סיפורי עלי בבא בתשקורת הסמאלנית על האיסלאם הקדום הנאור

סיפורי עלי בבא בתשקורת הסמאלנית על האיסלאם הקדום הנאור

אופייני לתקופה שבה האיסלאמו-פאשיזם הפך לאלוהי הסמאל במקום האליל הקומוניסטי שקרס.

ציטוט מתוך ה'מאמר':

למרות הנסיבות הקשות, עצם ההגירה [ההג'רה של מוחמד וחסידיו ממכה למדינה] חיזקה את האמונה בצדקת הדרך, ונתנה למעשה מעמד חדש לדת החדשה: הם כבר לא עשבים שוטים, האסלאם הפך לתנועה המונית שמושכת קהל מאמינים בעלי דרישות ברורות לצדק חלוקתי, מלחמה בעבדות, פסילת מנהגים ברברים כמו רצח תינוקות נקבות בעודן בחיים, ועוד כהנה זוועות. הם הפרו את הסדר וביקשו שינוי, כאשר עצם הרדיפה מצד ״הרעים״, מחזקת את הלכידות החברתית והאידאולוגית. הדירשה הכי משמעותית היתה, כמובן, להצהיר אמונה באל האחד והיחיד.

בעיר ית׳רב הושלם הקוראן. הפסוקים מעיר המקלט מסדירים בפירוט רב את החיים עצמם, כלומר את חוקי המסחר, מיסים, צדקה, ירושה, דיני אישות, והרבה פרקטיקות וכללי התנהגות יומיומיים שלא היה מתאים להתעסק בהם במכה כאשר המאבק היה על עצם ההישרדות.

כוחה של פליטות

אל-מדינה הפכה לסמל הנאורות, קבלת האחר והפתיחות שאפשרה למוסלמים המהגרים לצמוח ולהתחזק ולתכנן את החזרה למולדת, תקופה שהפרידה בין החושך לאור, בין העוול לצדק, בין החרדה לבטחה, בין העוינות לחברות בין המהגרים ותושבי העיר הקולטת. לכן התיעוד של האסלאם וההיסטוריה של המאבקים והמלחמות, המשברים וההישגים נעו סביב נקודת השפל של המוסלמים מבחינת עוצמה וכוח.

https://mekomit.co.il/ראש-השנה-ההיגרי/

אין מילים, פשוט אין.
 
הסיפורים האלה מצטרפים ל'נארטיב הפילסטינאווי' על ה'שעב' שלהם

הקיים מאז ימי הדינוזאורים.
 
במגזר 'חוגגים' שנת הג'רה חדשה בסימן הנאורות, האחווה והסלאם

רצח בצפון: גבר בן 38 נורה למוות בג'סר א-זרקא

פלילים ומשפט |
עודכן 22:01 23/09/2017

רצח בצפון: מוחמד עיסא זאייט בן 38, נורה הערב (שבת) למוות בג'סר א-זרקא. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום ביצעו בו ניסיונות החייאה בזירה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

פרמדיקית מד"א בר עזר סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בחצר הבית גבר בשנות ה 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנורה בפלג גופו העליון. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי. הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

שלשום נדקר צעיר כבן 18 בבית ג'ן שבגליל. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים נהריה כשמצבו קשה, והוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1266147
 
סממן מובהק לרמה האינטלקטואלית של כותב המאמר

וגם העורך שטרח לפרסם את הדברים:

".....רצח תינוקות נקבות בעודן בחיים."

צריך להוסיף משהו???.....
 
למעלה