טדי קולק הסגיר לוחמי אצ"ל למודיעין הבריטי, ור

ממש צער בעלי חים ההתעללות בך

אתה ממזמן כבר לא בפוקוס, לא עונה לעניין ומגיב כמו אוטומט "בגין הכלב " , "בגין ברח". אתה סמרטוט או מה??? הבאתי לך קטע שמתואר בו כשלון הבריטים לשים את ידיהם על בגין עקב המידור הגבוה שהיה באצ"ל אם אתה יכול להגיב ,תעשה זאת. אבל כבר לא נעים לי המצב הזה . זה כמעט כמו לצחוק על ילד מפגר
 
מחבר בקטע חשב

שתבין לבד שאת הכתובת הם השיגו לאחר שבגין עזב את הדירה זה מכבר . המחבר כנראה לא ידע עם מי יש לו עסק
 

MARIA40

New member
אני מודה שלא הבנתי לפחות לא מהקטע הזה
?

מבחינת הבריטים", אומר חרובי, "בגין היה תעלומה. הם מעולם לא עצרו אותו, לא חקרו אותו ולא היתה להם טביעת האצבעות שלו. אפילו בתמונה שצורפה להודעה שהכריזה על בגין מבוקש הוא לא נראה כל כך דומה לעצמו. המידור המבצעי באצ"ל היה די גבוה, במיוחד בכל הנוגע לבגין. זה היה הכישלון הגדול ביותר של המודיעין הבריטי". חילביץ הצליח להשיג רק את כתובת דירת המסתור של בגין בירושלים - רחוב אלפסי 23 - ותמונה ישנה שלו. הוא עשה זאת כשהלך לברך את בגין לאחר הולדת בנו, בנימין-זאב (בני).
 
איך לא הבנת?

אם הבריטים היו עולים על הכתובת של בגין ובגין עדיין היה נמצא בדירה . אז בשנת 77 לא היה מתרחש המהפך
 

MARIA40

New member
כתוב בפרוש..

שיעקב חילביץ שעבד עבור הבריטים הגיע למקום מחבואו של בגין בר"ח אלפסי 23 כדי להחל לו מזל טוב להולדת בנו...כלומר הסוכן שעבד עבור הבריטים הצליח לגלות את מקות המיסתור של בגין.. ולשאלתך איך בגין לא ניתפס... יכולות להיות כמה תשובות..מה שברור שמקום המיסתור שלו התגלה והיה ידוע ליעקב חילביץ הבוגד. CID לא הסתמך רק על הרצון הטוב של אנשי האצ"ל והפעיל גם סוכנים בארגון. על שניים מהם, "ינאי" ויעקב חילביץ, שנמלטו לחוץ לארץ בעזרת הבריטים לאחר שנחשפו מעשיהם, פורסמו כבר ספרים ומאמרים רבים. אחד המעניינים בהם הוא ראיון עם חילביץ שעשה ב-1958 ד"ר הרצל רוזנבלום, עורך "ידיעות אחרונות", שאיתר אותו במקום מחבואו בארצות הברית. חילביץ הסגיר לבריטים עשרות אנשי אצ"ל, בהם בכירים כמו אליהו מרידור, אריה בן אליעזר ושמשון יוניצמן. ד"ר חרובי מגלה בספרו שאחת ממשימותיו של חילביץ היתה לאתר את מנחם בגין. "מבחינת הבריטים", אומר חרובי, "בגין היה תעלומה. הם מעולם לא עצרו אותו, לא חקרו אותו ולא היתה להם טביעת האצבעות שלו. אפילו בתמונה שצורפה להודעה שהכריזה על בגין מבוקש הוא לא נראה כל כך דומה לעצמו. המידור המבצעי באצ"ל היה די גבוה, במיוחד בכל הנוגע לבגין. זה היה הכישלון הגדול ביותר של המודיעין הבריטי". חילביץ הצליח להשיג רק את כתובת דירת המסתור של בגין בירושלים - רחוב אלפסי 23 - ותמונה ישנה שלו. הוא עשה זאת כשהלך לברך את בגין לאחר הולדת בנו, בנימין-זאב (בני).
 
