פעם הסמאל בישראל היה מאוד 'אנטי-גרמני'

פעם הסמאל בישראל היה מאוד 'אנטי-גרמני'

הם הפגינו יחד עם 'חירות' נגד השילומים ונגד הכשרת 'גרמניה האחרת' ע"י מפא"י וגרוריה.

מתוך הסמאל הכי 'אנטי-גרמנים' היו הקומוניסטים שרקדו לפי החליל בקרמלין שראה בגרמניה המערבית את אבי אבות הטומאה.

עכשיו הסמאלים הפכו למשרתים נרצעים של אדונם הגרמני האנטישמי הממלא את כיסיהם, והם נוהרים לברלין כדי להתבסם מקרבתם הבלתי-אמצעית של שונאי ישראל שם.

ולגרמנים יש חוצפה בלתי-נתפסת: בזכות שתוליהם וסוכניהם הקנויים הסמאלנים אצלנו הם מרשים לעצמם להתנשא מעל היהודים וללמד אותם הלכות מוסר וצדק - הם שחננו את הפושעים הנאצים ומשלמים להם ולשאריהם פנסיות שמנות על שנות 'שרותם' במשטר הצורר.
 
שוקן הראה להם שדמי חסות מנאצים מבורך לצורך הרס המדינה

השמאל היום תומך בשר חות בן נאצי מוצהר עד יום מותו.
והמנוולים ובני הקאפו ברובם מטיפים לנו על הקשר בין הימין לנאצים.
 

ai21

New member
בחברה שעבדתי בה מכרו מקלחות שרכיב מרכזי בהם יוצר בגרמניה

בכל העולם המוצר נחטף, ורק בישראל הביקוש נמוך.
ברגע שששמעו על האיכות הגרמנית - ההתלהבות ירדה לרצפה.
עכשיו מנסים להחליף רכיבים אלו בחלקים סינים זולים.
הסינים לא ניסו לרצוח מליונים מאיתנו.
&nbsp
&nbsp
גם היום בני העם היהודי מתייחסים בחשד לגילויי האימפריאליאליזם הגרמני,
למרות שעברו 70 שנה.
 
אז להחזיר את הצוללות שקיבלנו מתנה או להשאיר אותן

ואז תאלץ ללקק את ישבנם של הגרמנים ולומר תודה בהכנעה?
 
מדהימה הפרספקטיבה ההיסטורית שהראית לנו

נחמד לראות אותך אדום.
הערך המוסף שלך אדיר. רצוי שתציג רק אותו כי בו ממילא איש לא יכול להתחרות בך.
קח דוגמה בשרשור זה, מי עוד ידע לזהות את התמורות המשמעותיות בשמאל הישראלי באספקט האלמני
 
