נתניהו חושף: כך שיקרתי לעם ישראל

סתוונית333

Well-known member
נתניהו חושף: כך שיקרתי לעם ישראל

ראש הממשלה הולך ומסתבך ברשת הכזבים שלו. אתמול גילה בפייסבוק את החמור מכולם - הסיבה האמיתית להקדמת הבחירות.

אורי משגב

אמש, ה-15 בינואר 2017, התוודה סוף-סוף בנימין נתניהו שהוא שקרן פתולוגי. וגם מנהיג מושחת ומופקר. זה מה שעולה מהפוסט הקורבני והבכייני שפרסם בדף הפייסבוק הרשמי שלו. אין דרך לקרוא אותו אחרת. זה לא קל להיות שקרן פתולוגי. בסוף אתה מסתבך ונופל ברשת השקרים שטווית לעצמך. זה בעצם הרציונל מאחורי האימרה המפורסמת המיוחסת לנשיא לינקולן: אתה יכול לשקר לכל האנשים חלק מהזמן, אתה יכול לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן, אבל אתה לא יכול לשקר לכל האנשים כל הזמן. הסיבה לכך היא שבשלב מסוים אתה נלכד ברשת של שקרים צולבים.
 

ה כ ל

New member
מדהים!

מזעזע!
 

ה כ ל

New member
אתה יכול לשקר לכל האנשים חלק מהזמן,

אתה יכול לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן, אבל אתה לא יכול לשקר לכל האנשים כל הזמן, ולאלוהים אתה לא יכול לשקר בכלל, כלומר, כן, אתה יכול ״לשקר״ לו, אבל הוא יודע את זה...
 

DANIAVNI

Well-known member
סתם ציטוט ריקני וצעקני מה"ארץ"

נהוג במקומותינו שכשמישהו מביא ציטוט הוא גם מציין את המקור
אבל את כמובן מעל לכל כלל של נימוס, מקובלות, חוק והיגיון.

http://www.haaretz.co.il/blogs/misgav/.premium-1.3252480

ראוי גם לציין שמדובר באורי משגב, עיתונאי שמאלני רדיקלי שקרא בעבר
להפסקת הנצחת ולימוד השואה בטענה שמדובר באינדוקטרינציה ציונית.
 

סתוונית333

Well-known member
הוא ריקני לדעתך הלא נחשבת

ותפקח את עיניך העיוורות , כי שם הכותב צויין בפוסט .
 

DANIAVNI

Well-known member
שם כותב לא מספיק צריך גם קישור למקור : עיתון הארץ

כי כשמבינים באיזה עיתון נכתב מה שנכתב
יודעים גם להתייחס לדברים בהתאם.....
 
20 שנה רודפים אחריו בשנאה לשווא משמע באמת אין כלום .

נאוה קורן :
{3 דקות ·}
רדיפת נתניהו בשנאה גלויה למעלה מ-20 שנה מפריכה באחת את כל ההאשמות כלפיו.
גם בהנחה שאיננו מושלם כמו משיח בן-דוד אלא בשר ודם, דבר אחד נהיר לכל ולמעלה מכל ספק:
יחסית לפושעי אוסלו, מושחתי הגירוש וסרסורי 'השלום' ו'הכיבוש' - נתניהו כראש ממשלה זהב חלב ודבש ומגיע לו צל"ש - נוכח העובדה ששרד את רודפיו אכולי המשטמה ומזי הקנאה שלא יכלו לו בקלפי ונוכח עמידתו בנחישות נדירה במקומותנו - לא להיכנע לשונאיו ולהפוך לאתרוג שימושי מושחת - בתמורה לכותרות מחמיאות, מפנקות ומתחנפות -השבח לאל.
כל הכבוד לראש ממשלתנו - יישר כוח.

שכוייעח
 
תתעוררו, מישהו מעוניין לחסל פוליטית את נתניהו .

אם למישהו היה ספק שמא גל השמועות והחקירות שכנגד רה"מ מקורו בניקיון כפים, באו ההדלפות היום יומיות והעמידו את האמת במקומה. הציבור חייב להתנער ממגמה מסוכנת זו ולמחות נגדה .

אם למישהו היה ספק שמא גל השמועות והחקירות שכנגד ראש הממשלה מקורו ברצון לניקיון כפים ציבורי, באו ההדלפות היום יומיות כנגד ראש הממשלה שהן לגמרי לא עומדות במבחן המוסר והצדק, והסבירו לנו שמישהו פה עובד קשה בשביל לחסל ראש הממשלה.

ההדלפות הללו לא הגיעו במקרה לכותרות העיתונים. מישהו דואג להדליף ולפרסם אותן כדי להטות את לבכם, לשבור את רוחו של ראש הממשלה ולהטות את לב היועץ המשפטי. הם רוצים שתשלו את עצמכם שזה לא נורא לזרוק ראש ממשלה נבחר כי אפשר להביא מישהו יותר נקי כפיים.

אל תתנו להם לנצח. הם רוצים לבטל את רצון הבוחר ולהמליך איש שעושה דברם. גם אם יבוא במקומו איש ימין הוא עלול ליישר קו עם האג'נדות שלהם כמו שעשה אריק שרון. כל מי שיבוא יפחד מכוחם ונחת זרועם. אל תאמינו למילה שיוצאת מפיהם. הם רוצים לעשות הפיכה לא חוקית והם צריכים את האמון שלכם בשמועות הללו.

חייבים לעצור אותם. זו סכנה גם לדמוקרטיה וגם לארץ ישראל. העם בחר בנימין נתניהו ולא מפילים ראש ממשלה בגלל סיגרים ופגישות עם עיתונאים. לא הפילו על זה את שמעון פרס ולא ניתן שיעשו כן לנתניהו.

http://www.nrg.co.il/online/11/ART2/857/487.html?hp=11&cat=1107&loc=9
 
למעלה