טדי קולק הסגיר לוחמי אצ"ל למודיעין הבריטי, ור

טוליפן33

New member
החבורה הימנית/דתית הכי גסה משתלחת ונטפלת

על בסיס אישי אפשר לקחת כל שרשור מקרי ולראות את זה שחור על גבי כל דף תפוז פה
 
האופטימטריסט קורא יחף....


 
קולק היה מסוגל להסגיר אנשי אצ"ל גם לנאצים

פעם שטינקר ובוגד - תמיד שטינקר ובוגד.
 
כתבה ב-YNET על השטינקר טדי שכונה 'סקורפיון'

בידי אדוניו ומשלמי משכורתו - התליינים הבריטיים. The scorpion During a meeting with an MI5 officer on August 10, 1945, Kollek disclosed the location of a secret Irgun training camp in an abandoned building near Binyamina. British forces raided the training camp soon after, arresting 27 Irgun members, including three women and a handful of commanders who topped Britain's list of most wanted underground figures. "It will be a great idea to raid the place," Kollek is quoted as telling his British contact during one of their meetings. The British contact wrote in one of his briefings that success against "Zionist terror" depended on Kollek and his men. http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3382779,00.html
 
אם בגין 'ברח' אז מה נאמר על בן גוריון

ש'ברח' פעמיים מתפקידו, בשנות ה-50 וה-60? אבל לכם כואב קודם כל שבגין הצליח להימלט מהנאצים ולשרוד את השואה, ואח"כ מהבריטים שלמרות שרותי השטינקריות שלכם לא הצליחו ללכדו.
 
יתכן שבריחתו של בגין מציפורני חברך הפשיסטים

הגרמנים כואבת לך יותר...כי לי היא ממש לא מפריעה....בן גוריון לא ברח הביתה אומלל ככלב מוכה. אחרי חמש שנים הוא החליט להעביר את השלטון הלאה....ועבר לשדה בוקר להתגורר בצריף...דוגמא להגשמה. אחר כך חזר לשרת את העם לעוד שמונה שנים עד לחילוקי דעות עמוקים עם מפלגתו שגרמו לו להתפטר. גם במקרה הזה הוא לא ברח רק עבר לאופוזיציה וניסה להתמודד שנית על ראשות המפלגה. בגין האומלל...אחרי שהבין שדם חיילי צה"ל שנפלו בהרפתקה הפזיזה שלו בלבנון לא ימחה מידיו לעולם, והטעיות שעשה לאורך כל הדרך והטעה את מאמיניו העיוורים ירשמו לחובתו לדיראון עולם... נפל עליו פחד ומורא...והוא ברח הביתה ככלב המוכה מקופל זנב.
 
למעלה