השטירמר גם נגד בני המשפחות השכולות של חללינו

השטירמר גם נגד בני המשפחות השכולות של חללינו

ה'מפריעים לנורמליזציה עם החמאס'.

באמצעות 'מאמר דעה' של כלב הדמים של השמוקן:

=============

"יהקמפיין המזיק של משפחת גולדין

מאת אורי משגב
פורסם ב - 12/07/2018 02:00

יש לדבר על משפחת גולדין. קשה לדמיין את כאבה, אסור לזלזל במצוקתה, אך ראוי להתווכח עם פועלה. מטעמים מובנים, מעטים מעזים להגיד את האמת: הקמפיין של משפחת גולדין משרת מטרה אידיאולוגית של הימין המתנחלי. כפי שהאובדן והאבל בעקבות חטיפת שלושת הנערים בגוש עציון נוצלו לקידום מטרה אידיאולוגית שלו. המטרה אז היתה להחזיר לאחור את גלגל עסקת שליט, לדחוק את חמאס לפינה, למוטט את ניצני האחדות בינו לבין פתח, להביא לחידוש ירי הרקטות ולהוליך את ישראל למלחמת ברירה בעזה. עכשיו המטרה היא למנוע כל אפשרות של נורמליזציה או הקלה ברצועה.

משפחת גולדין מיקמה את עצמה בחוד החנית של המאבק הזה. כבר ארבע שנים היא הופכת עולמות כדי להביא את בנה לקבורה בישראל, אך מתנגדת להשיג זאת, כמקובל, בעסקת חליפין. בכך היא ממותגת כאנטיתזה של משפחת שליט, שעם הזמן נהפכה לשעיר לעזאזל של הימין. נהוג לתאר את עמדתה זו כאצילה, אך אין בה שום אצילות. להיפך. בפועל דורשת משפחת גולדין להרעיב ולחנוק את מיליון וחצי תושבי עזה, עד שישכנעו את חמאס לרדת על הברכיים ולהשיב את גופת בנם. זה איננו תסריט ריאלי, אך נשק אפקטיבי דיו כדי להרתיע את בנימין נתניהו הפחדן וממשלתו העלובה מלדאוג לאינטרס האסטרטגי של מדינת ישראל, המנוגד לאינטרס האסטרטגי של הימין המתנחלי.

מדובר בקמפיין שיטתי ומתוחכם, המבוסס על תעמולה לצד שתדלנות פוליטית ודיפלומטית. בין היתר יצאו בני המשפחה ושליחה נגד הסכם הפיוס עם טורקיה, ועתרו בהצלחה לבית המשפט כדי לצמצם את מתן היתרי הכניסה למקרים הומניטריים מהרצועה. זה לבטח לא אצילי וגם לא מוסרי, כי בשם הכאב והשכול של משפחת גולדין עלולים להיגרם כאב ושכול למשפחות ישראליות אחרות (שלא לדבר על כאב ושכול ברצועה, שאינו מעסיק כלל את הימין המתנחלי).

כמו הפעולות, גם המלים נבחרות בקפידה. "מתגייסים להחזרת הבנים", "להחזיר את הדר לישראל". זו הטעיה מכוונת. אי אפשר להחזיר את הדר לישראל, רק את גופתו. מותו נקבע על סמך ממצאים חד־משמעיים, שאיפשרו אפילו את הבאתו לקבורה. ישראל מחויבת מוסרית לעשות כל מאמץ כדי להחזיר שבויים הביתה ולברר מה עלה בגורל נעדרים. גולדין, כמו אורון שאול, איננו שבוי ולא נעדר, הוא חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע. המדינה מחויבת לנסות לפתור את המצוקה הנפשית והדתית של משפחות לחללים כאלה, אך לא בכל מחיר, ולא על חשבון האינטרס הקיומי שלה ושל אזרחיה.

אחד המסרים בקמפיין הוא, שגולדין נהרג בעת הפסקת אש בחסות האו"ם, שהופרה בידי חמאס. זה איננו מדויק. גולדין נהרג בתקרית שהחלה מפני שחוליית הפיקוד של סיירת גבעתי יצאה "לקטוף" פלסטיני שנחשד כתצפיתן. זה מה שהפר את הפסקת האש. על השתלשלות האירועים העיד במפורש סגן איתן פונד בראיון ל"ידיעות אחרונות", שהתפרסם מיד לאחר האירועים.

