היסטוריה: הינה כך עזבו וגורשו הסמאלנים מהפק"פ מארץ ישראל

היסטוריה: הינה כך עזבו וגורשו הסמאלנים מהפק"פ מארץ ישראל

הבריטים רדפו את 'האחים האדומים' עד חורמה והסתייעו בישוב היהודי המאורגן שלחם מצידו בכל האמצעים בחבר הבוגדים והמשומדים שסייעו לטרור הערבו-איסלאמי של המופתי וכנופיותיו.

"תגובת השלטונות הבריטיים היתה נוקבת. השלטונות החליטו על מדיניות גירוש מן הארץ של מאות חברי הפק"פ, שבהם ראו גורם הפוגע בסדר הציבורי. ייתכן שהמסע האנטי-קומוניסטי לובה ביוזמתם של חוגים פוליטיים ביישוב, שהפריזו בתיאור כוחה של המפלגה והאדירוהו על מנת להדגיש את הסכנה שבפעילותה. גישה זו תובלה בהתבטאויות חריפות, שהיו תוצר של שנאת רוב כלפי מיעוט פוליטי אנטגוניסטי העוין את מטרות התנועה הציונית. בשל כך כונו הקומוניסטים 'מומרים להכעיס, סדיסטים המוצאים פורקן בשנאת הזולת, ובעיקר לתנועה הציונית ומפעלה בארץ'."

יעקב מרקוביצקי, המרדף אחר 'האחים האדומים'
http://in.bgu.ac.il/bgi/iyunim/12/12.pdf

חלק מהסמאלנים דאז היגרו, כמו היום, לברלין-של-אז...כלומר ל'מולדת העמלים' הסובייטית.

"בגילוי דעת של קומוניסטים שנטשו את הארץ לטובת בירוביג'אן, אשר התפרסם ב-17 לאוגוסט 1932, נכתב כי "אנחנו, פלוגת המהגרים הראשונה לבירוביג'אן, עוזבים את הארץ לא רק מפני שהציונות אינה מסוגלת לתת פתרון למצוקת המוני היהודים, אלא בגלל שהציונות… הינה כוח ריאקציוני שחור… אנחנו נוסעים לבירוביג'אן היות שחזקה אמונתנו כי בעזרת 160 מיליוני אחים למעמד וממשלת הפועלים, יעלה לנו להגשים את הריכוז והפרודקטיוויזציה של השכבות הרחבות של ההמונים היהודים על יסוד הבנייה של המולדת הסוציאליסטית".

פרשת בירוביג'אן הייתה טרגדיה איומה. כך, אתרע גורלם של מנחם אלקינד וחבריו לאגף השמאלי ב"גדוד העבודה". אלקינד, שהיה אוהד המפלגה הקומוניסטית בארץ (פק"פ) בשנות העשרים ואיש האגף השמאלי ב"גדוד העבודה", פרסם באוקטובר 1927 הכרזה רשמית בעד הגירה לבריה"מ. קבוצת אלקינד הקימה בקרים קומונה בשם "וייה נובה" ("דרך חדשה"), ובדיעבד נודע (על סמך מכתבים שכתב) כי פעל בשירות פק"פ. הקבוצה שינתה את שמה לשם "אחוות עמים", והפכה לקולחוז רגיל. אך משעה שסר חינם בעיני השלטונות הסובייטים, החלו ה"טיהורים": אלקינד נאסר ונשלח לגירוש בסיביר, שם מת בעיצומה של מלחמת העולם השנייה. הגברים שלא חוסלו על-ידי שלטונות בריה"מ גויסו למלחמה בנאצים ונהרגו בחזית. בקולחוז נשארו כמה נשים וילדים.

