חוק השוחד המושחת שאמסלם הליכודניק מקדם בממשלה ובכנסת

סטילהוק

New member
חוק השוחד המושחת שאמסלם הליכודניק מקדם בממשלה ובכנסת

אמסלם בהצעת חוק חדשה: הפרקליטות לא תוכל לערער על עבירות שוחד
https://news.walla.co.il/item/3160226

יו"ר הקואליציה, דוד אמסלם, יגיש הצעת חוק חדשה ולפיה הפרקליטות לא תוכל לערער על פסקי דין בעבירות פליליות שעונשן מתחת ל-10 שנים, בהן עבירות רכוש, שוחד, מרמה והפרת אמונים.

עושה רושם שאמסלם נכנס לכנסת בכדי לקדם את השחיתות ולדאוג לעבריינים ולפושעים. שאחרת איך ניתן להסביר שכל צעד וכל חוק שלו נגד המלחמה בפשע ובשחיתות במדינת ישראל שהוא מחוקק או מעלה להצבעה בכנסת ובממשלה?

להזכירכם, מדובר במי שהיה מעורב בעצמו בפרשת השחיתות הולילנד ונחקר חקירה פלילית בעת עבודתו בעיריית ירושלים, שבמהלכה לא ידע להסביר לחוקרי להב 433 מאיפה בדיוק נחתו מאות אלפים בחשבונות הבנקים שלו ושל אשתו, אך משום מה מישהו שם למעלה בצמרת החליט להפסיק את חקירותיו ולסגור את תיקו ללא שום סיבה או הסבר כלשהו.

מאז מר אמסלם מפרשת הולילנד אינו מפסיק להציע ולקדם חוקים כנגד המלחמה בפשע ובשחיתות, ניצב תמיד לצד המושחתים, ומנסה לסתום פיות כמו אחרון הדיקטטורים בארצות ערב או ברפובליקות בננות.

עכשיו מר אמסלם מנסה לקדם הצעת חוק מפוקפקת חדשה שאמורה להטיב איך לא, עם פושעים ומושחתים, ושכבר זכתה לשם 'חוק השוחד' שלפיה למדינה ולפרקליטות לא תהיה יותר שום אפשרות לערער על פסקי דין בעבירות שהעונש עליהן נמוך מ 10 שנים בכלא. או אם תרצו, בעיקר עבירות שחיתות ושוחד. מה שלא מפליא אותי כלל כשמדובר במר אמסלם, שהוא הפנים האמיתיות של הליכוד.
 

jackie111

Well-known member
שחיתות לא מעניינת את הימנים

הם יבחרו את נציגיהם גם אם הם גנבים
שודדים, משלמים שוחד.
 

סטילהוק

New member
אתה מתבלבל בין הימנים לליכודניקים, הליכוד זה לא ימין.

תסתכל על אמסלם וביטון ותראה את הליכוד. אלה הפנים האמיתיות של המפלגה הכי מושחתת בארץ.
 
למעלה