עידכונים

עידכונים../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

הייתי בבדיקה אצל הראמטולוג עם כל התשובות של כל הבדיקות הוא טוען שאין לי לופוס לא כרגע בכל מקרה לא ממש הבנתי אותו טען שאני קצת אנמית לא יודעת על פי מה ההמוגלובין שלי 12.4 אולי על סמך בדיקות אחרות ה- ANA שלי גבולי 1.07 ככה הוא אומר וכל שאר הבדיקות תקינות. הוא אומר להמתין ולעשות בדיקות עוד 3 חודשים ואז לבוא לביקורת אליו אלה עם כן משהו קורה בדרך(נקווה שלא) אבל עדיין יש לי כאבי ברכיים לפעמים כאילו נמתח לי איזה שריר כאב עמום כזה שמלווה אותי כל הזמן כמעט האם לדעתכם כדאי להתייעץ עם רופא אחר בהקשר הזה? מאחלת רק בריאות לכולם . ותודה מראש על התשובות.
 
תרופות

היי, קודם כל אני שמחה בשבילך!!! האם את נוטלת תרופות כלשהן??? סטטינים להורדת שומנים בדם??
 
לא אני לוקחת תרופות../images/Emo13.gif

תודה על ההתיחסות אני לא לוקחת שום תרופה כשמאד כואב לי אני לוקחת סלקוקס הבעיה היא שלא כואב לי כל הזמן למזלי ישנו איזה כאב עמום שמתחזק לפעמים אבל סך הכל אין לי שום סימפטום אחר לא עייפות וכל מה שכולם מתארים. אני חושבת שאני יחכה לבדיקות הבאות שהרופא נתן לי בעוד 3 חודשים ונראה מה אז. שבת שלום תודה שוב על ההתיחסות.
 
יתכן שהבעיה קלה לפתרון

יתכן שזו בעיה בברך (שחיקת מניסקוס למשל) הייתי מנסה ללכת לאורטופד שיעשה אבחנה. במקרים רבים הבעיה נפתרת בעזרת פיזיותרפיה. בכל מקרה, פגישה עם הריאומטולוג בעוד 3 חודשים (תביאי לו גם את הצילומים שהאורטופד יורה לך לעשות) תפנה אותך לכאן או לכאן. 3 חודשים זה לא כ"כ הרבה זמן. עד אז הכל יכול לחלוף ואם חלילה לא - תמצא הקלה תרופתית. יש היום טיפול לכל בעיה.
 
כאבי ברכיים

אם את סובלת מכאבי ברכיים ובדיקות המעבדה תקינות, כדאי אולי להתיעץ עם אורטופד-אולי מדובר בבעיה "מכאנית" של הברך-
 
כאבי שרירים

תבדקי מה קורה מבחינת איזון הסידן, הפוספורוס והנתרן בדם, ייתכן שההתכווצות נובעת מחוסר או עודף באחד האלמנטים הללו. בכל מקרה תתיעצי עם הראומטולוג המטפל בך. התכווצויות שרירים אינם דבר שיש להקל ראש, כמו ששריר הברך מתכווץ גם שרירים אחרים יכולים להתכווץ, וחשוב לזכור שגם הלב הוא שריר. שריר לא מתכווץ סתם!!!
 
למעלה