הסוף היה טראגי במיוחד: עם כיבושה הנאצי של קרים, אחד מחברי הקולחוז הלא-יהודים התנדב להגשים את סיסמת "אחוות העמים". הוא הזמין את הגסטאפו לקולחוז והסגיר לידיהם את שרידי המשפחות היהודיות, שהיו חברות בגדוד. הגסטאפו הטיל את הנשים והילדים לתוך באר ישנה בקולחוז – וקברום חיים."

https://davidmerhav.wordpress.com/2010/08/06/האדומה-האחרונה-עם-מותה-של-רות-לוביץ/
 
חובה ללמוד את ההיסטוריה עמלק הסמאלני בא"י ומלחמתו בשיבת ציון

זָכוֹר, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה לְךָ עֲמָלֵק, בַּדֶּרֶךְ, בְּצֵאתְכֶם מִמִּצְרָיִם. אֲשֶׁר קָרְךָ בַּדֶּרֶךְ, וַיְזַנֵּב בְּךָ כָּל-הַנֶּחֱשָׁלִים אַחֲרֶיךָ, וְאַתָּה, עָיֵף וְיָגֵעַ וְלֹא יָרֵא אֱלֹהִים. וְהָיָה בְּהָנִיחַ ה' אֱלֹהֶיךָ לְךָ מִכָּל-אֹיְבֶיךָ מִסָּבִיב, בָּאָרֶץ אֲשֶׁר ה' אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ נַחֲלָה לְרִשְׁתָּהּ – תִּמְחֶה אֶת-זֵכֶר עֲמָלֵק, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם; לֹא תִּשְׁכָּח. ספר דברים, פרק כ"ה, פסוק י"ז-יט
&nbsp
אותו עמלק הסמאלני שלחם עם כנופיות המופתי הנאצי נגד הישוב היהודי בתל אביב, בירושלים, בחיפה, בעמק חפר, בגליל...לוחם היום שוב בכל האמצעים נגד א"י היהודית בירושלים, ביפו, בחיפה, בגליל, בשומרון וביהודה - ובכל העולם, בשמו"ם, בקמפוסים, בתשקורת הסמאלנית הבי"ל.
&nbsp
עלינו לממש את הציווי המקראי ולהכרית את עמלק הסמאלני מחיינו.
&nbsp
 

katomish

New member
עוד היסטוריה - בעולם התנהלה אז מלחמה אידיאולוגית מסוג שונה

בה המערב היה מוכן לאמץ כל ערך שיבלום את הקומוניזם המרקסיסטי שהוא ראה בו איום.
אותו מערב שהחל לבנות אידיאולוגיה פרוגרסיבית שאמורה לסתור את הקומוניזם המרקסיסטי ראה במוסוליני ובהיטלר של לפני מלחמת העולם השניה את שליחיו בבלימת הקומוניזם.
ואכן היטלר הוכרז כאיש השנה של מגזין טיימס וקנדי הצעיר (שלימים הפך לנשיא מטעם הדמוקרטים) בביקורו בגרמניה אמר על אותו אדולף שהוא אגדה ומבקריו פועלים אך ורק מקנאה.
רוזוולט נשיא ארה"ב באותן השנים, ממייסדי התנועה הפרוגרסיבית אף ניסה ליישם שיטות פאשיסטיות בארה"ב של הניו דיל, וזאת אחרי ששלח אנשים לאיטליה ללמוד את הפאשיזם.
עוד דבר שלא תשמעו עליו כמעט אזכור, הוא שבאותן שנים אנשי המפלגה הדמוקרטית בדרום ארה"ב ביצעו לינצ'ים בשחורים תחת מצנפות הקו קלוס קלאן אותו גם כמובן ייסדו אנשי המפלגה הדמוקרטית (כידוע היו אלה הרפובליקנים תחת הנהגת לינקולן שהתנגדו לעבדות)
רוזוולט הנשיא הדמוקרט שניסה להעביר את הניו דיל (שנועד להוציא את אמריקה מהמיתון), שילב ידיו איתם והסכים להעתר לתנאיהם של הדמוקרטים מהקו קלוס קלאן ולשנות את הניו דיל ככה שפנסיות וכספי רווחה לא יגיעו לציבור השחורים רק כדי שיזכה לתמיכתם בו ויוכל להעבירו
בשל המצב המיתון הקשה ששרר בארה"ב באותם ימים כל המהלך הזה של הניו דיל שהוצג בצורה שיקרית לציבור השחורים, בסופו של דבר הצליח לסחוף אחריו את הקול השחור למפלגה הדמוקרטית שבאופן אבסורדי הייתה מורכבת אז מציבור של גזענים
וגרם להם לנטוש את הרפובליקנים שהיו התומכים הגדולים שלהם והמתנגדים לאפליה
ומאז תומך הציבור השחור בדמוקרטים באופן גורף
&nbsp
בשנות ה 50 וה 60 (רוזה פארקס) עם המאבק באפליה ובגזענות עדיין היו אלו הרפובליקנים שהובילו מהלכים לשיוויון והם היו רוב המצביעים בתקנות ובחוקים שנועדו להילחם באפליה
הגזענות נעלמה מהמפלגה הדמוקרטית רק בתחילת שנות ה 70, אבל גם אז הרבה מציריה הוותיקים השתייכו או לפחות בעברם השתייכו לאירגונים גזעניים כדוגמת הקו קלוס קלאן.
מאז ניסתה המפלגה הדמוקרטית למחוק (בהצלחה מוחלטת) את עברה כשיותר ויותר פרוגרסיביים השואפים לגלובליזציה וממשל עולמי הצטרפו לשורותיה ואותו עבר של המפלגה לא ממש התאים להם
כך נוצר המצב שאנשים שלא מכירים את ההיסטוריה רואים בו אבסורדי,
אותו מצב בו הילארי קלינטון ספדה לא מזמן למי שבעברו היה חבר בכיר בקו קלוס קלאן ואמרה עליו שהיה המנטור שלה.
 

