סמאלנית אנטישמית: "אני גרמנייה נאצית". והביציות לא רעדו לה

היא לא יחידה: יש גם בפורום הביוב הזה מספיק סמאלנים אנטישמים

הראויים לה והיא להם.
 

jackie111

Well-known member
קלטת בטח שהכתבה נמחקה

כי הבינו ברוטר שהם אלה ששתו את הביוב שהביאו.
מסתבר שקלטו בהנהלה ברוטר שהם לקו בחוסר
הבנת הנקרא.

אז עדיף שתבחר לטפס על עץ אחר ובינתיים תמשיך
לשתות מהביוב. עד כניסת הצום יש עוד כמה שעות.
 
בשטירמר שלכם הגרמנייה הנאצית חייה ובועטת. תמשיך לשתות מהביוב

של עזה ואום אל-פחם.

לפנות את המאחז האלים הזה
אילנה המרמן
06/09/2018 | 20:00

הם בריונים, הם אלימים, הם חמושים. כל ימי שבתם במקום הזה — ובכלל לא חשוב אם כחוק או שלא כחוק: החוק בחבל הארץ הזה ממילא בטל ומבוטל כעפרא דארעא — יושבי מצפה יאיר מתעללים ומתעמרים בגופם ובנפשם של בני אדם, ערבים ויהודים. הם מקללים, מיידים אבנים, מכים באגרופיהם, בועטים ברגליהם, מדרדרים גברים ונשים במדרונות, מפילים על הארץ, מועכים ודורסים וחובטים ראשים אל אבנים וברזלים.

וכל הצבא האדיר של מדינת ישראל וכל שוטריה אינם יכולים להם. ואולי הם יכולים דווקא, אבל הם עומדים וצופים בהם, בוהים ופוהים, ואינם נוקפים אצבע.

ככה התעללו לפני שבועיים בסופרת מיכל פלג: "הם — בחולצות השבת הצחורות, טליתות, כיפות, שביסים — עיקמו את ידי וחטפו את המצלמה. אחד נדחק אלי עם טליתו על הפרצוף, להרביץ בטהרה. ואז הגיעו הנשים, מקללות. אחת בעטה לי בתחת בכל הכוח: 'תמותי, זונה'. אחריהן הגיעו רעולי הפנים. בריצה, צוהלים. עכשיו זה כבר אספסוף, והאספסוף רוצה עונג שבת. העיפו לי את הכובע, קיללו, צחקו. אחר כך העיפו את התרמיל. אחר כך תפסו ודחפו והעיפו אותי בכוח במורד. התרוממתי. אחד העיף לי את המשקפיים מהאף...".

והצבא: "החיילים היו חמושים ומיומנים. אף אחד מהם לא עצר בכוח את האלימות, גם כשסיכנה את חיינו וגם כשניסו לפנות אותנו פצועים" (מיכל פלג, "מצפה יאיר: פוגרום לשבת", ynet, 27.8).

את חיינו הם לא סיכנו כשבאנו לשם ביום שישי האחרון למחות על פציעתם של חמשת פעילי תעאיוש. הצבא חסם את דרכנו לרגלי הגבעה. רק מתנחלים יחידים באו לקראתנו, צהלו וקיללו, והודו לנו על שבאנו הפעם ביום שישי וככה פטרנו אותם מחילול השבת.

היו ביניהם גם נערות. אחת מהן שאלה אותי: "תגידי, את יהודייה או גרמנייה נאצית?". "גרמנייה נאצית", עניתי לה מוּכנית, בקול לאה. ובראשי התרוצצו קטעים מהספר שאני מתרגמת עכשיו: סיפורה של נערה גרמנייה "בת תערובת", שחוקי הגזע שנחקקו בנירנברג החריבו בהדרגה את חיי משפחתה. והתרוצצו גם ההשוואות שאני עושה כל הזמן. כן, כמה גדול הדמיון.

באותו יום שישי לא היינו חמישה כי אם יותר ממאה אנשים. הצבא הציג לנו צו "של שטח צבאי סגור", ומארגני הסיור בחנו בכובד ראש את דף הנייר הנלעג הזה שהודפס בו ביום. כמוהו כעשרות אחרים החוסמים זה עשרות שנים את דרכם של פעילים המבקשים בכוחם הדל למנוע את מקצת הפשעים הנעשים בגדה המערבית. בחנו בכובד ראש ומצאו שהצו נכון: היום והמקום מדויקים, החתימה מדויקת, החותם איש צבא מוסמך, והמפה המצורפת מדויקת אף היא. הכל לפי החוקים הלא־חוקיים החלים על האזור הזה 51 שנים.

