האם ההפגנה המתוכננת של הקהילה הגאה היא יוזמה של הקרן החדשה ?

katomish

New member
האם ההפגנה המתוכננת של הקהילה הגאה היא יוזמה של הקרן החדשה ?

אין לי מושג כי לא בדקתי
אבל יש כמה נושאים אחרים שכן בדקתי על ישראל שעוברת תהליך הדתה מסוכן
ואטוטו הופכת להיות איראן, ולכן על החילונים לצאת למאבק לצד הקהילה הגאה לפני שיתחילו לתלות אותם ממנופים

בישראל בכלל ובתל אביב בפרט קיימת הקהילה הגאה מהגדולות והמשגשגות בעולם עם שיעורי הפונדקאות מהגדולים בעולם, וכנראה משום כך יש כאן כזה רעש עכשיו
הפונדקאות בקהילה הגאה נעשית כיום דרך אימהות פונדקאיות ממדינות זרות בודדות ובאופן כללי נחשבת בעולם לא לדבר הכי נאור ומתקדם ויש מי שמחשיב אותה כסחר בבני אדם וסוג של עבדות וניצול נשים ממעמדות חלשים (ראו ערך מרב מיכאלי)
היא מותרת בסך הכל במספר מאוד קטן של מדינות מלבד ישראל
הודו, תאילנד, רוסיה, אוקראינה, גאורגיה ומספר מדינות בארצות הברית

לפי החוק הליך פונדקאות בארץ מותר לזוגות ובתיקון החדש גם לנשים יחידניות, הוועדה שעסקה בנושא בכלל לא מההיבט הדתי המליצה כן לאפשר את ההליך הבעייתי שנקרא פונדקאות לנשים יחידניות משום שאישה בדרך הטבע אמורה כן להיות מסוגלת להביא ילדים, ואישה שנשללה לה זכותה הטבעית מסיבה רפואית לפי כללי מוסר אנושי כאלו ואחרים ראוי שתוחזר לה זכות זו גם אם באמצעות פונדקאות שלפי אמות מידה מערביות היא לא הכי מוסרית.
 

MissStefani

New member
חלק מהמדינות שאמרת אוסרות על אימוץ בידי זוגות

חד מיניים. אני יודעת שזה נאסר ברוסיה ותאילנד בשנתיים האחרונות. לפי מה שידוע לי כרגע זה אפשרי רק בכמה מדינות בארה"ב ובקנדה ב-ל-ב-ד (לא ביתר המדינות שציינת).
וזה תהליך מאוד ארוך שעולה יותר מ-150 אלף דולר.
הגיע הזמן שנפסיק להתקפל לכל קוריוז של החרדים שיושבים בקואליציה. זו פגיעה בכל החילונים באשר הם. וזה פתח לכל מה שעוד יבוא בעתיד. ותהיה בטוח שיבוא עוד. הסטטוס קוו כבר לא קיים ממזמן.
&nbsp
 

katomish

New member
כתבתי על מדינות שמאפשרות פונדקאות בתשלום באופן כללי

מתוכן רק ארה"ב וקנדה (שנשמטה מהרשימה המקורית משום שמאפשרת רק פונדקאות אלטרואיסטית) מאשרות פונדקאות לזוגות חד מיניים.
אני לא בטוח מה דעתי על פונדקאות או על אמירות כגון "רחם להשכרה", אבל בשל גישת השוק החופשי וחשבון פשוט של נזק מול תועלת אני נוטה להסכים עם עקרון הפונדקאות, ואם מאשרים פונדקאות באמת שיאשרו לכולם, כשטובת הילד היא הערך המוביל.

ובקשר להתבטאות שלך - לכל מפלגה יש את הקוריוזים שלה, כל מיני עקרונות שמתייחסים אליהם כיהרג ובל יעבור ללא אפשרות ערעור או מחשבה, ובדרך כלל גורמים יותר נזק מתועלת
אם יש סיכוי לחוק הזה לעבור מול התנגדות חרדית זה דווקא בממשלת ימין ליברלית
ממשלת שמאל הייתה מוכרת את כל העקרונות הליברליים שלה רק כדי לקבל תמיכה במה שהם מכנים תהליך שלום.
 
למעלה