Yam7710

New member
השמאל מצויין בשכתובי הסטוריה..שקרים

ורדיפת דעות
הציב עצמו כזה שהביא זכויות אדם לעולם...הבל רציני מנותק מההסטוריה המציאות וההגיון
מה שכן ..יש עדר שלם שרוצה להיות בצד הזה..הצד הנכון...
השמאל מיתג עצמו כמו פרסומת
 

Yam7710

New member
עוד אציין שבדת היהודית..

דווקא מעודדים אחרת
לבחון משפט.נושא..לדון עליו..מכל כיוון...לריב ולהתווכח עליו....
לא רק לקבל את הכתוב..דעה..
ריבים בין רבנים ..או תרבות השיח הנ"ל..עדיף על דיקטטורת המחשבה
 

קירשנבאום8

Well-known member
הבריטים רדפו את מתנגדי המנדט: הקומוניסטים והרוויזיוניסטים

את הקומוניסטים הם גירשו ואת הרוויזיוניסטים הם אסרו וגם דנו לגרדום או ירו בהם כשנתפסו(יאיר שטרן).
מדוע אינך מציין גם את זה?
 

Yam7710

New member
אנחנו מציינים שהבריטים לא יכולים להחליט מי היה

ארגון טרור..ע"פ דעתם ולא היה נוח להם
 
לא היה דבר כזה 'מתנגדי המנדט'. הרביזיוניסטים תמכו במנדט כמו

המפלגות האחרות ביישוב, כי ה'מנדט' תפקידו היה להכין את הארץ להפיכתה לבית לאומי ליהודים ברוח הצהרת בלפור.
&nbsp
מרגע שהבריטים מעלו במנדט שניתן להם ואסרו על העלייה ועל רכישת הקרקעות - כל היישוב חוץ מבוגדים ומלשינים מהסמאל דוגמת טדי קולק יצא נגדם ודרש 'עלייה חופשית - מדינה עברית'.
&nbsp
הסמאלנים אז כמו היום התנגדו לשיבת ציון ותמכו במלחמת הכנופיות הערבו-נאציות במימון וחימוש של גרמניה ההיטלרית להשמדת הישוב היהודי ולסילוק הבריטים כדי להקים מדינה איסלאמו-נאצית בהשתתפות הקומוניסטים, כמו שהם עשו בעיראק ובסוריה.
&nbsp
כך למשל תמכו הקומוניסטים באביב 41 בהפיכה הנאצית בעיראק בראשות רשיד עלי אל-כיילאני והמופתי הערבו-נאצי של הפילסטינים שברח לעיראק אחרי מיגור מרד הכנופיות שלו הידוע כ'מאורעות תרצ"ו-תרצ"ט', ואילו הרביזיוניסטים התגייסו לצבא הבריטי ומפקד האצ"ל ונציב בית"ר בא"י דוד רזיאל - האלוף בן ענת - נפל במלחמה נגד הערבו-נאצים בעיראק.
&nbsp
 

קירשנבאום8

Well-known member
אתה טוען שהרוויזיוניסטים "תמכו במנדט הבריטי"?

