למרות התיעוב לחברי האבודה האנטי ציונים די לצביעות !!

MissStefani

New member
תגיד אתה לא שם לב עם מי אתה מדבר?

הבן אדם זנאי + דתי .
על איזה מוסר וחוק אתה מדבר איתו?!?!
הוא סותר את עצמו לחלוטין.
 

aaa123

Member
לגבי זנאי הבנתי שהוא צרך זנות בעבר אבל היום הוא לא צורך זנות

כשהוא נשוי(אם כי נכון שהוא תומך בחופש של גברים לצרוך זנות).
&nbsp
לגבי אנשים דתים אז יש בדת כללים מוסרים שלפי הדת צריכים לקיים אותם.
אני לא אדם דתי אבל למיטב ידיעתי הדת לא מתייחסת באהדה לצריכת זנות גם אם היא לא אוסרת אותה לחלוטין(ויש כאלו שסבורים שהיא כן אוסרת צריכת זנות לחלוטין).
 
אני מכיר אישית רווק צעיר ונכה שמשתמש בקביעות בשירותי זנות

והלוואי שמיסטפני הייתה מגיעה לקרסוליים של הקרסוליים של המוסר והיושר
של הבן אדם הזה.
יתירה מזו אני אמרתי ואני חוזר ואומר שטרם נישואי לפני קרוב ל 30 שנה השתמשתי פעמיים בשירותים האלו ולא ראיתי בכך שום בעייה בטח שלא מבחינה חילונית ליברלית
ב לגבי הענין ההלכתי יש כאן בעייה.
זו לא עבירה חמורה , למשל לקיים יחסי מין עם אישתך מבלי שטבלה זו בעייה הרבה יותר חמורה מללכת לזונה שטבלה אבל עדיין יש בעייה (לא תהיה קדשה) .
ג בכל מקרה הדיון שאתה עורך עם מיסטפני הוא הזוי ברמות שקשה לתאר.
הבחורה הזו שמחד גיסא נואמת על שיוויון לנשים חושבת שאישה לא בשלה להחליט האם לקיים יחסי מין תמורת תשלום.
באותה נשימה אין לה בעייה עם אישה אשר משכירה את רחמה לילד שלא תגדל!!\
תוסיף לזה את קו המחשבה שלה שישראל מקימה מחנות השמדה בעזה והיטלר הוא הפיהרר של ישראל ותבין שמדובר באישה שיוצאת ושבה ממוסדות לבריאות הנפש
 
לדעתי היא מנצלת אדם נכה,

לא יפה לגבות 400 -500 שקלים תמורת רבע שעה מאדם נכה שלא מסוגל ליצור קשר עם נשים.
ניצול זה לשלם לאישה קשת יום סכום זעום כדי שתגדל ברחם שלה 9 חודשים ילד שלא יהיה שלה.
 

aaa123

Member
מה מונע מהנכה ליצור קשר עם נשים?

לא כל הנשים פוסלות זוגיות עם נכה ,ואם יפרסם את נכונותו לתמוך כספית באישה שתבחר להיות בת זוגו סביר שיהיו נשים שיהיו מעוניינות,וזה לא נחשב לזנות כאשר אין עסקה של מין תמורת תשלום,ובהרבה זוגות הגבר הוא המפרנס העיקרי של המשפחה או הזוג(במקרה שאין ילדים).
&nbsp
 
כי לדעתו לקיים קשר תמיכה על בסיס קבוע משפיל אותו עוד יותר

לא חושב שיש איזה אג'נדה שרוצה להשפיל אותו עד עפר אם הוא מעוניין קצת להשתחרר.
אפשר להסתפק במיני השפלה.
אגב לא בטוח כלל שהוא ימצא מישהי שכזו כי זונה יכולה לקיים קשרים כאלו עם כמה גברים במקביל ואז זה כבר עסק שיכול להניב רבבות רבות של שקלים אולם כאשר מדובר בקשר עם גבר אחד בלבד המשתכר משכורת ממוצעת , גבר שיכול לכל היותר להפריש 2000 שקלים בחודש לטובת העניין זה כבר לא כל כל קורץ
 

MissStefani

New member
תגיד אתה יודע בכלל על מה אתה מדבר?