איליה ארנבורג מתאר זוועות הגרמנים נגד היהודים במלחמה ברוסיה

צבא של מיליוני רוצחים ותומכיהם, כמו הקנצלר הסוציאל-דמוחארטי שמידט שהתפגר לאחרונה והאבא הנאצי של שר החוץ הסוציאל-דמוחארטי האנטישמי בהווה, התנפל כמו חיות טרף על אחינו ואחיותינו חסרי המגן וטבח בהם ללא רחם.
&nbsp
השואה: רוצחי עם, מאת איליה ארנבורג. פורסם בעיתון נובי מיר, בריה''מ, מרץ 1944
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.04.17 בשעה 03:55 בברכה, אלכס מהכרמל
עיתונים מסוימים בארה"ב ואנגליה מפקפקים בזוועות הצבא הנאצי.
המלחמה תובעת אומץ לא רק מהחיילים, אלא גם מכל האזרחים. אלה שלא רוצים לראות את האמת הם פחדנים. הם יכולים להתחזות לאמיצים, הם יכולים להגיד שהם הולכים נגד הזרם. עדיין הם נשארים פחדנים. אנשים שמסתירים מעצמם ומאחרים את הפשעים האיומים של הנאצים - שותפים לפשעים האלה. הם יכולים להתחזות להומניסטים, פציפיסטים, שרפים וכרובים, ועדיין הם יישארו מגניהם של קניבלים. הומניסטי השקר האלה מעזים לפקפק בזוועות הצבא הגרמני. הם מסתמכים על נסיון המלחמה של 1914-1918. אבל זו לא המלחמה ההיא. באותה מלחמה הסופר רומן רולן יכול היה להרשות לעצמו להגיד "אני מעל המאבק". מי עכשיו מעל המאבק? לאוואל, פושע המלחמה. אנשים שלא מאמינים כי הנאצים עוללו זוועות איומות - נאצים בעצמם, ולא משנה אילו בגדים הם עוטים. אנשים שצורחים "אל תוציאו להורג את הרוצחים" הופכים לשותפים למעשי רצח המוני. אנשים אשר מגנים על גרמניה שהעלילו עליה כביכול וטורחים למען חנינה לתליינים - לא אוהבי אדם אלא אוהבי הרשע הם. הם מפחדים מניצחון הצדק כי להם, יפי הנפש האלה, יותר נעים לחיות עם נאצים וחצי נאצים. הם מפחדים מהעמים שעיניהם נפקחו ומהמצפון שהתעורר.
אני לא אתחיל למנות שוב את פשעי הצבא הנאצי. אני לא אתחיל לספר שוב על הערים והכפרים השרופים של רוסיה, על טבח כפרים שלמים, על חבלי התליה, על הגליית האוכלוסייה. אני אספר רק על דבר אחד: על השמדת היהודים. אני בוחר דווקא את הסעיף הזה בכתב האישום כי בו בא לביטוי בצורה המיטבית ביותר אופיו של הצבא הנאצי. כאשר הנאצים כבשו את אוקראינה וביילורוסיה, בהן חיו הרבה יהודים, הגרמנים מצאו כמעט רק זקנים, חולים, נשים עם ילדים, כי הגברים היהודים הצעירים פנו למזרח עם הצבא האדום. באופן הזה לצבא הגרמני היה קל לחסל באופן מדעי ומסודר בצורה המונית נשים, זקנים וילדים. האם יימצאו צבועים אשר יגידו שמדובר ב"תעמולה מוגזמת"? אפשר להזכיר להם כי הפירר בעצמו הבטיח לא פעם כי אחרי המלחמה לא יישארו יהודים באירופה. הוא קיים את הבטחתו עד כמה שהיה יכול. בשטחים שהוא כבש ברוסיה הוא חיסל את כל היהודים. אני אביא כאן מסמך גרמני. הוא נמצא לאחר חיסול החטיבה ה-15 של המשטרה הצבאית הגרמנית.