אם כך, תמוה בעיני מדוע הבריטים כלאו את מנהיגי הרוויזיוניסטים והעלו חלק מהם לגרדום?
ומי רצח את שלושת הסרג'נטים הבריטים?
מדוע רדפו אחרי יאיר שטרן והקצין מורטון ירה בו למוות בדירת המסתור שלו?
מדוע היה מנחם בגין "מבוקש" ופרס הושת על ראשו? מדוע הוגלו רוויזיוניסטים לאריתריאה?
אז גם את הרוויזיוניסטים וגם את הקומוניסטים הבריטים גירשו או כלאו או הוציאו להורג.
 
אתה נוהג ע"פ השיטה הקומוניסטית הידועה של זיוף ההיסטוריה

הרביזיוניסטים הכריזו על מרד נגד הבריטים לקראת סוף מלה"ע ה-2 כאשר הבריטים מנעו את הצלת שארית הפליטה באירופה וסגרו את שערי א"י בפני פליטי השואה כשהם עוזרים בכך למדיניות ההשמדה של היטלר.
&nbsp
עד אז הרביזיוניסטים תמכו במנדט על תנאי ודרשו שבריטניה תכבד את התחיבויותיה לעם היהודי ולחבר הלאומים שהעניק לה את המנדט. הם גם התגייסו לצבא הבריטי למלחמה בנאצים.
&nbsp
הסמאלנים לחמו ב'אימפריאליזם הבריטי' ובציונות מהרגע הראשון שהפק"פ הוקמה בראשית שנות ה-20, והצטרפו לכנופיות הערבו-נאציות במלחמתן להשמדת הישוב היהודי.
&nbsp
הדברים שאתה מתאר שייכים לתקופה אחרת לגמרי, התקופה של אחרי מלה"ע ה-2, כשהבריטים עברו לתמיכה בלאומנות הערבית וחימשו את הכנופיות, וניסו בכל כוחם למנוע את הקמת המדינה ואת עליית שארית הפליטה ארצה.
&nbsp
אין ספק שאתה עושה את זה בכוונה כדי לחבל בדיון ולבלבל את אותם הגולשים שלא בקיאים בהיסטוריה של הישוב.
 

קירשנבאום8

Well-known member
מה זה משנה מתי הרויזיוניסטים התנגדו ומתי הקומוניסטים התנגדו?

הבריטים רדפו את מתנגדיהם ברגע שזיהו את המתנגדים והענישו אותם באותם עונשים, ויותר מכך, את הקומוניסטים הם רק גירשו ואת הרויזיוניסטים כלאו והוציאו להורג.
אז מה הפואנטה בסיפור שהבאת על גירוש הקומוניסטים?
 
זה משנה מאוד: למשל, עד 1941 הסמאלנים תמכו בגרמניה הנאצית

ועזרו לה לכבוש ולרצוח כל דבר שזז, כמו שהם עשו בשטחים שתחת שלטונם.
&nbsp
רק אחרי הפלישה הנאצית לבריה"מ הם נאלצו להילחם בהיטלר.
&nbsp
בהיסטוריה, כמו בביוגרפיה, חשוב מאוד מה קדם למה, למשל אם אתה ליצן סמאלני בגיל ההתבגרות שמקשקש שטויות מתוך זה שעשו לו שטיפת מוח באחת ה'סדנאות' שהגייס ה-5 עורך בארצנו בכספים שמגיעים משונאי ישראל, או שאתה עובר בטל סמאלני מטורלל שירד מהפסים כמו יעל דיין.
 
לגבי גירוש הקומוניסטים מא"י: זה מהדברים הטובים שהבריטים עשו

בסיוע הישוב היהודי המאורגן שלחם באוייב הסמאלני-קומוניסטי בכל הדרכים.
&nbsp
חבל רק שלא גירשו את כולם.
 
למעלה