פונד זכה בעיטור המופת על האומץ שגילה בעת ניסיון החילוץ, והוא גם זה שהביא מהמנהרה את הממצאים שאיפשרו לקבוע את מותו של גולדין. למרבה הצער בחר פונד באחרונה להשתלב במסכת ההטעיה, כשהכריז: "במלחמה הבאה לא אוכל לשקר לחיילים שלי שמדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר אותם". זו הכרזה שקרית, מניפולטיבית ומזיקה — כמו כל הקמפיין הזה."

https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.6267048

השטירמר אהב את 'עסקת שליט' שהביאה לשחרור למעלה מאלף רוצחים ערבים תמורת פחדן ישראלי אחד, מה שאיפשר ליקיריו של השמוקן לרצוח עוד ועוד יהודים.

כלב הדמים שלו מכנה זאת 'נורמליזציה'.
 

י הוה

New member
עם כל הכבוד למשפחת גולדין

אסור לשכוח שמדובר בגופות, מדינת ישראל לא צריכה לשלם שום דבר בעד גופות
כל הקמפנים של "להחזיר את הבנים הביתה כמו במקרה של גולדוואסר ורגב רק הזיק למדינת ישראל
וכדי שתסתום את הג'ורה המצחינה שלך אז גם של שליט
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למזלם כמו למזלו של בני אברהם

עם הגופות נחטף אזרח אתיופי מעורער נפשית ועוד אזרח, כך שיש גם אדם חי מעבר לגופות.

ואת הגופות בהחלט יש להשיב בתמורה לגופות. לכן ברגע שיש איפלו גופה אחת בידי האויב, אין להשיב לו את גופות לוחמיו ולהחזיק את הגופות עד שהגופות שלנו יוחזרו, לכן בוגי יעלון שאמר עוד כשר ביטחון שאנחנו לא ספסרי גופות הוא בושה לימין.

ובאשר לחטופים החיים, עלינו לנצל את זה שהשארנו לעצמינו את כלי המעצר המנהלי ולעצור מעצר מנהלי את בכירי ה"זרוע" המדינית שלהם, את אלה שהחמאס רואה בהם פוליטיקאים וחלק מבני משפחותיהם הבגירים. החטופים הישראלים הם בני ערובה ועלינו להשתמש בכלי המעצר המנהלי כדי לקחת בני ערובה כדי להתמקח על בני הערובה שלנו.
 

marabo

Well-known member
שתהיה בריא, איךאתה מסוגל לקרוא את הזבל הזה?

 

evglev1

Well-known member
מנהל
את המאמרים האלה יש לגזור ולשמור

הם יכולים לשמש ראיה לכך שכותביהם הם כמו הלורד האו וצריכים לקבל לכל הפחות מאסר עולם.
 

ספי111

New member
אתה יודע שמדינת ישראל מחזיקה את הגדה המערבית תחת כיבוש?

 
צריך להכיר את האוייב


גם אם הוא מעורר בחילה, כמו האשפה הסמאלנית המסריחה בפורום, כגון הגולדי.
&nbsp
אתה נהנה מכל השיקוצים שלהם שאתה קורא?
&nbsp
לא יותר טוב לקרוא אגדות חז"ל?
 

marabo

Well-known member
וודאי שלימוד תורה עדיף על המושב ליצים כאן בפורום

אלא שהסמאלנים כאן בפורום ברובם הגדול כל כך מטומטמים עד שזה נעשה כיף לקרוא אותם, לענות להם, ולברך בשם ומלכות "ברוך שלא עשני סמאלני".
אבל לקרוא את הכתבות האלה זה פשוט מהפך את המעיים. זה כמו לקרוא את הפרוטוקולים של זקני ציון או מיין קאמפ.
 

marabo

Well-known member
ממה שאני יודע, אלו רבי מכר בשטחים שבשליטת הפרטנר שלכם לשלום

אבו מאזן
 
הסמאל האנטישמי מרבה לקרוא בספרים האלה ושואב מהם

את שנאתו ליהדות ולמדינת היהודים.