אתה עוצם עיניים כי זה נוח.
אני התנדבתי בארגונים שמסייעים לנשים האלה שאתה מדבר עליהן. אני מפצירה בך לבוא ולראות על מי אתה מדבר. אין שום יושר ומוסר במי שחודר לאישה פצועה ואומללה, שרוב הסיכויים שתשתמש בכסף הזה לרכוש סמים. הנתונים האמיתיים הם שרוב הגברים שצורכים שירותי זנות הם מכל שכבות האוכלוסייה, ומכל המגזרים והדתות. אין אחוז גבוה יותר של נכים. ורוב צרכני הזנות גם מפעילים כנגדן אלימות וכוחניות. רק השבוע נדקרה טרנסית שעבדה כזונה ע"י לקוח (https://www.haaretz.co.il/news/law/1.6280449).
איך אתה מסוגל להביט בזוגתך ואז לבוא לכאן ולכתוב "היא מנצלת אדם נכה כי לא יפה לגבות 400 -500 שקלים תמורת רבע שעה". זו אמירה שאין הדעת סובלת.
 
יש לי הערכה וזה הרבה יותר טוב ממה שיש לך

לא חקרתי את שוק הזנות, כדי לערוך ניתוח כלכלי אני דורש תשלום.
אבל אני בהחלט יכול להעריך איך העסק עובד.
את טוענת שאת מתנדבת לסייע לנשים שנפגעו מזנות זה מאוד יפה.
אבל הרוב המכריע של הזונות כלל לא זקוק לסיוע שלך.
אלו סטודנטיות/מובטלות /מחפשות השלמת הכנסה, שמתקתקות400-500-1000, שקלים ברבע שעה.
בכלל אני ממש מתקשה להבין את הטיעונים שלך.
אם יש בנות שמועסקות בכפייה , יש ברוך השם מערכת אכיפה קשוחה ביותר בנושא.
העונש על סרסור בנשים ממש אימתני.
מה זה שייך לנשים שמעדיפות לשכב על הגב עשר דקות ולהרוויח מה שהן מרוויחות ביומיים של עבודות קשות כקופאית בסופר?
 

MissStefani

New member
ואתה חושב שזה מוסרי?

נשים בזנות הן רובן המוחלט נשים במצוקות כלכליות קשות מ-א-ו-ד. רובן המוחלט לא בוחר במקצוע הזה כי "הן אוהבות סקס" כמו שמישהו כאן (לא זוכרת אם אתה) כתב כאן באחד הוויכוחים. הן מגיעות לזה מייאוש, ובגלל שזה כביכול מהיר (בפועל הנזק הנפשי שנשאר להן מלווה אותן לעוד הרבה זמן והוא לא בר תיקון). חלק מהן נמצאות בענף בכפייה ובסימום כתוצאה מסחר בנשים וגם בחירה אין להן, ויש איזה סרסור ששולט עליהן. חלק מהן גם קטינות (!). רובן המכריע מכורות לסמים רציניים כמו הרואין או מת' (אם ראית פעם מישהי שמזריקה הרואין - זה נוראי), כדרך להתמודד עם הקשיים הנפשיים שהמקצוע הזה גובה.
&nbsp
נניח שיש אם חד הורית, מובטלת, שזקוקה להשלמת הכנסה. ואתה בא ועושה מה שעושה עשר דקות (בדר"כ זה הרבה הרבה יותר זמן ~ 40 דק'+, וגם תמורת הרבה פחות מ-400 ש"ח ~ בערך 150-200). אתה חושב שזה מוסרי מבחינתך כלקוח לספק את עצמך בידיעה שתרמת לצילוק הנפש שלה? תשכח מזה שהיא נהנית או שהיא רוצה את זה. היא לא. הן נגעלות לחלוטין.
&nbsp
ושוב חוזרת ואומרת - מפצירה בך לבוא לערב אחד להתנדב באחת העמותות, ולראות במו עינייך על מי אתה כותב את שכתבת.
&nbsp
 
