בארץ שלנו יודעים לפרגן ..

בוזי15

New member
בארץ שלנו יודעים לפרגן ..

הכתבים והסוקרים את ביקורו של טראמפ. שמים לב אפילו לפרטים הקטנים ומצאו בביקור כמה פאשלות קטנות ואי-דיוקים קטנים בלוח-הזמנים . וכמובן שהיו גם הצלחות והישגים . האוהדים השרופים של טראמפ. כמובן שיציינו רק את ההצלחות
ואפילו פרטים שנוים במחלוקת יצוינו כהשג מרשים . הראשונים לפרגן היו המומחים לביטחון המציינים את עיסקאות הנשק עם סעודייה כהצלחה גדולה גם לאמריקה וגם לסעודייה .. השרים אקוניס ובנט ועוד שני סגני-שרים רואים הצלחה כבירה בכך שבנאום המפורסם של הנשיא לא הוזכרו שתי המדינות .!!
נציגי ארבעה אירגונים רואים כהצלחה שהנשיא לא הזכיר : מדינה אחת.!
מתאם הפעילות הדתית רואה הישג שקודם הנשיא ביקר בכותל ורק יום מאוחר יותר בוותיקן . השר לביטחון פנים רואה הישג בכך שטראמפ שיכנע את הישראלים שישראל חזקה מאד . ואין היגיון בחששות הכבדים . הנציג בכותל רואה הישג שטראמפ בא ממש לבד לכותל להתייחד עם אלוהיו בלי החנפנים . נאמני העיר מציינים כהישג אדיר שהשגרירות המדוברת נשארת בתל-אביב ולא תעבור לירושלים לפי דרישת הדתיים .ולא תעמיס עומס תחבורתי רציני על העיר.
המומחים לנימוסים מציינים כהישג את הישראלים הנחושים במרכאות. על
שאינם מקללים בקול ובפרהסייה את הנשיא השקרן ואת השגריר בארץ שהבטיחו יותר משמונה פעמים שהשגרירות תעבור במיידית ואלו שבויישו וגאוותם הלאומית נפגעה קשות .יפה מצידם שמעמידים פנים שאצלם הכל בסדר ..
המזל הכי גדול שההבטחה על מעבר השגרירות נמסרה לימניים הדתיים ההזוים ..
ולא לסמולנים רכים וחלשים שהיו יכולים להישבר מהסטירה הזו .
וכל ההבטחות שצריך לקיים ידחו לזמנים אחרים . בעזרת השם
 
למעלה