הזדהות ארגוני שמאל קיצוני עם משפחות רוצחי משפחת פוגל

ספי111

New member
עוד פעם אתה משקר.

הבן של הטרוריסט לא דיבר על "הזדהות עם הרוצחים" אלא על נושא ההרס שהצבא עשה בכפר.
 

צדוק 30

New member
משפחות רוצחי משפחת פוגל מברכים את הבנים הרוצחים


https://www.youtube.com/watch?v=YwGkVmUE6YQ
בתמונה התינוק של הרב פוגל הי''ד
די תפסיקו ללקק לרוצחי יהודים די תפסיקו לתמוך בנאצים החדשים יבוא יום ותעורר ותבין מי כאן האוויב יקח לך זמן אבל בסוף תבין ד''ר משה סנה היה קומניסט ח''כ שהתרחק מהיהדות היה אטאיסת שהיה עבד נרצע של ברית המועצות בצוואה שלו ביקש שיאמרו עליו קדיש .........

 

ספי111

New member
סנאפ ימני מחליא.

איך מצאת את סנה ובמה הוא קשור לעניין.
אפרופו סנה,הוא תרם למדינה יותר ממה שאתה תתרום כל חייך.
 

pitzuk1

New member
כל הבוגדים בהיסטוריה תרמו הרבה למדינתם

אחרת לבגידה לא היה ערך
 

צדוק 30

New member
משה סנה מוזכר במסמכי הקג''ב

המסמכים הקשורים לישראל שחשף העיתונאי רונן ברגמן היו חסויים במשך עשרות שנים, ורק לפני כחצי שנה הותר העיון בהם. השר והח"כ לשעבר אפרים סנה, בנו של משה סנה: "לא היה ולא נברא"
רשימת הישראלים שמופיעים במסמכי הקג"ב כמי ששימשו כסוכנים של ארגון הביון של ברית המועצות - כוללת פוליטיקאים, אנשי צבא, שב"כ, עובדי תעשיות צבאיות, עיתונאים, אנשי דת ודיפלומטים זרים ששירתו בישראל.
חלק ראשון מהרשימה מתפרסם היום (שישי) בתחקיר של העיתונאי רונן ברגמן ב"ידיעות אחרונות", אשר מתבסס על עיון במסמכי הקג"ב שהעתיק איש הארגון, ואסילי מיטרוקין, אשר ערק לבריטניה ב-1992.

