הרפובליקנים בארה"ב מרגישים עכשיו מה זה להיקרא פייק בעצמם

סטילהוק

New member
הרפובליקנים בארה"ב מרגישים עכשיו מה זה להיקרא פייק בעצמם

אם מישהו חשב שאם טראמפ יכול לכנות את התקשורת 'פייק ניוז' ואותו לא, חברי המפלגה הרפובליקנית חשים עכשיו על בשרם מה זה להיקרא פייק כשהם מעיזים לבקר את הדיקטטור שלהם שתומך בנאצים ולא מוכן לגנות אותם. לטראמפ אין שום בעיה להפנות אש ולכנות פייק גם את חבריו למפלגה הרפובליקנית שמעזים לבקר אותו ואת התנהלותו המבישה בתקרית שרלוטסוויל בווירג'יניה שבה נדרסה למוות מפגינה יהודיה לאור היום ע"י תומך נאצי שלו. אפילו ראש ה-FBI ג'יימס קומי, שאחראי בעקיפין לעלייתו של טראמפ לשלטון בארה"ב כבר טעם זאת על בשרו כשהעז לעסוק ולחקור את פרשת 'רוסיה גייט' וטראמפ מיד דאג לפטרו ולמנות במקומו חותמת גומי, בדיוק כמו ביבי שממנה רק חותמות גומי בכדי שיכסתחו אותו וישמרו ויגנו על שחיתותו ויאפשרו לו להמשיך לעסוק בה חופשי.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/891/171.html

היהודים עכשיו בארה"ב, כולל הרפובליקנים שביניהם, סוף סוף מבינים מי זה טראמפ, ועד כמה הוא מסוכן. לעומתם, לליכודניקים המטומטמים בארץ עדיין לא ירד האסימון לגביו. טוב, אצלהם הכל הולך יותר לאט מאצל אחרים.

אדם חכם אמר פעם שהרוע, השחיתות וחוסר הצדק יכולים להתקיים אך ורק במקום שבו אנשים טובים ישרים והגונים מעלימים מהם עין. וכמה שהוא צדק.
 

pitzuk1

New member
טראמפ נשיא מעולה

הנאצים הלבנים והנאצים הערבים מעניינים רק את השמאל המטורלל
 

סוהי69

New member
ובלי להשחיל את השם המפורש "ביבי" אתה לא מסוגל........

וכך אבד העיניין להתיחס לדבריך האחרים גם אם יש בהם בסיס נכון והגיוני.
 
למה עניין פנימי של מפלגת הרפוליקנים בארה"ב

יעניין לכודניק או כול אזרח אחר במדינת ישראל ?
זה מעניין רק מטומטמים כמוך שעוד לא ירד להם האיסמון להבין שזה לא מעניין אותנו
טב,כנראה שאצלך הכול הולך לאט יותר מאחרים.
 
למעלה