גיא רולניק מספר לנו על לילך נחמיה...

shy-1

New member
צודקת, עדיף שנשמע שמעל בכספים או שסידר

לחבר שלו ג'וב ללא מכרז. מה זה מילואים, מילואים זה לחננות
 
תמיד זה או הכל טוב או הכל רע?

בעלי יוצא למילואים השנה אוטוטו כבר ופעם שלישית. במלחמה לא ראיתי אותו 3 שבועות. אתה חושב שזה מעניין מישהו? כל אחד צריך לעשות את הדברים הנכונים בלי להשוויץ.
 

shy-1

New member
כל הכבוד לבעלך, ולעוד עשרות אלפי ישראלים

טובים והגונים, ההולכים למילואים כשקוראים להם. אבל מר איתן כבל(שאני מכיר במקרה את אביו), הוא אחלה בן אדם, ישר והגון, ואם הוא בתור ח"כ, ממשיך לעשות מילואים(ולא בקריה), אני מעריך זאת מאד, ולא היה טעם לזלזול שהפגנת כלפיו.
 

פרנקי 123

New member
נו ומה רע בזה ציפורה נחמדת?

האם ח"כ שעושה מילואים זה פסול בעינייך? אגב הוא גם בא עם ג'ינסים לכנסת ולא צריך את כל הגינונים והעניבות. איש ישר,נקי כפיים,אכפתי,אמיץ. אני אוהב את איתן כבל. ולגבי ג'וזנסקי<<<<<<<<<<הלוואי וכל החכ"ים היו לומדים ממנה חריצות מהי.
 
נראה לך שהמילואים שהוא עושה הם הם הפסולים?

כבל לא נקי כפיים: הוא עושה ורץ לספר לחבר'ה. הוא חושב שצריך להעיף רת אולמרט - ומצביע בעד פעולותיו - הוא האיש הכי נורא במערכת - זה שהיה יכול להיות ישר אבל אין לו את הבייצים לעשות את מה שצריך לעשות. וגוז'נסקי - היא לא רק חרוצה - פיה וליבה שווים. האידיאולוגיה והמוסר שוכנים בכל אחד מתאיה - חבל שאינה בפוליטיקה.
 

shy-1

New member
כל המדינה הזו מגוכחת !

וסתם שתדעי, מיודעך ואחד ממקורותיך, מר גיא בכור, שיצא לי לשמוע אותו בשבוע שעבר בתכנית הבוקר(ערוץ2 נדמה לי), נשאל ענה והרצה את משנתו לגבי עיסקת גופתו של גבריאל דוויט ז"ל. ואני יכול לספר לך, שלא פחות מ 10 פעמים, הבן אמר למגישים: "אם תכנסו אלי לאתר, יש כתבה שכתבתי בדיוק על זה". רוצה לומר, זה טבע אנושי, להשוויץ.
 
ד"ר גיא בכור אינו מיודעי, אלא אדם שאני מעריכה

כמי שיודע לנתח היטב את המצב. וההבדל בינו לבין כבל הוא - שמילואים כולם עושים (או צריכים לעשות). לעומת זאת, מאמר - רצוי לפרסמו כדי שיקראוהו.
 

shy-1

New member
נכון, ולכן מר כבל הוא טהור וזך, והירשזון

הליכודניק, מושחת ומלוכלך.
 
אתה משמיץ- היא מאוד מוכשרת...

היא והבת של ליברמן שמרוויחה מיליונים והיא בסך הכול בת 20 וכלום...
 
הבת של ליברמן היא כלום ליד הנכד של שולה

אלוני הזכור מפרשת רצח דרק רוט. ההוא כישרון אמיתי - כישרונו התגלה כבר בגיל 14.
 
למעלה