מאי 2018 מתגלה כחודש הטוב ביותר של ישראל בשנים האחרונות

מאי 2018 מתגלה כחודש הטוב ביותר של ישראל בשנים האחרונות

ראשית, יותר מ-100 מחבלים ערבו-איסלאמים עברו אל הבתולות בלי אף הרוג שלנו.

ככה צריך להיות: ערימות של טרוריסטים הרוגים, ללא חשבון, אדמה חרוכה בצד האוייב, דם ואש ותמרות עשן - ובריחה המונית אל מרקל ואל המקארון.

שנית, ירושלים לא היתה כבר מזמן כ"כ יהודית וישראלית, כאשר הסמאל הבוגדני נמחץ, נדרס ומתרסק תחת שרשראות השיריון היהודי. שגרירות ארה"ב בירושלים ואלה הבאות בעקבותיה הם המגדלור הזוהר. ובפתח - זינוק קדימה של הכוח היהודי בירושלים שמחבר לה יחדיו.

שלישית, ישראל מזנקת כלכלית, עם צמיחה של יותר מ-4% בתמ"ג - וה-5% בדרך, וזאת כאשר העולם הערבו-איסלאמי מסביב נרקב ומתפורר ויורובה מדשדשת ושוקעת.

רביעית, הסמאל ניגף בחרפה ומשליך את המגבת. 2 הבוגדים הסמאלנים האנטישמים המסריחים שעפו מאוני' באר שבע לבריטניסטאן לבלי שוב הם הקדימון לגל הצפוי של 'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו'.

ולראות את ראש ממשלת ישראל צועד לצד נשיא רוסיה בכיכר האדומה במוסקבה ביום הניצחון על הנאצים ימ"ש - והתקווה מתנגנת מול חומות הקרמלין - איזה מחזה !

קדימה, ככה להמשיך !!!!!!!!!!!
 

סוהי

New member
גוטרמן,כבר מצאת על המפה היכן נמצאת ברלין?

אגב,ירושלים היא בירת ישראל בערך 3000 שנה.
 

סוהי

New member
גוטי,נסה לפנטז על מגורים בחאן יונס או רפיח

זה יהיה יותר מעניין ומגוון לך את החיים.ובאשר לירושלים,חוץ מהערבים שחיברו לעצמם היסטוריה,העובדה לזהותה,עברה ומהותה מוכחת חד משמעית ע״י כל היסטוריות העוסק בחקר ההיסטוריה מיקצועית בלבד.
 
אסור להפחית בחשיבות הפרשת ראשי סייעני הטרור מאוני' ב"ש

שהפכו את הג'מיעה המדוברת למשלט הסתה סמאלני קדמי של אירגוני הטרור הערבו-איסלאמיים בתוך ישראל, והיו מעמודי התווך של ההזנייה הסמאל-פאשיסטית והאנטישמית של האקדמיה ה'ישראלית'.
&nbsp
אבל נותרה עוד המון עבודה כדי להכריע את נגיפי המחלה וואת מגיפת הזיהום הסמאלני בחברה שלנו.
&nbsp
הינה דוגמית לזיהום האקדמיה, המחקר המדעי וההוראה בג'מיעת ביר סבע: באתם ללמוד מדע המדינה - קיבלתם את ה'פרופסורים' של 'שוברים שתיקה', בלי מחשבים וטלפונים ניידים כדי שלא יהיה אפשר להציג בחוץ את ה-'CORPUS DELICTI' - תיעוד ה'שיעור'.
&nbsp
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/740/356.html
&nbsp
&nbsp
 

קצה

New member
זה קרה מאז שהפסיקו לחגוג את חג הפועלים


 
במקום הסמרטוט האדום עם ובלי הקרסים מתנוסס בארצנו


עכשיו גם מתחילים לסלק מהמרחב הציבורי את דגל האוייב הערבו-פילסטינאווי.
 
למעלה