"בישיבה שהתקיימה ב-28.10.1942 בפינסק אצל מפקד היחידה הוחלט כי שני גדודים, הגדוד השני של החטיבה המשטרתית וגדוד הפרשים יקיפו את האזור בעוד פלוגה 10 של הגדוד ה-15 של המשטרה, הפלוגה ה-11 של הגדוד ה-11 של המשטרה ללא שתי מחלקות יוקצו למעצרים בגטו. שאר המחלקות ישמרו על הנקודה העיקרית ועל ההובלה אל מקום ההוצאה להורג אשר נמצא 4 ק"מ מפינסק. התוכנית בוצעה בצורה מעולה מכיוון שהצלחנו לתפוס 150 יהודים שברחו, גם כאלה שנמלטו למרחק של כמה קילומטרים.
הפשיטה הראשונה הסתיימה ללא אירועים מיוחדים. ביום הראשון הוצאו להורג עשרת אלפים איש. בלילה הפלוגה הייתה בכוננות במועדון היחידתי. ב-30.10.1942 נערכה פשיטה נוספת, ביומיים הבאים גם. באופן כללי הצלחנו להרוג בערך חמש עשרה אלף יהודים. יהודים חולים וילדים הוצאו להורג בגטו עצמו, סך הכל 1200 יהודים.
ב-2.11.1942 ב-5 בבוקר הפלוגה שוחררה מפינסק וצעדה למקום החניה שלה.
מסקנות ולקחים:
1. היחידות הפושטות צריכות לקחת איתן גרזנים ולומים מכיוון שכל הדלתות היו נעולות והיה צריך לפרוץ אותן בכוח.
2. יש לסרוק באופן יסודי את עליות הגג.
3. גם כאשר אין מרתפים, אנשים רבים מוצאים מסתור מתחת לרצפה. מקומות כאלה יש לפרוץ מבחוץ או לשלוח לשם כלבי שירות (בפינסק הצטיינה במיוחד הכלבה אסטה), או לזרוק לשם רימון יד, מכיוון שאחרי זה היהודים מיד יוצאים.
4. יש לבדוק את כל האדמה מסביב בחפצים קשיחים כי אנשים רבים מתחבאים בבורות מוסווים היטב.
5. מומלץ לקחת קטינים ולהבטיח להם חיים בתמורה לכך שיובילו אותנו למקומות המסתור. השיטה הזו הוכיחה עצמה היטב.
מפקד היחידה קפטן זאור."
מה יגידו יפי הנפש? אולי הם יתבעו למען קפטן זאור מאסר על תנאי עם חלב מומתק? אולי הם יעדיפו לדון למי הייתה שייכת קודם פינסק?
הגרמנים דנים איך עדיף להרוג נשים, זקנים, ילדים, חולים. הם מדברים על אנשים כמו על ארבה או חולדות. אני רוצה שכל יפי הנפש יחלמו על פינסק ועל רצח חמש עשרה אלף חפים מפשע. רק פינסק עצמה? לא, שיחלמו על מאות ערים בהן הנאצים ירו, חנקו בגזים ועינו את חסרי המגן.
שישמעו כל אלה שלא סתמו את אזניהם בצמר גפן עליו כתוב made in Germany.
המהנדסת באסיה פיקמן ברחה מהעיר מוזיר. הנה מה שהיא מספרת: "ב-5 בספטמבר ראיתי חיילים גרמנים. הם הלכו וירו בחלונות. את הגופה של הזקן לחמן הכלבים גררו ברחוב. גרתי אצל סבתא גולדה בוברובסקאיה, היא הייתה בת 73. ב-9 בספטמבר יצאתי לרחוב סאט, גרו שם הרבה יהודים. בכל דירה התגוללו גופות: זקנות, ילדים, אשה עם בטן פתוחה. ראיתי את הזקן מלקין, הוא לא יכול היה לצאת ממוזיר, רגליו היו משותקות, הוא שכב על הרצפה עם ראש מרוצץ. בסמטת רומאשב הלך גרמני צעיר. הוא נשא משופד על כידונו ילד בן שנה. התינוק עוד צעק חלושות והגרמני שר. הוא היה כל כך נלהב שלא הבחין בי. נכנסתי לכמה בתים. בכל מקום היו גופות ודם. במרתף אחד מצאתי נשים וילדים חיים, הם סיפרו שהזקנים מתחבאים בבורות ליד רחוב פושקין. ב-10 בספטמבר ראיתי ברחוב לנין איך הגרמנים מכים בכתותיהם את הכובען הזקן סימונוביץ'. בשש בערב אל מול הבית שלנו ברחוב נובוסטרויינאיה הובילו יהודים. כמה מהם היו עם אתי חפירה. מקדימה הלכו זקנים מזוקנים