זה לא מוסרי מבחינה אחת

מבחינה הלכתית זו עבירה "לא תהיה קדשה מבנות ישראל" , וזו הסיבה היחידה שמנעה ממני בעשרות השנים האחרונות ללכת לזונות.
אבל אם נתעלם מהבעייה ההלכתית (שאגב היא תקפה לגבי כל יחסי מין ללא קידושין ולאוו דווקא ליחסי מין בתשלום) אז כאשר האישה עושה זאת מרצונה החופשי אינני רואה שום בעייה.
זה לא שאני חושב שהיא עושה את זה בגלל "שהיא אוהבת סקס" אני די מאמין לך שהיא נאלצת לעשות את זה בגלל מצוקה כלכלית.
אבל אני מוכן באותה מידה לערוב לך שגם קופאית בסופר שעומדת 8 שעות בשביל 30 שקלים לשנה עושה את זה בגלל מצוקה כלכלית.
וגם נהג המונית שמסיע נרקומנים באמצע הלילה , וגם מנקי הזבל.
יש המון עבודות לא "כיפיות" שאנשים נאלצים לעשות ואני לא יכול לקבוע לאישה בוגרת שמעדיפה לשכב על הגב במקום לעמוד יומיים מה לעשות.
 

MissStefani

New member
איך אתה משווה בין קופאית שעובדת 8 שעות בסופר

לאישה שכל זב ומצורע נכנס לה לאיברי המין עם שלל מחלותיו.
אין להן שום הגנה. רובן נאנסות באופן קבוע, התודעה שלהן מעורפלת מסמים ואלכוהול, והן לא מעניינות אף אחד ברשויות החוק והמשפט.
הן שק חבטות של רוב הלקוחות ורובן מספרות על ריבוי לקוחות אלימים, לקוחות עם דרישות מזעזעות או סטיות מטורפות.
כל כמה שבועות מדווח בכותרות הצדדיות על מקרה של זונה שנרצחה או שנעשה ניסיון לרצוח אותה. על כל מקרה כזה תוסיף עוד כמה עשרות ואף מאות מקרים של אלימות קשה מאוד שלא דווחה למשטרה (גם ברמה של שבירת גפיים וצלעות, אני לא מדברת רק על אגרופים, סטירות ובעיטות עד זוב דם). רוב הלקוחות מוציאים עליהן את כל הכעסים ונהנים מהשפלה שלהן. לא מדובר ביחסי מין עדינים ומלאי רחמים כמו שאתה מצייר עם הנכים.
ואם נכנסים למחלקה של קטינים, נשים מסורסרות, טרנסיות, או נשים שסוחרים בהן אז התמונה היא הרבה הרבה יותר שחורה.

אתה לא רואה בעיה לתת יד לתעשייה כזו? אתה מדבר על בני אדם, לא מוצר חסר ערך. צא רגע מהדיסוציאציה שלך.
אין להן בחירה אמיתית. גם לדוגמא שאתה מדבר עליה, של אותה אם חד הורית שכביכול מצאה דרך השתכרות אלטרנטיבית. אף אחד לא הצמיד לה אקדח לרקה, אבל יש פה מישהי שנשאבה למעגל הזנות, וגזרה על עצמה חיים של גיהנום, של השלכות פיזיות ונפשיות מאוד קשות שנמשכות לכל החיים; פוסט טראומה, חרדות, חשש לתאים טרום סרטניים, דלקות, מחלות..וזה משהו שנשאר.
 
