. היא מתארת בגילוי לב את השבר שחווה המשפחה לנוכח מצבה של הבת. "הקשר הזה הוא סוג של טרור שקט. הגענו למצב שהמשפחה מפחדת, כי ערבים הגיעו כבר לבית של ההורים לאיים. זה מגיע למצב של התמכרות של הילדות. זה כמו כת. המשפחה נקרעת, מצד אחד רוצים לנתק קשר עם הילדה בגלל מה שהיא עושה ובגלל שהגיעה למצב שהיא פוגעת פיזית בבני המשפחה שלה בשביל הערבים, ומצד שני אי אפשר באמת לנתק את הקשר".
כיצד אפשר לדעתך למגר את התופעה?
גם מיכל מצביעה על כך שדרוש פתרון מערכתי. "יש ארגונים כמו להב"ה ויד לאחים שעוזרים, אבל אין להם מספיק כוח מבחינה כלכלית, והמשטרה והחוק שמים להם רגליים. אז מה כן חוקי במדינת ישראל? שהבנות תתאסלמנה? צריך להקים גוף מוכר שיהיה ממומן על ידי הממשלה ויטפל בנושא הזה".
 

סתוונית333

Well-known member
הפכו לערבים? למה אתה מתכוון ?

יש ערבים שהם מוסלמים ויש ערבים נוצרים .
אתה מתברבר בין עם לדת.
 
ערבי נוצרי הוא לא ממש ערבי

תאמיני לי אני גדלתי איתם ובניגוד לתיאורי האידליה יודע מצויין שכל מי שהוא לא ערבי מוסלמי (כולל נוצרים ובטח שעלוואים) נחשב לאאוט סיידר .
 

סתוונית333

Well-known member
ערבי נוצרי הוא ערבי . העניין הוא שרוב הערבים דתם מוסלמית.

אני מכירה ערבייה מוסלמית מודרנית וחילונית שהתחתנה עם ערבי נוצרי למורת רוחה של משפחת ובניגוד גמור למשפחה שלה שקיבלה אותו בחום .

איך שר דודו אהרן ? הכל זה (מלמעלה) מהבית.
 
נדמה לי שאת מכירה את הישוב אבו גוש .

תושבי הישוב אבו גוש דוברי ערבית , הם מוסלמים ונחשבים ערבים .
אבל הם לא כי הם אינגושטים . כך גם "ערבים" אחרים .
מי שנחשבים לערבים נוצרים הם צאצאים של אירופאים ולא של חצי האי ערב או הסהרה .
אירופאים אלה הם צלבנים , לטינים קדומים ויוונים קדומים .
 
זה מאוד נדיר , וגם המקרה של לוסי נדיר ביותר

ב 99 אחוז מהמקרים הגבר יהיה מוסלמי והאישה נוצרייה/יהודייה.
המוסלמי מקבלים ננישואין שכאלו מכיון שבאיסלם האישה נחותה משמעותית מהגבר , ומוסלמי חייב להיות מעל למי שאיננו מוסלמי, בדומה לזרים שחיו בשלטוון מוסלמי (דימים)ושילמו דמי חסות.
אני די מופתע שלוסי הסכימה לחתונה הזו, אין לי ספק שחייה בסכנה יום יומית ולא דווקא מפעילי להב"ה.
מעולם לא שמעתי על פעילי להב"ה שרצחו , אבל רציחות על כבוד המשפחה קורה בכל שנה מספר פעמים במגזר.
ובכל רגע נתון יכול קיצוני להחליט שלוסי פגעה לו בכבוד הערבי (מוסלמי כמובן)
אין מצב שלוסי תגור באום אל פאחם, ואפילו לא בנצרת המודרנית.
הזוג יחיה ללא כל ספק בעיר יהודית , עדיף כזו שנחשבת ליברלית.
ולוסי תתרחק מכל מגע עם ערבים, מכיוון שהיא מבינה מצויין את הסכנה הנשקפת לה כתוצאה מגעים שכאלו
 

סתוונית333

Well-known member
נערה שפוייה ומשכילה שמכבדת את עצמה וחיה בבית שמתפקד נורמלי

לא תצא עם בחור כוחני שמגמד אותה ולא תמצא את עצמה סגורה בכפר דתי .
וזה אמור גם לגבי המגזר היהודי חרדי ולא רק לגבי המוסלמים.
 
למעלה