וכפופים ואחריהם נערים בני 12-15. הובילו אותם אל מעלה הגבעה התלולה, הכריחו אותם לטפס עליה. הזקנים נפלו ונדקרו בכידונים. על הגבעה הם חפרו בור. הזקנים הושלכו לשם בחיים. כמה ניסו לצאת. ידיהם נחתכו. הבית היה מאה מטר מהבור. כל הלילה שמעתי את אנחות הקבורים בעודם בחיים. ביום למחרת הגרמנים הובילו נשים וילדים לנהר הפריפיאט וזרקו אותם אל המים. את התינוקות שיפדו על כידונים. סבתא גולדה לא יכלה לצאת אז הם דקרו אותה בכידון. ליד בית הקברות היו מושלכים חלקי גופות, ראשים, רגליים, ידיים. חלפו מאז שנתיים. עברתי הרבה - שנתיים הסתתרתי מהגרמנים. אבל גם עכשיו אני לא יכולה להירדם, אני שומעת בלילות איך נאנחים אלה, במוזיר".
ב-11 באוגוסט כל יהודי רוסטוב הונחו להגיע למרכזי הגעה, כביכול על מנת להסיעם אל מקומות ליישוב מחדש. האגרונום הזקן צ'סקיס חתך את ורידיו, שתת דם, אך לא מת. אשתו הובילתו בעגלת יד אל בית החולים. הגרמנים עצרו אותם והובילו אותם אל מקום ההוצאה להורג. יקטרינה איטינה הייתה בת 82. היא התגוררה אצל שתי נזירות אשר טיפלו בה. היא לא רצתה ללכת: "שיהרגו אותי כאן". אבל הגרמנים איימו שיקחו גם את הנזירות, ואז הזקנה הלכה אל מקום ההוצאה להורג. בעיר נשאר הזקן המשותק אוקון עם אשתו ונכדתו. הבחורה לא רצתה להשאיר את הזקנים לבד. לאחר פקודת ההגעה הזקנה החלה לחלק את רכושה לשכנים: שהגרמנים יקחו רק את חיינו, לא תהיה להם תועלת מזה". היא הלכה עם הנכדה למקום הכינוס. הזקן המשותק שאל עם בקרוב תחזור אשתו. רכב הגיע בשבילו במהרה. תושבי פרוספקט מאלי הכירו ואהבו את הקשישה מריה גרינברג. ילדיה, חוץ מבת-רופאה אחת, התפנו עם הצבא האדום . הבת הלכה למקום הכינוס. הקשישה לא הבינה מה קורה, היא נכנסה לשכנים, ביקשה רשות לשבת אצלם, אמרה: "אני לא מכירה אתכם, אתם אנשים כל כך טובים, האם תרשו לי להישאר כאן ערב אחד.." במהרה לקחו גם אותה. את יהודי רוסטוב רצחו ליד עמק זמייבסק. הם הופשטו לפני כן. את הילדים הקטנים השליכו לבורות בעודם בחיים. תושבי הבתים הסמוכים זכרו איך אשה אחת הלכה עירומה עם שתי ילדות עם פפיונים כחולים בשיער. בלילה שבן ה-11 ל-12 באוגוסט התושבים ראו איך מאחד הבורות יצאה אשה אחת עירומה, הלכה כמה צעדים ונפלה ללא רוח חיים.
בסורוצ'ינצי באוקראינה חיה רופאה גינקולוגית בשם ליובוב לאנגמאן. היא זכתה באהבה מהציבור והאיכרות החביאו אותן ארבעה חודשים מהגרמנים. בכפר מיכאליבקי פנתה אליה מיילדת ואמרה שלאשתו של ראש הכפר יש לידה קשה. לאנגמאן הסבירה מה צריך לעשות אך מצב היולדת החמיר. נאמנה לשבועת הרופא היא הלכה אל בית ראש הכפר והצילה את היולדת ואת התינוק. הגרמנים המתינו עד שהיא תסיים את עבודה ורצחו אותה ואת בתה בת ה-11.
הגרמנים כבשו את ייסנטוקי בראשון באוגוסט 1942. ב-5 באוגוסט הפיקוד הגרמני הורה על רישום היהודים. נרשמו 1967 איש. כל היהודים, כולל זקנים וילדים, נשלחו לעבודות פרך. לייטננט פייפר, "האחראי על ענייני היהודים", עינה את האומל
 
