עדן בן זקן תובעת את נטע אלחמיסטר הדוגמנית בעלת החנות

סטילהוק

New member
עדן בן זקן תובעת את נטע אלחמיסטר הדוגמנית בעלת החנות

עדן בן זקן תובעת את נטע אלחמיסטר על הטרדה מינית
https://celebs.walla.co.il/item/3136341

ימים ספורים לאחר שהופץ סרטון העירום של עדן בן זקן - בו היא מודדת בגדי ים בחנות של נטע אלחמיסטר - שלחו היום עורכי הדין של הזמרת מכתב התראה לפני תביעה על הטרדה מינית.

רק בתחילת השבוע, רעדה מדינה שלמה בעקבות פרסום סרטון בו נראית עדן בן זקן בעירום במהלך מדידת בגדי ים בחנותה של נטע אלחמיסטר ושותפתה, נועה בני. מאז פרסום הסרטון, החליטה בן זקן לשמור על שתיקה ולא להגיב לפרשה.

עד היום (ד') כשעורך הדין של הזמרת המסלסלת משגר מכתב התראה לפני תביעה, בו הוא דורש מבעלות החנות להציג תשובות ראויות לשאלות שהועלו.

במכתב, שהוגש אמש (ג') לנטע ונועה, מציין עורך הדין גיא אופיר כי שתי הבנות העבירו את עדן לחדר צדדי למרות שידעו כי מותקנות שם מצלמות אבטחה ומוסיף כי מלבד זאת, הן אף שמרו את הסרטון במשך מספר חודשים וייתכן כי גם ערכו אותו. עוד מתאר עורך הדין כי הסרטון הופץ ואף עבר לאתרי פורנו בינלאומיים. אי לכך, מאשימה בן זקן את הבנות בפגיעה בשמה הטוב ובפרנסתה. מאחר ושתי השותפות בחרו שלא לענות לטענות שבמכתב, החליט עורך הדין של הזמרת לשלוח את המכתב גם לכלי התקשורת.

מעבר לכל הידוע, מציין בא כוחה של בן זקן כי הם ניסו לפנות מספר פעמים לאלחמיסטר ובני על מנת לקבל הסברים לגבי האופן בו הודלף הסרטון, אך אלו הפנו אותו לשי אביטל, הסוכן של נטע, שעל פי התיאור של עורך הדין אמר בשתי מילים "אמר הרבה מבלי לומר כלום לגוף העניין". בעקבות ההתנהלות של הנאשמים, "נראה כי הפרסומים בהם נקטתם בתקשורת בהם ציינתם כי אתם המומים על הפגיעה במרשתי ותעשו הכל כדי לסייע לה היו בגדר "אחד בפה ואחד בלב".

בעקבות כל האמור במכתב, סיכם עורך הדין של בן זקן את העניין כשכתב כי הבנות עברו על חוק הטרדה מינית וכי בכוונת הזמרת למצות את הדין עם שתי הבנות, "מרשתי תמצה את הדין במלוא חומרתו עמכם ועם כל מי שאחראי במישרין או בעקיפין על הצילום, הפרסום, ההפצה וחוסר שיתוף הפעולה במניעת ההפצה כמתואר".

עוד מבקש עורך הדין כי הבנות בעזרת בא כוחן, יענו על השאלות המתבקשות לגבי הסיבה שבה נשמר הסרטון, הסיבה לכך שעדן הובלה לחדר צדדי למרות הידיעה שיש שם מצלמה, וכמובן, האופן בו מצא הסרטון את דרכו לכלי התקשורת והאינטרנט.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
לא היתה צריכה להיות שם מצלמה. וגם אם היתה

יכלו לכסות אותה או לסובב אותה.
בסרטון שפורסם באינטרנט
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/54/182965502/אקטואליה/אקטואליה
&nbsp
יכלו לראות אישה אחרת ממש בתחילת הסרטון ורק לרגע. זאת אומרת שעוד נשים למעשה צולמו במקום הזה כשהן מתלבשות.
&nbsp
זה נראה כמו מחדל סידרתי.
&nbsp
&nbsp
 
איך התביעה אפשרית?

מצלמות אבטחה יכולות להיפרץ וזה לא חדש. וכן הגיוני שיהיו מצלמות אבטחה במחסן של חנות.
כיצד היא תובעת את נטע אלחמיסטר על הטרדה מינית??!!
הרי לא נעשתה שום פעולה מכוונת נגד בן זקן!
יש פה מקרה שמעניין לאן הוא יתפתח.
 
חוק לא שוויוני. יותר קל לאשה לתבוע גבר באשמת הטרדה מינית

מהאפשרות שגבר יתבע אשה על הטרדה מינית.
 

לאIנרד

New member
החוק בהתאם למציאות

מספר הגברים המוטרדים בידי נשים הוא אפסי.
חוץ מזה שפה אישה תבעה אישה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אישה לא ממש יכולה לאנוס גבר

אבל להטריד בהחלט כן, פשוט אין סכנה שזה יעבור לשלב הבא של תקיפה מינית.
 
למעלה