השטירמר והטוקבק שלו מלאים בסמאל-נאצים.

הסמאלנים גם אוהבים להתראיין אצל הנאצים המקוריים בגרמניה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
הספרים האלה לא ממש שונים ממה שגדעון לוי ועמירה הס

חושבים על עמם. למעשה הם עוד יצטרפו לקמפיין האיראני שהפרוטוקלים של זקני ציון זה ספר אמיתי שבאמת נכתב על ידי יהודים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לקרוא את סטפני לא כל כך שונה

וגם כשאור ירח קופץ לביקור זה אותו דבר וגם רון והנרי לא ממש שונים מכותבי הארץ. עד כמה שזה כואב ומבחיל יש להיות מודעים לעובדה ש"יש חיה כזאת" יהודים אנטישמים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
צריך ללמוד את האויב

אבל איך פטריוט יכול לשלם כדי לקרוא את הדוברים היהודים של נסראללה וברגותי יותר קשה להבין.
 

לאIנרד

New member
מילא עיתון "הארץ", מהם לא מצפים להרבה

אבל מה עם ממשלת הימין שלך?
&nbsp
צילום: אוהד צויגנברג
&nbsp
עימות בין הח"כים להורים שכולים בדיון על צוק איתן: "תתביישו, חצופים"אמו של הדר גולדין תקפה בדיון בוועדה לביקורת המדינה על כשלי צוק איתן את ראש הממשלה נתניהו שהשתתף בדיון על החזרת הגופות: "בני הפך מגיבור לחוב של גופה, הפכת אותנו לאויב העם". ח"כ זוהר התפרץ: "זה לא בסדר". גולדין צעקה לו לשתוק וזרקה כוס מים. קודם לכן התעמת אביו של ארז שגיא ז"ל עם יו"ר הקואליציה שכינה אותו שקרןרועי ינובסקי | עדכון אחרון 13:11, 19/04/2017
&nbsp
העימות בין לאה גולדין למיקי זוהר (צילום: ערוץ הכנסת)
&nbsp
הדיון על לקחי צוק איתן הפך למצעד הבושה של חברי הכנסת: לאה גולדין, אמו של הדר גולדין שגופתו נמצאת בידי חמאס יחד עם גופת אורון שאול, התפרצה לעבר ח"כ מיקי זוהר (הליכוד). גולדין תקפה במהלך דיון בוועדה לביקורת המדינה בכנסת שדנה בדו"ח מבקר המדינה בנוגע למבצע צוק איתן את הממשלה ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו שהשתתף בדיון: "בני הפך מלוחם גיבור לחוב של גופה - תתביישו לכם", אמרה. זוהר אמר: "זה לא בסדר. הטענות שלך מוגזמות". גולדין צעקה לעברו בחזרה והחלה לבכות: "חצוף שכמותך. תשתוק", צעקה האם השכולה וזרקה כוס מים.
&nbsp

&nbsp
קודם לכן התפרץ יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד), לעבר אילן שגיא, ששכל את בנו ארז ז"לבמבצע. שגיא סיפר כי בקיץ עמד עם שלט ליד משרד רה"מ וקרא לחקור את כשלי המבצע. לטענת שגיא, ביטן ניגש אליו ואמר לו כי "לא יעזור לך כלום". בשלב הזה התפרץ עליו ביטן: "אתה שקרן. לא דיברתי איתך".
&nbsp
https://m.ynet.co.il/Articles/4950704
 

marabo

Well-known member
אם אתם חושבים שהם היו כזה כישלון במבצע אז מדוע אתם בונים

על אחד מאדריכלי הכשלון דאז, א גנצע רמטכ"ל, שיושיע אתכם?
 

לאIנרד

New member
איפה טענתי ש"צוק איתן" היה כישלון?

"צוק איתן" היה הכרחי!
הכישלון היה לפספס את ההזדמנות שבאה אחריו כשהפלסטיניים היו מוכים ומיואשים.
 

marabo

Well-known member
איזו הזדמנות הייתה אז ?

מה בדיוק אפשר היה לעשות ולא נעשה?
להקים מחדש את גוש קטיף?
 
למעלה