למה כל כך קשה לך להבין?

הוא מסביר יפה שאחרי "טיפול כזה מסור ומיוחד" בעם היהודי, אין להם כל זכות מוסרית להטיל דופי או ביקורת במדינת היהודים, ברשויותיה או בצבאה..
ואם שר החוץ הגרמני בוחר ללכת אחר "צו מצפונו" אז מבחינתי נתניהו הגיב באופן פנטסטי כשביטל את הפגישה עימו.
&nbsp
קראת את התיאור שהביא גלובליסט על היהודים שהובלו בעל כורחם אל אתרים שבהם שופדו בכידונים ו/או ניקברו חיים, לכל הפחות יהיה ברור כעת גם בגרמניה וגם בעולם שאנו איננו שלא עד כדי כך בקלות ניתן "להובילינו בניגוד לרצוננו"...
 

ספי111

New member
נו ,באמת.

רק אדיוט חסר דעת מאמין שבגלל שהגרמנים ביצעו פשעים נגד העם היהודי העולם לפני 70 שנה אז ישראל יכולה לבצע פשעים היום בלי שיבקרו אותה.
אני לא צריך אותך או כל אחד אחד שיספר לי מה קרה בשואה.
דע לך שהתמיכה הגרמנית בזכויות אדם היום היא חלק מהמודעות שלהם ומהחרטה שלהם.
 


 
המשפט הראשון שלך מאד מקומם ומסביר למה נכשלת מלהבין

אין ספק שנקודת המוצא המעוותת שלך היא שהפשעים הגרמניים אינם כל כך חמורים ושחלה עליהם התיישנות.
איש באמונתו יחייה אבל אתה תיאלץ לדעת שיש רבים שתומכים בביטול הפגישה גם מהטעם שהסברתי לך קודם לכן.
 

ספי111

New member
לא,אבל,נקודת המוצא שלי היא ששר החוץ הגרמני לא לקח חלק בשואה

וגרמניה,הרבה בגלל השואה,מתיחסת בכובד ראש לנושא של זכויות אדם.
אני יודע שיש רבים שתומכים בממשלה הזאת ובאסונות שהיא מביאה עלינו.
אין לי הרבה מה לעשות נגד.
 
יש רבים בשמאל

שמבצעים הסתה נגד ישראל, נגד הצבא הישראלי, הממשלה הישראלית ומה ומי לא ?
&nbsp
נקודת המוצא שלך שונה משלי. לא גרמני יבוא ויטיף מוסר לעם היהודי בישראל קרי לממשלה הנבחרת שבחר ו/או ינסה לכופף מדיניותה
 

ayb1

Well-known member
סבו של הלמוט שמידט היה בנקאי יהודי אמיד בשם לודביג גומפל

"הלמוט שמידט, לותרני, נולד לזוג מורים, גוסטאב לודביג ולודוביקה.
אביו נולד כילד מחוץ לנישואים של בנקאי יהודי אמיד[1] בשם לודביג גומפל (1935-1860) מברנבורג ושל מלצרית
." [ויקי]
כרבע יהודי שמידט עצמו היה מישלינג (בן תערובת) וסבל מיחס מפלה.
 