האיש שבתחילת דרכו היה ממנהיגי היישוב - והפך ל"אחר" 02.10.2005
המסמכים הקשורים לישראל מתוך כלל המסמכים של מיטרוקין היו חסויים במשך עשרות שנים ורק לפני כחצי שנה התיר ארגון הביון הבריטי לעיין בהם. כעת הם חלקם מתוכנם נחשף לציבור בפעם הראשונה.
אחד האישים הבכירים שמוזכרים בהם הוא משה סנה, בכיר ה"הגנה" ולימים ח"כ מטעם מפ"ם ומק"י. לפי המסמכים המצוטטים ב"ידיעות אחרונות", סנה סיפק לרוסים מידע על מדיניות החוץ הישראלית, ובין היתר היה המקור למידע שהעבירה ב-1952 שגרירות ברית המועצות בתל אביב למוסקבה, אשר עסק ביחסו האוהד של שר החוץ משה שרת כלפי ארה"ב.
השר והח"כ לשעבר אפרים סנה, בנו של משה סנה, אמר בתגובה לכתבה: "לא היה ולא נברא" והדגיש, כי קשריו של אביו עם הרוסים היו גלויים ולא עסקו בהעברת מידע חשאי. תגובתו מעידה על המורכבות שעולה מעיון במסמכים מהסוג הזה: לא תמיד אפשר לדעת אם הקג"ב באמת גייס את האנשים שמופיעים במסמכיו כמרגלים או שמא הפריז בתיאור הקשר שלהם עמו. לצד זאת, לא בכל המקרים ברור גם מה היה טיב הקשר ואם ואיזה סוג של חומר העבירו הישראלים לרוסים.
כך או כך, במסמכי הקג"ב שמצוטטים ב"ידיעות אחרונות" מופיעים שמות של פוליטיקאים נוספים מהשמאל הישראלי, אשר לפי הנטען היו סוכני קג"ב. אחד מהם היה יעקב (קובה) ריפתין, שכיהן כח"כ מטעם מפ"ם בשנים 1965-1949. לפי המסמכים שצוטטו ב"ידיעות אחרונות", הוא העביר לרוסים באופן קבוע מסמכים מסווגים, כולל סודיים ביותר. בנו, גיורא, אמר בתגובה: "לא היה ולא נברא, קשקוש".
גם שמו של ח"כ אלעזר גרנות, אף הוא ממפ"ם, מופיע ברשימה. גרנות כיהן כחבר ועדת החוץ והביטחון וכמזכ"ל המפלגה. בנו סיפר ל"ידיעות אחרונות" כי אביו אכן נפגש עם דיפלומטים רוסים, אך הוסיף כי לא היתה לו כל נגישות למידע מסווג.
לצדם מוזכרים במסמכים שמותיהם של יעקב ורדי, חבר הנהגת השומר הצעיר ואחד מהאבות המייסדים של משק המים בישראל ושלמה שמלי, חבר הוועד המרכזי של מק"י.
לצד זאת, מעלים המסמכים, לפי "ידיעות אחרונות", כי הקג"ב גייס את סמואל מכטיי, מהנדס שנשא בתפקיד מסווג בתעשייה האווירית והיה קשור בתכנון מטוס ה"לביא". בתגובה אמר לעיתון כי הוא "לא קשור לזה בכלל".
גם שמו של גרגורי לונדין, שעבד במפעל לתחזוקת ושיפוץ מנועי טנק המרכבה, מופיע ברשימות. לונדין הוא דוגמה לסוכן קג"ב שנתפס לבסוף: הוא נעצר ב־1988 וריצה עונש מאסר בישראל.
שם מוכר נוסף שמופיע ברשימות הוא איש משרד החוץ, הכלכלן זאב אבני, אשר נעצר בידי ישראל ב-1956 לאחר שנחשף כי היה סוכן קג"ב, ונשלח לכמה שנים בכלא. בכתבה מתואר לראשונה – על סמך מסמכי הקג"ב – מה היה ההיקף של החומר שהוא מסר והנזק שגרם למערכת. על פי המסמכים שמצוטטים בה, בשנים 1955־1956 העביר אבני לראש שלוחת הקג"ב בבלגרד את צופני הקשר של ישראל באירופה לצד מידע רב על לוחמים וסוכנים של המוסד באירופה.
רשימת סוכני הקג"ב הישראלים, לפי המסמכים, כוללת גם שלושה עיתונאים. אחת מהם היא אביבה סטן מ"העולם הזה". שמותיהם של השניים האחרים לא פורסמו, אך נטען כי אחד מהם עבד גם בלשכתו של הנשיא הראשון, חיים וייצמן. העיתונאי השלישי נחשף רק בשם הקוד שלו, "תמוז". ב"ידיעות אחרונות" הוא מתואר כ"כוכב עולה בשמי העיתונות בישראל" ומקורב למפלגת השלטון מפא"י. לפי המסמכים, הוא גויס ב-1965 לקג"ב, מבלי שהרוסים ידעו שהוא למעשה סוכן כפול של השב"כ.
הסוכנים בדרגה ובתפקיד הבכירים ביותר שמופיעים ברשימה כמי שפעלו בשירות הקג"ב הם אלוף בצה"ל ואיש שב"כ. שמם ואופי או טיב הקשר שהיו להם עם הקג"ב לא פורסמו. איש השב"כ מתואר כמי ששם הקוד שלו היה "מלינקה", והוא "ככל הנראה גורם בכיר באגף לריגול נגדי של השב"כ".
ברשימה מופיע גם סוכן שמכונה בֶגָ'אן", אשר גם את שמו "ידיעות אחרונות" לא פירסם. הוא מתואר בכתבה כמהנדס רוסי, שהוכשר כמרגל והושתל בצה"ל, שם כיהן בתפקיד מרכזי בתחום התשתיות, שחשף אותו לסודות צבאיים רבים. אחרי שחרורו הוא מונה לתפקיד בכיר במשק.
http://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium-1.3105526
 
למעלה