אתה באמת טיפש...אתה בכלל מבין מה זה מידור

אחד ששיכן את בגין.... נאמן והוא בלבד עם שרשרת קשר סודית של העברת מסמכים. אם יש סימן על איזה קיר אז במקום אחר מוסכם לפי הסימן ימצא המסמך.... בקיצור אויל משריש רק אחד ידע איפה בגין והרוב לא ידעו מי זה בכלל. ככה הסתתר שטרן....עם גילוי המסמכים...אני לא אתפלא אם יגלו שמהאצ"ל הסגירו אותו.
 
יש בפורום מומחה לג'יבריש??

הנווד שלנו מאבד את העשתונות ורק מומחה אמיתי יכול לפענח את דבריו המקוטעים וחסרי ההיון. בעצם בשביל מה להזעיק מומחה , אני כבר יכול לנחש לבד את דבריו. "בגין הכלב" "בגין בורח.."
 
מעניין שקיבלת בשלוות נפש את העובדה

שבאצ"ל היו מלשנים....ואת העובדה שעשו תרגיל מאד מסריח לשטרן. אתה רגיל לזוהמה כזו....חונכת על ליל הסכינים הארוכות.
 
למה שאני לא אהיה נינוח??

בסופו של דבר אני מודע למצב שלך ושאינך יכול להבחין בין "מלשן" שפועל באצ"ל לבין סוכי של הMI5 שהושתל בארגון. אם היית קצת יותר נורמלי היית גם שואל את עצמך איך זה שאחרי חשיפתו הסוכן הבריטי הוברח לארה"ב בעוד טדי קולק הסוכן הבריטי הנאלח הפך לאחד ממנהיגי תנועת העבודה, אבל ממך אני לא מצפה מכלום חוץ נלהרים לי להנחתות ולת לך על הראש
 
איזה אפס מגוכח אתה באמת עברת את השיא

רחמנות עליך....כנראה שכחת את הסזון....לא הייתם ראויים להיות חופשיים ולהמשיך להזיק לישוב....ולשתף פעולה עם חבריכם הפשיסטים הגרמנים. שלא להזכיר לך את התרגיל הזדוני שעשו לשטרן......ועכשיו יותר מתמיד אני מאמין שגם רצחתם את ארלוזורוב. אמרתי לך שמרגע שידיך המושטות מעלה יעברו לי את הברכיים אני ארשה לך לשחק לי בהם....גמד עלוב.
 
ממזמן לא נתקלתי בבריה כל כך עלובה

נראה לי שהוויכוח איתי זה אחד מרגעי השיא בחייך האומלים , אבל למרות הרצון העז שלי להאיר את חשכת עולמך אני נאלץ בזה הרגע להפסיק את הגיון איתך. אין שום הגיון בוויכוח איתך , ממילא בכל פעם שאתה נוכה , אתה מעביר נושא . כבר סבבנו חצי עולם עם ההזיות שלך ועכשיו נחתנו לרצח ארלזזורוב ,ואני לא אתפלא אם בשלב הבא תבדוק איזה כדורים נגד דיכאון היה לוקח רבין , מה עוד שבמקרה שלך יש לזה חשיבות לא מעטה לגבייך. אז אתה יכול מצידי להגיב לי לומר את המילה האחרונה ולהשפיל את עצמך עוד יותר, אני ממילא לא בעינין של התעללות בחסרי ישע
 
ברור, עדין לא ענית לי על השאלה מה עשו

הפשיסטים הרווזיוניסטים להצלת יהודי אירופה מצפורני חבריהם הפשיסטים הגרמנים? הא...מה דעתך על התרגיל המסריח שעשו הפשיסטים לשטרן?
 

לאIנרד

New member
אי לא רוצה לקטוע את הדיון המרתק

הויכוח הזה אמנם חוזר על עצמו בערך פעם בשבועיים והוא מעניין כמו לצפות בדשא צומח, אבל האם יש מצב שתוכלו לנהל אותו בלי קללות? ההודעה מיועדת ליהודי הנודד, בגין וגלובליסט.
 

לאIנרד

New member
הפניה היתה לכל המתדיינים

הקללות לא רק שלך אלא של משתתפים רבים. לא רציתי למחוק חצי שרשור אבל אי אפשר להמשיך עם צורת הדיון הזו. אתם אנשים בוגרים, תתנהגו בהתאם.
 
למעלה