בתחילת שנות התשעים היינו 25 פעילים כאלה. 19 נשים ושישה גברים. באנו למחות על הריסת בית בקלקיליה. הצבא חסם אותנו: "שטח צבאי סגור", אמר הצו. לא צייתנו, עקפנו את החוסמים. ונעצרנו. חמישה ימים היינו עצורים ודרכונינו הוחרמו לשנה.

חמישה ימים בבית מעצר — זה הכל. איש מאתנו אפילו לא נאלץ לוותר על כנס אקדמי או נופש בחוץ לארץ, כי תמורת ערבות של 5,000 שקלים הוחזר הדרכון למבקשים לנסוע. כעבור שנה נסגר התיק מ"חוסר עניין לציבור", כמדומתני. ואף על פי כן, רוב חברי הקבוצה ההיא ("השנה העשרים ואחת") לא הסכימו להמשיך בדרך של אי־ציות אזרחי לא אלים — הדרך שלשמה קמנו. הקבוצה התפרקה.

ואני, שבינתיים, כרוב עמיתי וידידי באותה קבוצה, גם הזדקנתי וגם "עשיתי קריירה", אני שאפילו על הברחת פלסטינים לא העמידו אותי לדין אחרי כמה וכמה חקירות "מאיימות" (מאיימות? – בובע מייסעס, הרי אשה יהודייה אני), וכעבור חצי שנה קיבלתי הודעה שהתיק שלי נסגר "מחוסר ראיות" (והלוא במו המקלדת שלי העדתי מעל דפי העיתון הזה שאכן הברחתי גם הברחתי) — ובכן, אני עדיין תוהה מה היה קורה אילו היינו ממשיכים אז במרי שלנו. אולי לא היינו מגיעים למקום שאנחנו משתופפים בו היום?

אבל במקום שאנחנו משתופפים בו היום עמדנו באותו יום שישי כל האנשים הרבים שנענינו לקריאתם של "שוברים שתיקה" לבוא להזדהות עם תעאיוש והפצועים, ונדרשנו לציית לצו ולהתפנות מיד. גם המארגנים דרשו זאת מאתנו. במקום לקרוא לנו להתיישב על הכביש, למשל.

היינו שלוש נשים שסירבנו להתפנות. חצי שעה עמדנו בצד, מוקפות חיילים, ולא עצרו אותנו. עצרו ועיכבו את ראשי "שוברים שתיקה". מי יודע, אולי בגללנו, שהאוטובוסים חיכו וחיכו לנו, וכך יצא שגם הם, אולי בעל כורחם, הפרו את הצו.

חזרתי הביתה בלב כבד. שמא פגעתי באנשים האלה, היקרים לי כל כך, הייתי להם אבן נגף. ואף על פי כן, בלב כבד אני מעידה פה על עצמי שיש לי ויכוח אתם, ושאני נחושה בדעתי להמשיך בדרך הזאת, ולקרוא לאחרים ללכת בה: להפר את חוק החרם ואת חוק הנכבה ואת חוק הלאום. ובשטח — לא לציית לצווי הצבא.

ולהוסיף ולהתייצב לרגלי מצפה יאיר ולקרוא לפנות את המאחז האלים הזה: יפונה מצפה יאיר ויפונו גם סוסיא ובנותיה וחוות מעון וכרמל ובנותיה, שהפכו את המקום לגיהינום ליושביו הלא־יהודים. לא "סיורים לימודיים" נחוצים כאן, כמו שכונה הסיור ההוא, כי אם מחאה בגוף ובנפש. נחוץ כאן מרי.

https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.6462330
 

jackie111

Well-known member
ועכשיו יה שיכור ממי שופכין

תעתיק רק את המשפט שבו היא מדברת על הנאצים.
אבל תביא את כולו.

אני ממליץ לכל אחד לקרא את הכתבה המכוננת הזו.
זו כתבה נהדרת. ותודה לשתיין שהביא אותה לנו ללא
צורך בתשלום לאתר.
 
'כתבה נהדרת' = שירת הברבור שלכם

פעם אחת שרמוטה גרמנייה-נאצית שלכם אומרת עליכם את האמת - מי ומה אתם.
&nbsp
עם כל הייתר אתה יכול לנגב את התחת שבין כתפיך.
 

פלרית

New member
עיתון אל-בלסטין

מביא מאמר של כותבת הזויה, מעניין באיזה חומר היא משתמשת
כדי לחסום את המוח.
 
מאז שבועלה הגרמני הלך לישון עם הדגים היא ירדה לגמרי מהפסים

והטירוף האנטישמי מתפרץ מפרצופה המעוות.
 

