ערפאת : "נבריח את היהודים עכברים כמו מספינה טובעת"

katomish

New member
ערפאת : "נבריח את היהודים עכברים כמו מספינה טובעת"

עורך בכיר שנפגש עם ראש אש"ף הקודם סיפר שהתוודה בפניו על אי אמונו באוסלו והבטיח: "נבריח את היהודים עכברים כמו מספינה טובעת"

https://www.israelhayom.co.il/article/589069

עיתונאי פלשתיני בכיר כתב במאמר כי יאסר ערפאת טען באוזניו שהסכם אוסלו נחתם לשם המשך המלחמה על פלשתין וכדי "להבריח את היהודים מפלשתין כמו עכברושים מספינה טובעת". כך פרסם אמש (חמישי) מכון MEMRI לחקר התקשורת במזרח התיכון.
חצי יובל לאחר חתימת הסכמי אוסלו, פרסם עבד אל-בארי עטואן, עורך האתר "ראי אל-יום", מאמר שבו חשף שיחה עם יו"ר הרשות הפלשתינית לשעבר. ערפאת אמר בשיחה כי הוא אינו מאמין בדרך אוסלו ורואה בה רק הזדמנות "להשיב את אש"פ ואת ההתנגדות לפלשתין".
עטואן הזכיר במאמרו כי ערפאת שיתף פעולה עם אנשי חמאס, תמך בהם בכסף ובנשק, ותיאם עם חיזבאללה העברת אוניות נשק לחופי עזה. לדבריו, ערפאת שילם בחייו משום שהוא "זה שגרם להתפרצות האינתיפאדה החמושה השנייה והביא נשק מכל מקום". דברים אלה מתייחסים לאוניית הנשק קארין A ומעורבותו הענפה באינתיפאדה השנייה. העורך ציטט את הקנוניה לפיה ערפאת הורעל על ידי ישראל לאחר שסירב לחתום על הסכמי קמפ דיוויד.
עורך האתר תיאר את כניסת הפלשתינים לתהליך אוסלו ככניסה למלכודת בעיניים פקוחות ואת השלום שהוצע להם כשקר. עטואן טען בנוסף שערפאת נכנס להסכם בשל בידוד מדיני. תמיכתו בפלישת סדאם לעיראק, ניתקה אותו ממדינות המפרץ ולכן אוסלו שתוכנן על ידי מחמוד עבאס [אבו מאזן], היה דרך חילוץ וחזרה לזירה הבינלאומית כדי "לטמון את הזרעים למדינה פלשתינית".
לדברי העיתונאי הפלשתיני, ערפאת נפגש איתו ועם שני פלשתינים אחרים חברי הוועד הפועל של אש"ף לשעבר, עבדאללה חוראני והמשורר מחמוד דריווש, שניהם פרשו מהוועד. הארבעה נפגשו בטוניס ובזמן מסוים, ערפאת טייל איתו "הרחק ממכשירי ההקלטה", שם אמר לו את הדברים וביקש ממנו לא לצטט אותו, אלא לאחר מותו. ערפאת התריע בפניו כי בריחת היהודים לא תתגשם בעודו בחיים אלא בימי חייו, ואמר לו כי הוא אינו בוטח בישראלים. העורך קיווה כי מידע זה ישמש עדות היסטורית אף על פי שהיא איננה מחדשת דבר. לדבריו, ההסכמים היו טעות שהובילה לאסונות על הפלשתינים.
 
רק חלאות מנוולי אסמול אישראלי סירבו בכוונה מכוונת

"להבין" את הכוונה הזאת, שהיתה כל כך שקופה
שאינפנטיל היה יכול לזהות אותה מראש!!!!!
 
לא עכברא גנב אלא חורא גנב

אי-אפשר לבוא בטענות אל ערפאת שנהג על פי טבעו.

הטענות הן לזבלים הסמאלנים שהסגירו לידי ערפאת וכנופיות רוצחיו את המולדת שלנו.
 
יבורכו השמאלנים שעולים לשלטון מידי פעם וגורמים לכם נזק

ממש כמו איש פצוע בלב היער ועכברים נוגסים בו ללא רחם.
 
ותודה לכל השמאלנים האהבלים והפוסטמות מהפורום שאוכלים אתכם

מבפנים.
תמיד ידעתם להשמיד את עצמכם מבפנים.
 

פלרית

New member
המטומטמים הביאו לכאן טרוריסט שקרן

שנאמן לאמנה הפלסטינית של אש"ף להשמדת מדינת ישראל היהודית.
 
למעלה