לין מור אם ילדיו של '' הצל'' מדברת

צדוק 30

New member
לין מור אם ילדיו של '' הצל'' מדברת


.. השם שלי הוא לין מור ואני אם ילדיו (כן כן אם ילדיו, לא אשתו) של יואב אליאסי המכונה הצל או החשוך או הקיצוני, הגזען או כל השמצה ששונאיו מצליחים להדביק לו, והוא החבר הכי טוב שלי בעולם. אני לא אגן עליו או על דעותיו כי את זה הוא עושה נהדר ולא צריך אותי. מה שכן אני אספר לכם מה "הגזען" עשה בימים האחרונים. במשך כמה ימים הוא אסף תווי קניה עבור משפחות נזקקות, עבר מאדם לאדם מכל חלקי הארץ בשביל לאסוף תווי קניות כדי לתרום. כן, נסע לביתם של אנשים זרים כדי לאסוף תלוש תלוש, שקל שקל (לדעתי הוא בזבז יותר על דלק מאשר הרוויח על התלושים אבל זה כבר סיפור אחר) ומאז החל הטירוף. וכשאני אומרת טירוף אני לא צוחקת.. "הקיצוני" הזה עשה רשימה עצומה של עשרות אנשים שפנו אליו ונסע אליהם אחד אחד כדי שלא תישאר משפחה רעבה ואני הצטרפתי אליו והייתי על תקן הנווטת והצלמת. ביום הראשון יצאנו ב 8 בבוקר משפחה אחרי משפחה, כולם מחבקים אותו, בוכים, מספרים לו סיפורים שוברי לב והוא ברוגע שלו מחבק ומנחם. אני יושבת בוכה ברכב והוא ממוקד מטרה וביד אחד קובע עם משפחות וביד השנייה שולח אנשים למשפחות שלא באזור שלו כמו רמטכ"ל של צבא של טוב לב. הבן אדם הוא חמ"ל של איש אחד. חזרנו הביתה ב 8 בערב, 12 שעות במכונית ועשרות משפחות. יום אחרי הוא לוקח אותנו לעוטף עזה לחלק ללוחמים בודדים ותוך כדי נסיעה מודיעים לו שהמפקדים לא מאשרים להם לקבל תרומה מהצל ואני כבר משתגעת, איך אפשר לעשות לך את זה?? אני צועקת, אתה רק מגן עליהם ונלחם בשבילם כל היום! הוא עונה לי הם לא עושים את זה לי הם עושים את זה ללוחמים אבל אני לא מוותר! "החשוך" עשה כמה טלפונים, קבע עם כמה עשרות לוחמים וחילק בשקט כמה אלפי שקלים לחיילים שעמדו בשוק לא מהכסף אלא מהנוכחות שלו. הם לקחו את התווים עם דמעות בעיניים וראיתי שהם רואים אותו כגיבור. הגיע אליי המפקד שלהם ואמר לי את לא מבינה כמה הם אוהבים אותו כאן, וכמה זה מחזק אותם שהוא מגיע לפה. כואב לי מה שהפיקוד עושה לו בחוסר צדק. אז אני מחייכת, ומבפנים אני רועדת מעצבים וזעם. גם מהיחס מהפיקוד צה"ל וגם מבלוני התבערה והמנהרות, והוא אפילו לא מתעצבן, מצטלם, מתחבק ומאושר עד השמיים בלי טיפה של כעס (כנראה שהוא כבר רגיל). הוא רוצה לקחת אותי לתצפית על עזה אני צורחת לו מיד הביתה! מה לעשות פחדנית.. אבל כאן זה לא נגמר. בדרך הוא עוצר לתת למשפחה בנתיבות, באשקלון, באשדוד ושוב פעם מגיעים ב 8 בערב הביתה. אני מתעלפת למיטה והוא הולך למועדון, ולא כדי לצאת עם חברים, אלא כדי להקים עמדת תרומות לחיילים בודדים. בוקר אחרי שוב הוא הולך לחלק לשאר המשפחות שהוא לא הספיק. הוא קורא לזה לסגור קצוות. מבקש ממני להצטרף ואני מותשת אבל מצטרפת. שוב משפחה אחרי משפחה, סיפור אחר סיפור, אני אומרת לו : לא מייאש אותך לדעת שלא משנה כמה תתן זה לא יספיק? זה לא יגמר.. הוא עונה לי כשיגמר לי הכסף בארנק אני אפסיק.
טוב אני יכולה להמשיך ככה שנה ולספר לכם על שהיו כאלו ששיקרו אותו כדי לקבל כסף, והיו כאלה שסתם טרטרו אותו אבל הוא לא ויתר על אף משפחה.
היה לי את העונג לעשות את זה איתו. הוא לא מרשה לקרוא לו צדיק אבל בשבילי הוא גיבור ודוגמא ואני גאה שהוא אבא לילדים שלי!
שואלים אותי איך אני מסתדרת עם איש כזה קיצוני אז אני אומרת זה נכון, הוא קיצוני. אוהב את הילדים שלו בצורה קיצונית, אוהב את המדינה שלו בצורה קיצונית ואוהב את צה"ל ועם ישראל בצורה קיצונית. אדם מלא אהבה בצורה קיצונית והלוואי והיו קצת יותר קיצוניים כמוהו אז אולי היה פה יותר טוב לחיות.
גאה בך יקיצוני!
Lynn Moore
 

צדוק 30

New member
ספי הוא לא פשיסט הוא יהודי גאה


היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אוייב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי יסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח - אל ידע מצפוננו שקט." ~ נאום 1 במאי 1936; פורסם בדבר 4 במאי 1936
 

ספי111

New member
כשתלמד מיהו פשיסט,אולי תבין.