פלרית

New member
אירגוני השמאל מקבלים הרבה כסף מהאנטישמים בחו"ל

הם צריכים להביע נאמנות לאנטישמים כדי שהכסף ימשיך לזרום.
גם לזונה יש מחיר....
בעבור חופן דולרים/יורו החלאה היתה משליכה את ההורים שלה לתאי גזים.
 
לא ברור למה ברוטר מחקו את הכתבה שממשיכה לככב בשטירמר

הינה הכתבה לפני שנמחקה:
&nbsp
אשכול מספר 501453

עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
3416 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב יום שלישי ט' בתשרי תשע''ט 07:43 18.09.18
[לחץ לשליחת הודעה פרטית למשתמש] [לחץ להצגת פרופיל המשתמש] [לחץ להוספת משתמש זה לרשימת החברים שלך] כרטיס אישי עבור לצ'אט
המתרגמת אילנה המרמן בתגובה לשאלת נערה מההתיישבות :''אני גרמניה נאצית''

במאמר שפרסמה אשת השמאל הקיצוני הסופרת והמתרגמת אילנה המרמן בעיתון 'הארץ' היא חושפת את תשובתה המדהימה לנערה מההתיישבות היהודית אשר שאלה אותה אם היא יהודיה או גרמניה נאצית ומגלה כי תגובתה הייתה גרמניה נאצית . להלן המאמר שפורסם כאמור ב'הארץ' :
הם בריונים, הם אלימים, הם חמושים. כל ימי שבתם במקום הזה — ובכלל לא חשוב אם כחוק או שלא כחוק: החוק בחבל הארץ הזה ממילא בטל ומבוטל כעפרא דארעא — יושבי מצפה יאיר מתעללים ומתעמרים בגופם ובנפשם של בני אדם, ערבים ויהודים. הם מקללים, מיידים אבנים, מכים באגרופיהם, בועטים ברגליהם, מדרדרים גברים ונשים במדרונות, מפילים על הארץ, מועכים ודורסים וחובטים ראשים אל אבנים וברזלים.
&nbsp
וכל הצבא האדיר של מדינת ישראל וכל שוטריה אינם יכולים להם. ואולי הם יכולים דווקא, אבל הם עומדים וצופים בהם, בוהים ופוהים, ואינם נוקפים אצבע.
&nbsp
ככה התעללו לפני שבועיים בסופרת מיכל פלג: "הם — בחולצות השבת הצחורות, טליתות, כיפות, שביסים — עיקמו את ידי וחטפו את המצלמה. אחד נדחק אלי עם טליתו על הפרצוף, להרביץ בטהרה. ואז הגיעו הנשים, מקללות. אחת בעטה לי בתחת בכל הכוח: 'תמותי, זונה'. אחריהן הגיעו רעולי הפנים. בריצה, צוהלים. עכשיו זה כבר אספסוף, והאספסוף רוצה עונג שבת. העיפו לי את הכובע, קיללו, צחקו. אחר כך העיפו את התרמיל. אחר כך תפסו ודחפו והעיפו אותי בכוח במורד. התרוממתי. אחד העיף לי את המשקפיים מהאף...".
&nbsp
את חיינו הם לא סיכנו כשבאנו לשם ביום שישי האחרון למחות על פציעתם של חמשת פעילי תעאיוש. הצבא חסם את דרכנו לרגלי הגבעה. רק מתנחלים יחידים באו לקראתנו, צהלו וקיללו, והודו לנו על שבאנו הפעם ביום שישי וככה פטרנו אותם מחילול השבת.
&nbsp
&nbsp
היו ביניהם גם נערות. אחת מהן שאלה אותי: "תגידי, את יהודייה או גרמנייה נאצית?". "גרמנייה נאצית", עניתי לה מוּכנית, בקול לאה. ובראשי התרוצצו קטעים מהספר שאני מתרגמת עכשיו: סיפורה של נערה גרמנייה "בת תערובת", שחוקי הגזע שנחקקו בנירנברג החריבו בהדרגה את חיי משפחתה. והתרוצצו גם ההשוואות שאני עושה כל הזמן. כן, כמה גדול הדמיון.
&nbsp
