סורוס נגד אובמה

Yam7M

New member
סורוס נגד אובמה

סורוס: אובמה "האכזבה הגדולה" שלי

המיליארדר השמאלני היהודי, ג'ורג' סורוס, אמר בראיון ל"ניו יורק טיימס" שהנשיא ברק אובמה הוא "האכזבה הגדולה ביותר" שלו.
סורוס תרם למסע הבחירות של אובמה ב-2008 ואולם זה, כך הסביר סורוס, "סגר את הדלת" עליו ברגע שנבחר למשרה הרמה.
"הוא הרים טלפון אחד כדי להודות לי על תמיכתי, אשר נועדה להימשך חמש דקות, ואני יצרתי איתו שיחה, והוא נאלץ להעביר עוד שלוש דקות איתי, אז משכתי את זה ל שמונה דקות", התלונן סורוס.
הוא סיפר שקיווה שאובמה ייוועץ בו בענייני כלכלה, אבל לדבריו, אובמה ידוע כמי ש"לוקח את תומכיו כמובנים מאליהם ומחזר אחר יריביו".
סורוס השקיע מיליונים גם במסע הבחירות של הילרי קלינטון ב-2016 אך הוא סירב לומר אם יתמוך בסוציאליסט הדמוקרטי ברני סנדרס בבחירות הבאות לנשיאות. "לא ממש בא לי להיות דמוקרט", הפטיר. עם זאת, סורוס תרם יותר מ-15 מיליון דולר לטובת מועמדים דמוקרטיים שמתמודדים בבחירות לקונגרס בנובמבר הקרוב.
"אני מתנגד לשמאל הקיצוני", טען. "הוא צריך להפסיק לנסות להשיג את הקיצונים בימין".
https://www.inn.co.il/News/News.aspx/378270
.....
מי צודק לדעתכם?:)
 
מדובר בשני שקרנים, שתי חלאות

סורוס הוא ספסר בי"ל, עלוקה מוצצת דם, שאמלל המוני אנשים קטנים וקשי יום ע"י הפלת מטבעות באמצעות ספקולציות אגרסיביות במטבעות של ארצותיהם, מה שגרם להם לאבד את חסכונותיהם.
&nbsp
המוזלמן גרם במשך כל 8 שנות כהונתו לאסון אחד אחרי השני לעולם החופשי תוך כדי מירמה וכחש, החל מה'אביב הערבי' וכלה בשירותיו למשטר האיראני שאותו הוא וקרי-לילה ריפדו במיליארדי דולרים וסללו את דרכו לפצצה הגרעינית.
&nbsp
חוץ מזה ששניהם אנטישמים וגרמו - ועדיין גורמים - לנו נזקים גדולים, בייחוד סורוס, ע"י התערבות בעניינינו הפנימיים ומימון ותמיכה בגייס ה-5 הסמאלני.
 
למעלה