כל זמן שאתה עוד חושב שפשיזם זה רע, אתה עוד בר תיקון.
 
בעולם בכללותו שהוא המציאות , אין טוב או רע . אלה הם הכרעות

אנושיות שהן תוצאה של חישוב תועלתני . חישוב שלפעמים נכון ולפעמים שגוי . אבל זה מעל יכולתך האינטלקטואלית להבין .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה לא יישאר לאורך זמן

כשהליברלים בישראל ובאירופה מכנים כל פטריוט שאוהב את מולדתו ושונא את אויבי המדינה פאשיסט, אז יותר ויותר ימנים ישתכנעו שפאשיזם זה דבר טוב. אם איילת שקד פאשיסטית אז פאשיזם זאת אידיאולוגיה למופת.
 

ספי111

New member
אתה ממשיך לרמות את עצמך.

הליברלים יודעים להבדיל בין "פטריוט" ל"פשיסט" אתה פשיסט.
חשוב שתכנס למילון ותלמד את ההבדל.
 

ספי111

New member
אמרת. זכותך.

היהדות במשך מאות שנים היתה תמיד בצד הליברלי כשהבינה שרק הליברליזם ישמור עליה.
לא בטוח שאפילו טראמפ יוכל להגיד שהוא תומך ב100% בישראל אם היא תהיה פשיסטית.
 
דברים המתאימים במצב מסויים אינם מתאימים במצב אחר* .

*בקוטב מתאים ללבוש מעיל פרווה כפול אך לא מתאים בקו המשווה .
בקוו המשווה מתאים ללבוש מעט מאד ביגוד אך לא מתאים בקוטב .
התאמה למצב הקיים = עובדה המתקיימת בכל היצורים החיים כולל בני האדם .

גישה הומנית וליברלית סייעו - אף כי לא תמיד ולא לזמן רב - ליהודים לשרוד בסביבה שבה היו מיעוט חסר כח .
כעת בישראל יש מצב אחר ולכן גישה אחרת מסייעת ליהודים . זו המציאות .
 

ספי111

New member
ישראל העתיקה והחדשה תמיד נשענו על כוח של מישהו אחר.

קצת מסוכן להתנהג כאילו אנחנו מעצמה עולמית.
מאיזה ספר מדע הבנת שטוב לישראל להיות פשיסטית?
 
כל עולם החי צמחיה וחיים אחרים מוירוס ועד פיל

כולםמתנהגים לפי העיקרון הפאשיסטי . אתה רק אחד מרבים שלא מבין את זה
כי
אתה לא מתמצא בהסבר הדרוויניסטי מצד אחד ואתה שוגה בהגדרת הפאשיזם מצד שני .
לזה אפשר להוסיף את העובדה שאתה משתמש בכשלים לוגיים כטיעון נגד אחרים .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ישראל של בית ראשון היו תקופות שלא נשענה על כוחם

של אחרים, תקופות קצרות אבל היו. והרבה דיקטטורות נשענו על ארה"ב במלחמה הקרה. אם משטר פאשיסטי מספק למעצמה בעלת ברית חזקה שהיא יכולה לסמוך על כוחותיה או/ו על נכסיה בעת הצורך המעצמה תתמוך בה. ודווקא ההיפך הוא הנכון, אף מעצמה לא תיקח סיכונים למען בעלת ברית דמוקרטית וליברלית אך חלשה וחסרת אונים.
 

ספי111

New member
תמיד נשענו ותזכור את דיברי הנביא על משענת קנה רצוץ

כשסמכנו על מצרים שיעזרו לנו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה היה בתקופת חזקיהו

לפני זה בתקופת עוזיהו וירובעם בן יואש לא נשנעו על אף אחד, גם בתקופת עומרי ואחאב ישראל לא נשענה על שום כוח זר וגם שאול, דוד ושלמה לא נשענו על כוחות זרים.
 

ספי111

New member
זה פשוט לא הוזכר.

הסיפור של דוד ושאול כנראה לא היה במתכונת המפוארת שכותבי התנ"ך יצרו אם בכלל היה.
רק בתקופה מאוחרת בהרבה נוצרה סוג של ממלכה גדולה יחסית שגם היא היתה בחסות של מעצמה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
טעות בדוגמא

בטמפרטורה של מעל 37 מעלות כמו 40 מעלות ומעלה המעיל עוזר בדיוק כמו בקור, כי הבגד לא מחמם אלא מבודד חום, ולכן כשהטמפרטורה של האוויר היא מעל טמפרטורת הגוף, בגדים "חמים" עוזרים בדיוק כמו נגד קור.
 

ספי111

New member
הפגנה של חוסר הבנה.

גוף האדם מיצר חום ולכן בגד מבודד אולי ימנע מהחוץ בחוץ להיכנס אבל ימנע מהחום שהגוף מיצר לצאת.
 
למעלה