בתגובה להריגת החייל: ליברמניהו תקפו מפקדות ריקות של החמאס

בתגובה להריגת החייל: ליברמניהו תקפו מפקדות ריקות של החמאס

מזכיר איך הזבל אייהוד ברח 'הגיב' על הלינץ' ברמאללה: הודיעו לכנופיות הרוצחים לפנות את המשרדים שלהם, ואז הפצית את המשרדים הריקים.

זה מה שעושה היום ממשלת סמרטוטיהו-איזנפוציהו.
 
הודעת דובר צה"ל :

הודעת דובר צה"ל

צה״ל השמיד שלוש מפקדות גדודיות של ארגון הטרור חמאס בזיתון, חאן יונס ואל-בורייג׳

בשעות האחרונות פעל צה״ל בעוצמה רבה כנגד מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס. לאחר תקיפת שמונה מטרות על-ידי כלי טיס וטנקים, נתקפו כ-60 יעדי טרור על-ידי מטוסי קרב.

במוקד התקיפה הושמדו כליל שלוש מפקדות גדודיות של ארגון הטרור חמאס – מפקדת גדוד זיתון בצפון הרצועה, מפקדת גדוד חאן יונס בדרום הרצועה ומפקדת גדוד אל-בורייג׳ במרכזה.

במפקדות הושמדו כ-60 מבנים ותשתיות ונשללו יכולות פיקוד, שליטה וטרור משמעותיות.

תקיפות צה"ל הביאו לפגיעה קשה במערכי הפיקוד והשליטה, אמצעי לחימה, תשתיות צבאיות, הגנה האווירית, מערכי אימונים, מערכי הלוגיסטיקה ובתשתיות צבאיות שונות של ארגון הטרור חמאס בגדודים שנתקפו.

בין המטרות הותקפו מפעלים ומחרטות לייצור אמצעי לחימה, פיר כניסה לרשת מנהרות טרור, מפעל המשמש לייצור רכיבים לתשתיות תת-קרקע, מחסן כלי טיס בלתי מאוישים, חמ"לים צבאיים, מתחמי אימונים, עמדות תצפית ועוד.

התקיפה בוצעה בתגובה לפיגוע הירי בו נפל לוחם צה"ל אמש (ו'), וכן לפעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס לאורך הגדר, טרור האש והפרות הסדר האלימות בהן בוצעו פעולות טרור רבות לעבר תשתיות ההגנה וכוחות הביטחון.

תקיפה זו מביאה לידי ביטוי את היכולות האוויריות, המודיעיניות והמבצעיות של צה"ל. הצעדים ילכו ויתרחבו ככל שיידרש.

ארגון הטרור חמאס מוסיף להוביל טרור נגד אזרחי ישראל ותשתיות הביטחון המגנות עליהם, מפר את הריבונות הישראלית ומסכן את אזרחי ישראל וכוחות הביטחון.

פעולות הטרור של חמאס, שמבוצעות בכסות האזרחים, מדרדרות את מצבם של תושבי עזה ומביאות לפגיעה גם במאמצים ההומניטריים שמאפשרת ישראל.
בצה"ל רואים בחומרה רבה את פעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס. חמאס הוא שאחראי לכל המתבצע מעזה והוא שאחראי להשלכות פעולות הטרור והתגובה עליהן.

צה"ל ערוך למגוון תרחישים אליהם התכונן בשנים האחרונות ונחוש להמשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל.

https://app.activetrail.com/S/eiwixexfz3t.htm
 

katomish

New member
מרגע שתקפנו זה היה ברור שיש סיבה, רק לא היה ברור כמה הרוגים

והאמת שאני חששתי מבשורה קשה יותר.
ייצרנו נוסחה שבה אנחנו רק מגיבים ולא יוזמים וזו נוסחה רעה
מי שפחד לצלוף על מפריחי עפיפונים קיבל צלפים שיורים עלינו מהצד השני
וגם לא היה צורך להרוג אותם כדור ברגל היה עושה את העבודה
אבל כשהמדיניות היא מדיניות של תגובה בלבד, הצד השני חוגג ניצחון כי התגובה מבחינתו היא אישור לכך שפגע בנו
ומילא זה, גם כשאנחנו כבר תוקפים אנחנו עושים את זה בכאילו , רק כדי לסמן V
אני מקווה שהסיבה שלא תקפנו עד עכשיו הייתה נעוצה באיזו בקשה מטראמפ שרוצה לשמור את האש קטנה עד שיוסדר הנושא בצפון, אבל אני כבר לא בטוח.
לתחושתי האיראנים מעוניינים במלחמה ויש להם מספיק סיבות להנות מכך שהעולם יתמקד במה שקורה בעזה ולא במה שקורה בסוריה או בטהרן וברמה הגלובאלית זה משחק על נקודות. החמאס עושה מה שהאיראנים אומרים לו לעשות כי החמאס מקבל את הכסף שלו מאיראן.
&nbsp
וגם אם נוציא את איראן מהמשוואה, שלא תטעה אין פה פתרון שלא משלמים עליו מחיר, מלחמה זה רע, וגם מבצע ארטילרי אווירי מאסיבי בסבירות גבוהה היה מביא לקורבנות מהצד שלנו ומביא לפגיעה בכלכלה ובתיירות עם התגברות ירי הרקטות
רוב הימין לא מעוניין במלחמה, ובטח שלא בפלישה קרקעית
&nbsp
אני מקווה לפחות שמעכשיו כל עזתי שינסה להפריח עפיפון, בלון או קונדום יגלה שזה עלה לו ביכולת ללכת למשך שנה או בכלל, זה המינימום.
 

לאIנרד

New member
כבר בשבוע שעבר כתבתי שהתגובה צריכה להיות נגד החמאס ומנהיגיו

קשה לי להבין את הקטע שאנו מענישים אותם רק כשהם מצליחים לפגוע בנו.
כל ירי של טיל לשדה של חרציות צריך להיענות כאילו נפל בגן ילדים.
 
למעלה