השאלה היא - מה הלקוח רוצה?
הרי היו שנים בהם שילמנו מאות שקלים על סלולר כל חודש,
בטענה שכך אנחנו מקבלים שירות מעולה (ובפועל - היו תורי המתנה כמו ברוסיה כדי לזכות בו),
והיום - משלמים עשרות שקלים בחודש, מקבלים שירות בינוני, בלי תיקונים ובלי אחריות - אבל כולם מרוצים.
 
 
אני אישית, שונא תורים, וברמי לוי יש הרבה מהם,
אני די מרוצה מסניף שופרסל הענק שסמוך למקום העבודה שלי, ויש בו שירות עצמי: אני מעביר לעצמי את המוצרים והולך.
אם יש לי זמן וכוח, יש גם סניף נחמד של אושר עד, עם תורים קצרים,
אבל לרוב אין לי את שניהם.