אהוד אולמרט,חסר כבוד,חסר בושה וחסר מודעות עצמית

סוהי

New member
אהוד אולמרט,חסר כבוד,חסר בושה וחסר מודעות עצמית

איש ציבור בכיר כמוהו,ראש ממשלה לשעבר שנשפט והורשע בשחיתות וישב בבית הסוהר היה צריך להשתדל מאוד לא לבלוט ציבורית,להתרחק מעיתונאים ומצלמות ולמצוא לעצמו מקור פרנסה שאינו מחייב חשיפה לעין כל.ומה עושה המגלומן הזה?...מדגיש את מחיקת האידיאולוגיה הלאומית עליה גדל,ומנפנף באשליית ה״שלום״ אליו שאף להגיע עם הסרבן ושונא ישראל שדחה גם את ההתרפסות והכניעה המבישה של ראש ממשלת ישראל שהיה מוכן להעניק לו את מה שלעולם לא יקבל הוא ויורשיו ואשר שום מנהיג שמאלני לא התקרב לוותרנות שלו על הנכסים הלאומיים של ישראל.
 
אבל הפלסטינים יהיו פה תמיד וגם אתה מבין שנחזיר להם את השטחים

הכבושים
אז על מי אתה מנסה לעשות פה רושם? על הכהניסטים? גם הם מזלזלים בך
 

סוהי

New member
אני מדבר על אולמרט האיש,לא על פיתרון פוליטי

אבל צרות החשיבה שלך אופיינית לקיצונים מימין ומשמאל כאחד.הימין הקיצוני פוסל כל זכות של ערבים להמשיך ולחיות בארץ ישראל בה הם יושבים כבר כמה דורות.השמאל הקיצוני מתעלם מה אידיאולוגיה הערבית אותה הערבים מבטאים באופן הכי ברור בכל שפה,כולל בערבית ועברית והיא,ש״השטחים הכבושים״ מכילים גם את הכבוש במלחמת העצמאות ב-48׳......ולהזכירך עובדת יסוד - שטח ניתן לכבוש מידי מדינה שיש לה ריבונות עליו.לערבים מעולם לא היתה מדינה ומעולם לא היתה להם ריבונות על מ״ר אחד בארץ או בכלל.......יחד עם זאת,צריך למצוא להם פיתרון לאחר שהם הגדירו עצמם ״עם״ וקיבלו הכרה בינלאומית בכך.רוצה לדבר על פיתרון?...בבקשה.אבל תוציא את המושג ״השטחים״ מלקסיקון המשא ומתן שלא מתקיים.
 

בוזי15

New member
אולמרט נכשל כי הוא גדל על תורת חרות בירושלים !

ולכן הוא חסר כבוד . לא ישר ולא הגון . מעשן הרבה סיגרים ולא קירב אותנו בכלל לשלום . דיבר המון ועשה מעט .הציג עצמו כימני נחוש ופעל כשמאלן עלוב . זה פרי החינוך שהוא וחבריו ינקו בילדותם בירושלים . גם הוא לא אשם .זה האחרים שאשמים
 

סוהי

New member
האומנם?...תורת חרות היא חוסר כבוד ואי יושר?

מנהיג תנועת החרות היה סמל הכבוד הלאומי והתגלמות היושר האישי והאינטלקטואלי.יצחק שמיר היה איש ישר ואמיץ שעשה הרבה כבוד לעם היהודי ולציונות וכך רבים ממנהיגי הציבור שהתחנכו במסגרת של מפלגת חרות.
אולמרט היה ציוני ולאומי שורשי ,על כך התחנך ובכך בגד בקיצוניות.על יושר אישי וציבורי אין מה לדבר.הוא מעולם לא שידר אמינות בהתנהלות הציבורית שלו....עד שנלכד.
 

בוזי15

New member
תורת חרות היא טובה ! אבל הצליחה לגדל כמה מנוולים בזויים

 

סוהי

New member
זה נכון.גם הסוציאליזם לא נכשל בהצמחת מנוולים ומושחתים.

 

אלי.

New member
אולמרט נטש את המחנה היחיד שיכול להחזירו לפוליטיקה כפושע.

מרגע שנתן גט כריתות לימין הישראלי, זה שמגונן על פושעים ומחבק עבריינים, ובכ"ז הוא רוצה לחזור לתודעה כמוביל/איש ציבור - אני לא רואה יותר מדי ברירות שבהן יכל/יוכל אולמרט לבחור.
 

סוהי

New member
מפלגה דחויה ונטולת אחריות לאומית כלשהי חפה גם מעברייני מוסר

ושוחד.אז מר״צ תישאר ללא תיק פלילי מלבד עדויות על עברייני מין זוטרים פה ושם.....מפלגת העבוד יותר אנושית,ומשובצים בה עבריינים,מורשעים וחשודים שחמקו ממשפט שאחד מהם נמצא כפסע מהנהגה חוזרת של המפלגה הזכה.
אבל אולמרט גם היום,במפגש המרטיט עם אבו מאזן רודף השלום תוך השחזת הסכינים לא מראה שמץ סימנים לחזרה למקור מחצבתו..לזכותו יאמר שהוא יודע למעמדו בקרב המחנה הלאומי על כל גווניו.
 

אלי.

New member
חידדת את העניין: הימין יקנה שלטון מכל אחד, כולל פושעים.

מי שבשלטון 'רשאי' להעמיד פושעים בראשו בכדי להמשיך לשלוט, מה שאין כך כשאתה באופוזיציה ואין לך טעם לעשות זאת.
 

בוזי15

New member
הציניקנים טוענים .שדווקא אולמרט מתאים לייצג את בני-הלאום

 
כשאולמרט התמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת

הוא דורג במקום נמוך מאד . נדמה לי שאורן חזן מדורג יותר גבוה .
אריאל שרון שהבין כמה אולמרט מושחת היה זקוק לנוכל ולכן קידם אותו .
 
למעלה