צדוק 30

New member
פעם השמאל תמך בסטאלין היום תומך בערבים לא השתנה הרבה

איש השמאל הקיצוני, אורי אבנרי, הגיע היום למוקטעה ברמאללה יחד עם 30 פעילי שמאל קיצוני, ואמר לערפאת כי הוא וחבריו מהשמאל הקיצוני ישמשו לו "מגינים אנושיים" אם ישראל תנסה לחסל אותו.
כזכור, אורי אבנרי, הוא זה שהגיע לערפאת במהלך המצור בבירות,
וגם אז ניסה לחזק את רוחו נגד הכוחות הישראלים "המתקיפים" אותו.
אורי אבנרי לערפאת: אשמש לך מגן אנושי אם ינסו להתנקש בך.
אורי אבנרי ומספר פעילים מתנועת "גוש שלום" ביקרו היום את יאסר ערפאת במוקטעה ואמרו לו, לדבריהם, שישמשו עבורו כמגנים אנושיים במידה וישראל תחליט להתנקש בחייו.
אתמול שוחח אבנרי עם ערפאת, וסיפר כי יו"ר הרשות הודה לו על הפגנת גוש שלום במהלך ישיבת הקבינט בעניינו.
(אפרת וייס)
(13.09.03 , 16:13)
http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2754736,00.html
אורי אבנרי: כוונת ישראל - להרוג את ערפאת;
מי שמחליט על סיכולים הורג ישראלים.
אמר את הדברים הבוקר בראיון לרשת ב';
טוען: ערפאת הוא האדם היחידי המסוגל להביא היום להסכם שלום עם ישראל
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-29996-00.html?tag=10-59-59

 

ayb1

Well-known member
שקר!!! אורי אבנרי הוא איש ימין מובהק ופרו-פלשתיני.

אבנרי ימין מובהק, בורגני שונא סוציאליסטים, נגד עובדים מאורגנים ונגד ההסתדרות וכן לדבריו היה חבר באצ"ל
אבנרי כל חייו היה ועודנו איש ימין פרו -פלשתיני.
 

אבנר ג2

New member
אבל דבר אחד אני לא זוכר

שהשמאלנים פנו להיטלר בבקשה לצרפם לצבאו
על תקן של שטינקרים ומשת"פים, ושהיטלר השליך אותם
במיאוס מכל המדרגות....

ואם אתה לא זוכר מי היו אלה שכן פנו
אזי אזכיר לך שאלה היו אבותיך המצחינים
 

צדוק 30

New member
אני כן זוכר

אלה סעיפי החוק על בגידה במדינה
על פי פרק 2 סעיפים 7- 10 לחוק לתיקון דיני העונשין (בטחון המדינה)'תשי;"ז~1957:
7. (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.
(ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
8. מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.
9. (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
יהודים וערבים ישראלים אנרכיסטיים מהשמאל הרדיקלי שפעילים בארגונים כגון תעאיוש, בצלם, שלום עכשיו, מחסום ווטש ועוד. אנשי שמאל בתקשורת הישראלית מסיתים לרצח יהודים, חיילים, פוליטיקאים וראשי ממשלה. אנשי השמאל בריש גליי מהווים יעד בטחוני מאחר והם פוגעים בבטחון המדינה ובבטחונם של חייליה ואזרחיה. לאור השנאה שהשמאל משריש בחברה הישראלית, צריך לנקות אורוות ולהציב אותם שוב במרכז היעד לחקירה על ידי כוחות הבטחון.
http://healworlds.blogspot.co.il/2016/02/43.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4870316,00.html
https://he.wikipedia.org/wiki/פרשיות_ריגול_בישראל
אודי אדיב מרכוס קלינברג ענת קם מרדכי ואנונו טלי פחימה........ישראל בר
זאב אבני רומן וייספלד שבתאי קלמנוביץ דן ורד, דויד קופר ויחזקאל אהרן כהן
רשימה חלקית של אנשי שמאל שנישפטו בעון ריגול נגד המדינה אז תמכתם ברוסיה היום אתם תומכים בערבים כמו אז כך היום שחכתם מי האוויב
 

ספי111

New member
עוד פעם אתה משקר.

1. לא כל השמות שהבאת קשורים לשמאל.
2. חברי כנסת מהימין העבירו מידע חסוי לטובת המתנחלים . לא מזמן נשפט מתנחל על העברת חומר סודי לחבריו .
3. האירגונים שהזכרת מסיתים לרצח רק בראש חולה של פשיסט.
4. הצבא טוען שאירגוני הימין הקיצוני מסוכנים יותר מהפלסטינים.
 
למעלה