להערכתי את מגזימה ומעוותת

אולי זה מכיוון שאת עובדת רק עם האומללות.
חוץ מזה בואי נצייר את הסצנריו הבא.
נניח שמדובר בסטודנטית שעושה השלמת הכנסה ומגיע לקוח שלא מתאים לה.
הרי היא יכולה לנפנף אותו בקלילות , ואם הוא יתרגז וייגע בה בקצה אצבעו שלא ברצונה זה כבר יהיה אונס ואז אין חולק שהעונש המתאים לו הוא מאסר.
בשורה התחתונה: אני סבור שהמקרים שתיארת הם מקרי קיצון נדירים, כאשר בכל מקרה דווקא מצב שבו הזנות תהפוך ללא חוקית תגביר בהרבה את המעשים האלו.
 

MissStefani

New member
אתה לא יכול לטעון שזה מקרי קיצון

בלי שבאמת טרחת לבדוק. אני כבר לא מדברת על לראות במו עינייך. תבדוק. נתונים אמיתיים. זה לא מקרי קיצון. מקרי קיצון זה סטודנטיות שעושות השלמת הכנסה.
ואיך בדיוק לנפנף בקלילות? רוב הלקוחות אלימים ואין פה בכלל שוויון כוחות. המשטרה והפרקליטות לא מעזה בכלל להתעסק באונס של זונות וגם לא באלימות כלפיהן. הן מוקצות. המשטרה מתערבת רק במקרים של אלימות קשה מאוד כשזה כבר מגיע לאשפוז בטיפול נמרץ, וכתבי אישום ממשיים לא באמת מוגשים גם אז. מפילים את זה מחוסר עניין לציבור. המדינה אוהבת לטאטא אותן מתחת לכיסא, לא לטפל בהן ולא לשקם אותן או את הזנאים.

לא דיברנו על מה שאתה קורא לו "זנות חוקית". אתה הבעת כאן תמיכה פומבית בזנות במצבה הנוכחי, קח בחשבון. כמו כן זנות עדיין נחשבת חוקית במדינת ישראל, כך ששום בעיה זה לא יפתור. הצגת הזנות כלא חוקית כביכול זו מניפולציה שנועדה לגרום לנו לחשוב שהבעיות בזנות נובעות מזה שהיא לא חוקית ולכן מיסודה יפתור אותן. אבל זה לא נכון, זנות זה חוקי לגמרי והבעיות עדיין שם כי הן לא קשורות לזה בכלל. שידול זה לא חוקי, סחר זה לא חוקי, סרסרות זה לא חוקי, אבל זנות עצמה היא חוקית 100%.

אני מניחה שהתכוונת למיסוד הזנות. גם במדינות בהן זה מוסד יש הרבה בעיות, כמו בהולנד. לא מאמינה במילה בחירה בהקשר הזה, יותר במילה חוסר ברירה.
זה לא לגיטימי לסחור בבנות אדם ולהתייחס לגוף שלהן כמוצר צריכה. וזה תרתי משמע, כי רובן קורבנות לסחר בבני אדם.
רבות מגיעות מרומניה במרמה ולוקחים להן את הדרכונים ואין להן ממש ברירה, אחרת יפוצצו אותן במכות והן יעברו תופת. הבעיה היא לא הנשים שחיות בזנות, הבעיה היא הגברים הזנאים שנותנים לזה יד ומכשירים את הניצול.
 