באותו יום שישי לא היינו חמישה כי אם יותר ממאה אנשים. הצבא הציג לנו צו "של שטח צבאי סגור", ומארגני הסיור בחנו בכובד ראש את דף הנייר הנלעג הזה שהודפס בו ביום. כמוהו כעשרות אחרים החוסמים זה עשרות שנים את דרכם של פעילים המבקשים בכוחם הדל למנוע את מקצת הפשעים הנעשים בגדה המערבית. בחנו בכובד ראש ומצאו שהצו נכון: היום והמקום מדויקים, החתימה מדויקת, החותם איש צבא מוסמך, והמפה המצורפת מדויקת אף היא. הכל לפי החוקים הלא־חוקיים החלים על האזור הזה 51 שנים.
&nbsp
בתחילת שנות התשעים היינו 25 פעילים כאלה. 19 נשים ושישה גברים. באנו למחות על הריסת בית בקלקיליה. הצבא חסם אותנו: "שטח צבאי סגור", אמר הצו. לא צייתנו, עקפנו את החוסמים. ונעצרנו. חמישה ימים היינו עצורים ודרכונינו הוחרמו לשנה.
&nbsp
חמישה ימים בבית מעצר — זה הכל. איש מאתנו אפילו לא נאלץ לוותר על כנס אקדמי או נופש בחוץ לארץ, כי תמורת ערבות של 5,000 שקלים הוחזר הדרכון למבקשים לנסוע. כעבור שנה נסגר התיק מ"חוסר עניין לציבור", כמדומתני. ואף על פי כן, רוב חברי הקבוצה ההיא ("השנה העשרים ואחת") לא הסכימו להמשיך בדרך של אי־ציות אזרחי לא אלים — הדרך שלשמה קמנו. הקבוצה התפרקה.
&nbsp
ואני, שבינתיים, כרוב עמיתי וידידי באותה קבוצה, גם הזדקנתי וגם "עשיתי קריירה", אני שאפילו על הברחת פלסטינים לא העמידו אותי לדין אחרי כמה וכמה חקירות "מאיימות" (מאיימות? – בובע מייסעס, הרי אשה יהודייה אני), וכעבור חצי שנה קיבלתי הודעה שהתיק שלי נסגר "מחוסר ראיות" (והלוא במו המקלדת שלי העדתי מעל דפי העיתון הזה שאכן הברחתי גם הברחתי) — ובכן, אני עדיין תוהה מה היה קורה אילו היינו ממשיכים אז במרי שלנו. אולי לא היינו מגיעים למקום שאנחנו משתופפים בו היום?
&nbsp
אבל במקום שאנחנו משתופפים בו היום עמדנו באותו יום שישי כל האנשים הרבים שנענינו לקריאתם של "שוברים שתיקה" לבוא להזדהות עם תעאיוש והפצועים, ונדרשנו לציית לצו ולהתפנות מיד. גם המארגנים דרשו זאת מאתנו. במקום לקרוא לנו להתיישב על הכביש, למשל.
&nbsp
&nbsp
היינו שלוש נשים שסירבנו להתפנות. חצי שעה עמדנו בצד, מוקפות חיילים, ולא עצרו אותנו. עצרו ועיכבו את ראשי "שוברים שתיקה". מי יודע, אולי בגללנו, שהאוטובוסים חיכו וחיכו לנו, וכך יצא שגם הם, אולי בעל כורחם, הפרו את הצו.
&nbsp
חזרתי הביתה בלב כבד. שמא פגעתי באנשים האלה, היקרים לי כל כך, הייתי להם אבן נגף. ואף על פי כן, בלב כבד אני מעידה פה על עצמי שיש לי ויכוח אתם, ושאני נחושה בדעתי להמשיך בדרך הזאת, ולקרוא לאחרים ללכת בה: להפר את חוק החרם ואת חוק הנכבה ואת חוק הלאום. ובשטח — לא לציית לצווי הצבא.
&nbsp
ולהוסיף ולהתייצב לרגלי מצפה יאיר ולקרוא לפנות את המאחז האלים הזה: יפונה מצפה יאיר ויפונו גם סוסיא ובנותיה וחוות מעון וכרמל ובנותיה, שהפכו את המקום לגיהינום ליושביו הלא־יהודים. לא "סיורים לימודיים" נחוצים כאן, כמו שכונה הסיור ההוא, כי אם מחאה בגוף ובנפש. נחוץ כאן מרי."
מקור: עיתון 'הארץ'
&nbsp
&nbsp
אילנה המרמן בויקיפדיה
&nbsp
&nbsp
אילנה המרמן (נולדה ב-15 בספטמבר 1944) היא עורכת ספרותית, מתרגמת ומחברת ספרי עיון, ופעילה בארגוני שמאל בישראל.
&nbsp
אילנה המרמן נולדה בחיפה להורים יוצאי פולין. למדה ספרות ופילולוגיה באוניברסיטאות בצרפת, בגרמניה ובישראל. מתגוררת בירושלים.
&nbsp
[כאן הועתק המאמר מויקיפדיה]
 
למעלה