הנהלת הקניונים החליטה שלא להעסיק יותר יהודים!!!!!!!!!!!!!

הנהלת הקניונים החליטה שלא להעסיק יותר יהודים!!!!!!!!!!!!!
http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=36985&msgid=56527231

https://soundcloud.com/reshet-bet/ibnyxxqlev8o

חברת קניוני עזריאלי החליטה שלא להעסיק מאבטחים מהחברה הבדואית בקניון הנגב בבאר שבע אשר בבעלותה ואף פיטרה מאבטח בדואי מוערך בשל דרישת יבואן אפל בישראל והבעלים של חנויות i-store חיים זגורי. אסף פוזיילוב הביא הבוקר את הסיפור הזה יחד עם סדרה של הקלטות שמתארות את ההתנהלות בין הנהלת הקניון, הנהלת קניוני עזריאלי, יבואן אפל והמאבטח, סעיד שמו.
באחת ההקלטות נשמע מנהל סניף חברת האבטחה אומר לסעיד כי "אף אחד לא חושב שאתה קשור אלי (לגניבה) מה שקרה זה שהנהלת עזריאלי קיבלה פנייה מi-store, מאפל, מהרשת, שהן מבקשות שחלק מהאנשים שכרגע עובדים בקניון... אמרתי להם: ביום שתגידו 'אנחנו לא רוצים שתעסיקו מאבטחים או שומרים מהאוכלוסייה הבדואית', אתם עושים הפוך ממה שאתם רוצים".

בהקלטה נוספת אחד העובדים בקניון מספר כי "הוא (קב"ט הקניון, יוסי וקנין, אב"ז) לא יודע מה לעשות עכשיו עם סעיד כי שחר (מנכ"ל קניון הנגב) אמר לו שהוא לא רוצה בני מיעוטים, ככה הם קוראים לזה, בני מיעוטים". הקלטה נוספת מתעדת שיחה של קב"ט הקניון עם סעיד. "אתה מבטיח לי שאתה תובע את חיים מi-store- על גזענות, זה לא שחר. זה חיים (בעלי i-store), אם אני במקומך תובע אותו עכשיו בלי שום קשר לעבודה, תובע אותו על גזענות".

לארחר שסעיד איים שיפנה לתקשורת, הוא הוחזר בבהילות לעבודה, אבל בקניון הנגב ובהנהלת קניוני עזריאלי סרבו להתייחס לשאלה האם ביטלו את ההוראה הגורפת שלא להעסיק יותר מאבטחים בדואים ועובדים ערבים בכלל.

והתגובות? איש אינו מכחיש אבל גם לא מתייחס ברצינות לטענות הקשות העולות כאן. בעל חנות i-stotre, חיים זגורי, מסר בתגובה כי “בכל שאלה בנוגע לעובדי הקניון אתה מוזמן לפנות להנהלת עזריאלי”.

קבוצת קניוני עזריאלי מסרה כי “הקניון מעסיק חברת אבטחה שאחראית על הצבת עובדי השמירה בקניון. עם זאת הטענה תיבדק לעומקה".

הנה הסיפור במלואו וההקלטות, כפי שהביא אותם אסף פוזיילוב, הבוקר בסדר יום.

https://he-il.facebook.com/seder.yom/
 

tgranot

New member
זה התירוץ שלך?

המופנה כלפי נציג אוכלוסיה ששרת בצה"ל.
 

pitzuk1

New member
הם לא יודעים לנהוג
הם גונבים, משקרים ומטרידים מינית
לא כולם כמובן
אבל 95 אחוז עושים שם רע לכל השאר
 

אלי.

New member
זגורי ? זה שם ערבי, לא ?
זה לא נשמע כמו מישהו שמוצאו בפולין או בקנדה.
 
למעלה