אם זה לא מקרי קיצון אז צריך למסד את זה

אם ייערך מחקר אמיתי , כמובן לא כזה שממומן עי" ארגוני נשים/הקרן החדשה , שיצביע על כך שבאמת ישנם מקרים כה רבים של אלימות אז בהחלט צריך לשנות את המצב בענף.
אבל השינוי צריך להביא למיגור האלימות וההפחדה ולא כדי לספק את האג'נדה של ארגון זה או אחר.
זה קצת מזכיר לי את התקופה שכחלון חיסל את מכונות ההימורים של מפעל הפיס, היה בוועדה פרופסור מטעם שטען בלהט שמיגור המכונות יביא לפחות מהמרים ופחות אנשים יהיו אומללים.
אני קמתי ואמרתי לו: ידידי המלומד ההשכלה שלי לעומתך היא דלה ביותר , אני בסך הכל בעל תואר שני באונברסיטה ישראלית ולא ערכתי שום מחקר שהתפרסם בעניין.
אבל שנינו יודעים מצויין כלכלה, וסגירת שוק חוקי אומנם מצמצמת במידה ניכרת את המסחר אבל מביאה לפתיחת שוק אלטרנטיבי שהוא אומנם קטן יותר אבל אכזרי הרבה יותר.
אתה תצמצם את כמות המכורים אבל אלו שימשיכו יתעסקו עכשיו עם משפחות פשע ולא עם בעלי תחנות לוטו.
גם במקרה הנידון, הפללת לקוחות תביא ללא ספק לצמצום הזנות.
אבל במקביל ייפתח שוק שחור חשאי שינוהל על ידי עבריינים כבדים, ואם היום כאשר פעילות הזנות מתבצעת שלא במחשכים ו(לטענתך) יש מקרי אלימות , על אחת כמה כמה שיהיו מקרים שכאלו כאשר הפעילות תתבצע בחדרי חדרים והזונה גם אם תצעק , אף אחד לא יוכל לשמוע אותה.
בשורה התחתונה: אם את צודקת אז לא רק שהמצב הנוכחי צריך להשאר אלא שיש למסד רשמית את העניין וזה יהיה הרע במיעוטו
 

aaa123

Member
גם אני לא חקרתי את השוק אבל אני מאמין שנכה שמוכן לתמוך

כספית באישה עד סכום של 2000 שקלים לחודש ,ויפרסם את זה
ובנוסף לא מחפש להפעיל אלימות נגד האישה כמו שסטפני מתארת יכול למצוא בת זוג בלי עסקה של זנות.
&nbsp
נכון שלהיות נכה זה לא יתרון אבל יש גם נשים שיש להן חסרונות(נשים שהן גם נכות למשל).
 
קשה לי להאמין

שמישהי תסכים לקיים מערכת יחסים עם מישהו שאיננו מתאים לה תמורת תשלום כזה פעוט.
מעבר לכך אני לא מצליח להבין מה הרווויחו הגבר והאישה מהדיל שהצעת.
זו לא מערכת של אהבה, והאישה עדיין לא נהנית מרווחה כלכלית שהרי מדובר סה"כ באלפיים שקלים, והנכה מודע מצויין לעובדה שאלמלא הכסף שלו היא לא היתה מסתכלת עליו.
 

aaa123

Member
2000 שח זה יותר מ0

ויש נשים שעקרונית לא מסכימות להיות זונות להבדיל מקשר זוגי עם גבר אחד
בגלל חשש מהתעללות של לקוחות או בגלל שיש על זנות סטיגמה שלילית.
&nbsp
חוץ מזה לדעתי זאת כן יכולה להיות מערכת של אהבה.
האם אין נכים שיש להם בנות זוג שאוהבות אותם?
האם כל הזוגות שבהם הגבר הוא המפרנס העיקרי אינם זוגות אוהבים?
 
שמע בוא לא ניתמם

אדם שסובל מנכות בחברה שלנו יתקשה למצוא בת זוג.
וככל שהנכות קשה יותר כך הקושי יגדל.
אנחנו מדברים על מציאות ולא על משאלות לב.
ב אני מעריך שאם הוא משתכר הייטב ויכול לשלם נניח 10K אז כבר הוא היה מוצא איזה מישהי.
במקרה שלו זה לא מציאותי.
ג בכל משפחה יש מישהו שהוא המפרנס העיקרי.
בד"כ זה הגבר אבל לפעמין זו האישה.
השאלה היא האם הקשר נוצר רק בגלל זה.
 

ספי111

New member
הבעיה מתחילה עם הצביעות המכוערת שלך.

במקרה הזה נלחצו הנשים במפלגתן לא להתלונן במשטרה. לנשים במגזר הדתי הרבה יותר קשה לצאת נגד הממסד שלהן.
אתה יכול גם לזכור את נתן אשל ואת גיל שפר.
 
למעלה