ערבי ישראל נציין את ''אסון'' הקמת המדינה ביום העצמאות

צדוק 30

New member
ערבי ישראל נציין את ''אסון'' הקמת המדינה ביום העצמאות

התהלוכה, שבה יצינו ערבי ישראל את "אסון" הקמת מדינת ישראל, אמורה להתקיים השנה ביום העצמאות הקרוב ליד צומת כברי בצפון, סמוך לנהריה.משטרת ישראל הודיעה למארגנים שלא תאשר את התהלוכה המשטרה: "החלטה זו התקבלה משיקול מקצועי וענייני בלבד, וכל ניסיון ליחס לה מניעים זרים - מעוות וחוטא לאמת. צר לנו על ההחלטה של מארגני הצעדה על קיומה בדיוק ביום שבו חל יום העצמאות, בזמן שבו מתקיימים מאות אירועים שאושרו ברחבי הארץ ומשטרת ישראל משקיעה את כלל משאביה באבטחתם ושמירת ביטחונם של מיליוני אזרחים ברחבי המדינה עוד ציינו במשטרה: "לצערנו, מארגני הצעדה בוחרים להפעיל לחץ מיותר על משטרת ישראל באמצעות כלי התקשורת במקום לשנות את מועד קיום הצעדה לאור הנסיבות, ובכך להבטיח את קיומה בבטחה ולשביעות רצונם".
איברהים מסארווה, תושב ואדי ערה: "המשטרה לא תחליט לנו איך לקיים את התהלוכה. אנו לא צריכים אותם ואין צורך באישור שלהם. נקיים את התהלוכה בלי להסס ולא משנה מה יהיו התוצאות. מעצרים וכתבי אישום לא ירתיעו אותנו".חבר הכנסת ד"ר אחמד טיבי: "זו החלטה פוליטית כי הצעדה תמיד התקיימה ביום הזה. מטרת ההחלטה היא לא לאפשר לקיים צעדה גדולה המדגישה את הנרטיב שלנו . יש לשקול מחדש את ההחלטה כדי לאפשר את קיומה".

אתם קולטים הם אזרחי ישראל נהניים מכל טוב מלימודים במוסדות להשכלה הגבוה מהרפואה הציבורית בארץ נהניים מהביטוח הלאומי ללא חובות רק זכיות והם רוצים לחוגג את '' האסון'' של המדינה שבה הם חיים כאן בבטחון כאשר באזור רוצחים שעיים סוניים נוצרים המקום הכי בטוח לערבים הוא במדינת היהודים אחרי זה מתפלאים שהציבור היהודי פונה ימינה והם כמובן דורשים זכיות
בתמונה לא רמאללה אלה ואדי ערה הפגנות של ערבים בצפון מהומות אוקטובר

 
הם צריכים לחגוג גם את 'הישגיהם' באזור: בסוריה, עיראק, לבנון

תימן, לוב, סומליה, סודן...ובעזה, כמובן...
&nbsp
שישו ושימחו...
 

ayb1

Well-known member
פרובוקציה סתמית -לו היו פועלים ביושר יכלו לציין את אבלם ביום

הזיכרון לחללי צהל,שמתקיים יום אחד מוקדם יותר.

כך היה אבל 2 הצדדים למאבק מתקיים ביום משותף וכנראה מתקבל בסבלנות רבה יותר מצד שאר אזרחי ישראל.
 
למעלה